![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ontbijt ook niet, op school eet ik soms iets kleins - lolly bijvoorbeeld - thuis eet ik vervolgens niet, behalve 's avonds (en dan ook vrij weinig).
Maar als ik meer dan dat eet op een dag, ga ik zeker weten over m'n nek. Vooral 's ochtends.. kan ik écht niet slikken. Volgens mij is het geen anorexia hoor, meer een fout eet-ritme. Bij mij helpt het om 's ochtends een kiwi naar binnen te werken - is niet zo veel, vol vitaminen en sappig zodat het makkelijk is om door te slikken. Je kan ook beter geen cola drinken, want daarmee bederf je je eetlust - ik tenminste. Je moet je zeker niet gaan dwingen meer te eten dan je honger hebt, daar word je alleen maar misselijk van. Maak eens een schema van wat jij vindt dat je moet eten. (Bijvoorbeeld een kiwi'tje als ontbijt, 's middags een appel of kiwi, 's avonds warm eten.) Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar wees niet bang voor een eetstoornis.. Pas als je je ritme niet vast kunt houden, moet je eens langs de dokter gaan. Succes! |
![]() |
|
zoals darkcat zei: iedereen vreet op school, duswaarom zou dat raar zijn?
en wat het ontbijt betreft, ik ga ook bijna over men nek als ik ontbijt, maar het kost in de ochtend 60 % van je concentratie als je het niet doet. dus ik dwing mezelf tot een appel waar ik dan echt een uur over doe. je hoeft net perse een vieze boterham naar binnen te werken, maar wel iets. brood meenemen is inderdaad erg ranzig ![]() anorexia heb je echt niet zo snel, anorexia heb je als je in een soort vicieuze cirkel terecht komt... maar het is een heel verhaal. ik moet je eerlijk bekennen dat ik vind dat je niet gezond bezig bent en echt meer moet gaan eten. niet meteen pats boem, maar gewoon het opbouwen. neem desnoods maar 1 mandarijn mee ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet wel aan hoeveelheden binnen het ritme voldoen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 | |
Psychologie |
Het voelt toch niet goed!! Rocaliaan Lieke | 6 | 03-07-2003 11:09 | |
Psychologie |
Vragen aan Borderliners kleinedraak | 5 | 21-01-2003 19:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anorexia/Boulimia Yamyam | 57 | 24-11-2002 10:22 | |
Psychologie |
Is het vreemd nog steeds boos te zijn om iets dat een jaar geleden gebeurde? Anne | 8 | 05-05-2002 14:51 | |
Psychologie |
Wanhoop ... haat ... ik weet t niet meer N*A*Shezbaernon | 4 | 22-01-2002 12:49 |