![]() |
|
Ok je neemt een vriendin waarvan je dus niet zeker weet hoe oud ze is?? vaag maar ok
Ik zou er over praten des nood met der ouders der bij want wat ze doet is echt een kut streek en dat kan ze echt niet maken! Jij had het BTW niet zomaar uit moeten maken! Snap dat je het deed maar je had er eerst gewoon ff over moeten praten! das mijn mening su6 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ok, even de wet, sex met personen tussen de 12-16 is niet toegestaan. Maar alleen de ouders of of degene tussen de 12-16 kan daar aangifte van doen. Het lijkt me echter dat als jij haar vriend was, dat meer mensen weten. Vertel aan die mensen dat ze 13 is, en vertel het ook aan je ouders. Zeg erbij wat ze van plan is. Je kunt altijd zeggen dat het vrijwillig was, ze was tenslotte je vriendin. En je bent zelf 17, dus dat is ook niet absurd oud ofzo. Zorg er dus gewoon voor dat jouw vrienden/kennissen/familie het verhaal eerst van jouw horen. Dan hoef je jezelf echt nergens druk over te maken. |
![]() |
|
![]() |
Ach laat er eerst maar eens bewijzen dat jullie geneukt hebben
de man moet wle vaak het onderspit delven, helaas, in dergelijke zaken, maar ik denk toch niet dat je heel zwak staat ze heeft nog vrijwillig seks met je gehad bovendien kwam ze in een club waar je 16 moest zijn om binnen te komen |
![]() |
|
Ik denk dat de plisie eerst zo'n klein kind van 13 gelooft dan een jongen van 18... Dat kind zit jou gewoon te chanteren, en dit is gewoon super moeilijk om op te lossen. Denk toch dat met je ouders praten de eerste oplossing is, of als je dat nog niet durft een bepaalde instantie bellen als de kindertelefoon ofzo.
|
![]() |
|
![]() |
ik zou idd eerste met je ouders en ook haar ouders praten..
er zullen toch mensen zijn die wisten dat jullie iets hadden, laat die ook meepraten ofzo.. maar als je zoiets als dat meisje doet > dreigen om naar de politie te gaan om je vriendje te houden, ben je toch ook niet goed wijs... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jaaa, ik weet dat het om pedofiel ging, maar hij zei 'pedo betekent puber' dus moest ik toch ff reageren he ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je hebt sex met er terwijl jullie
1) net wat hebben 2) je geen bal van er afweet 3) niet eens weet hoe oud ze is 4) niet van haar houd (ander zouden de vorige drie punten niet kloppen) Als je dus EN sex hebt met iemand van wie je niet houdt EN geen fuck van dr afweet EN net pas wat hebben is die relatie dan niet op sex gericht EN het je geen fuck boeit wie het is EN is het dan geen logische reacti evan dat meisje??? Ik dacht het wel.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. ik heb meelij met je Internet Police!! Kijk het is zo dat je niet veel van dr af wist of iets dergelijks, maar als zij zegt dat ze 16 is, waarom zou je dat dan niet geloven? Meteen alles checken of ze wel de waarheid spreekt doe je ook niet, dus op zich is zoiets niet zo vreemd.
Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik jou was.. maar als ze naar de politie of iets dergelijks stapt (waarvan ik denk dat ze dat niet echt durft want dan staat zij ook GIGANTISCH voor lul voor de hele buurt.. als er dan uiteindelijk uit zou komen dat jij niks misdaan zou hebben). Maar je kunt altijd nog zeggen dat je echt nie wist dat ze nog maar 13 was! Dan is zij de schuldige, ze heeft gelogen over haar leeftijd, en hoe zou jij erachter moeten komen dat ze geen 16 was? Veel succes in elk geavl nog, en als je het echt niet meer weet ga dan met je ouders praten, die zullen je ongetwijfeld helpen, hoe klote het ook voor je zal zijn om het hen te vertellen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() trouwens on topic huh.. dat kind zit maar te jennen. Ze is zelf dom genoeg geweest om zich als zo oud voor te doen (het club-bewijs) en dan moet ze ook maar instaan voor de konsekwensies.. |
![]() |
||
Citaat:
Ach als hij sex met zon meisje heeft waar ie nauwelijks wat vanaf weet moet hij dat toch zelf weten? En dan moet hij maar verwachten dat zij zon reactie geeft ![]() Het kan gewoon dreigen zijn van haar, maar probeer alsjeblieft met haar te praten. Als ze zelf ook maar een beetje slim is zal zij ook weten dat dit eigenlijk niet kan. En nog iets: je durft t misschien niet, maar vertel het tegen je ouders. Als dit serieus is, is dit mijn raad voor jou. |
![]() |
||
Citaat:
Hij wil het uitmaken en zij dreigt met aangeving om verkrachting? Logische reactie? De vraag is, "Is er sprake van verkrachting?" en (aannemende dat het verhaal van de originele poster waar is en het dus idd allemaal vrijwillig was) het antwoord is "nee." Dat ze dreigt hem aan te geven voor verkrachting is dus verre van logisch, maar gewoon een regelrechte leugen - en lastercampagne. Sorry hoor, maar ze ging (neem ik aan) vrijwillig met 'm naar bed, dan heeft ze niet nu om te draaien en 'rape' te schreeuwen. Ook al had hij moeten vragen hoe oud ze was, en ook al is het niet leuk om op die manier aan de kant te worden gezet. Dat soort lage acties zorgen ervoor dat echte slachtoffers van verkrachting niet serieus genomen worden.
|
By the way: een valse aanklacht van verkrachting is een *zeer* ernstige zaak, en als ze door de mand valt kan de staat ervoor haar aanklagen.
Het klinkt als een wanhoopsgreep om je 'te houden' maar dan heeft ze toch echt niet goed nagedacht...
||
![]() |
Citaat:
Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat Dutroux geen pedofiel is? Dutroux is een kinderverkrachter. Een pedofiel houd van kinderen, en zal ze geen kwaad doen... Je noemt een 'gewone' verkrachter toch ook geen heterofiel??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (herinnert Benjamin zich nog van zijn middelbare school, van heel lang geleden waarin ie ook Grieks had ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat niet om verkrachting. Het simpelweg seks hebben met een persoon onder de 16 is strafbaar, ongeacht of dat op vrijwillige basis gebeurt of niet. Als je als jongen van 18 dus met een meisje van 13 naar bed gaat ben je strafbaar, ook al wilden jullie het allebei en gebeurde het op basis van vrijwilligheid.
Vervolging vindt alleen plaats op klacht. Die klacht kan worden ingediend door haarzelf, haar ouders, of de Raad voor de Kinderbescherming. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een pedofiel houd van kinderen, en doet ze geen kwaad. Er staat ook in de wet nergens dat pedofilie verboden is, evenmin staat er dat heterofilie of homofilie verboden is. Dus nogmaals, haal verkrachten en houden van niet door elkaar. Zijn 2 heel verschillende defenities. Magoe, ik houd er maar over op, is nogal off-topic hier... [Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (26-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Klinkt eg wel stoer! Het is niet eens een wijf, het is een kind van dertien. Heeft niemand er aan gedacht dat als ze dertien was ze nog niet zelf in staat was om te beslissen dat ze al gemeenschap wou? Als ze hem nog altijd als vriend wilt en hem chanteerd is er duidelijk iets mis met haar. Ze lijkt me trouwens erg kinderachtig als ze hem verplicht haar vriend te zijn...is zo iemand in staat om zelf te beslissen dat ze sex wil? Internet Police kan haar ook wat gepushed hebbe...maar dat weten we natuurlijk niet omdat die fucking kerel zelf niet meer replied! |
![]() |
|
![]() |
Sex met minderjarigen is strafbaar onder de Nederlandse wet. Ik zou me er alleen maar niet al te druk om maken. Als zij naar de politie wil gaan, moet ze dat maar gewoon doen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat haar eer te na is. En zo niet, dan is ze werkelijk een freak.
Laat je in ieder geval niet chanteren. Jouw rechtspositie is niet slecht. Allereerst ben je zelf ook minderjarig, dat scheelt al iets. Daarnaast was de sex vrijwillig (al zul je dat wel nooit kunnen aantonen) en heeft zij over haar leeftijd gelogen. Wie kan dan nog bewijzen dat ze niet vaker liegt of gelogen heeft? Geen zorgen. Maar het hele geval toont wel aan wat de waarde van een gesprekje voor de sex is... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...... ik zou t echt doen hoor als ik jou was !!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() KGG. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een pedofiel is pas gevaarlijk wanneer hij de liefde voor een kind als reden gaat zien om seks te hebben (dus eigenlijk verkrachting of kindermisbruik)... Een kinderverkrachter is ALTIJD gevaarlijk en is duidelijk geen pedofiel te noemen, omdat dat alles tegenspreekt waar het woord voor staat! verder vind ik het een kutstreek van dat kind van 13! Duidelijk is ze niet slim want de politie weet heus wel dat ervaak zat zaakjes zijn als deze en de meesten worden niet eens meer serieus genomen (mede door zielige mensen als zij). En dus heb je weinig kans om echt de dupe te worden hier.. Aan de andere kant vind ik jou behoorlijk dom. Damn! Hoe krijg je het voor elkaar om sex te hebben met een kind van 13 (dat op iemand van 16 lijkt :rolleyes ![]() Weet je der naam wel eens??? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (27-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Boeing 747-400 (27-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Het was niet de bedoeling dat het stoer klinkt ik probeer hier een oplossing aan te dragen. Er zijn heus wel manieren om haar haar mond dicht te laten houden [Dit bericht is aangepast door oddball55 (28-03-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm... zoals??? Want ik denk dat een paar van zulke manieren hier wel heel goed van pas kunnen komen, denk je niet. Aangezien hier om hulp gevraagd word is het mischien wel makkelijk dat je jouw oplossingen aandraagt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lifestyle en wonen merels | 51 | 16-10-2005 13:52 |