![]() |
|
![]() |
Misschien doet hij het inderdaad niet expres. Mijn ex dacht bijvoorbeeld dat vrouwen vooral tijdens DE daad klaar kwamen en verder niet. Daar ben ik ontzettend boos om geworden. Hij was er eerst heilig van overtuigd dat ALLE vrouwen tijdens HET klaarkwamen. Ik had echt zoiets van 'dohhh echt dus niet he' en dat heb ik op een gegeven moment ook gezegd. Toen drong het nog niet echt tot hem door
![]() En ja, hij was idd heel erg zorgzaam en lief etc...echt een scheet. Nu ik dit zo opschrijf denk ik dat dat misschien bij jou vriend ook wel zo is. Hij heeft misschien nog niet echt veel ervaring, of heeft een verkeerd beeld van hoe een vrouw in elkaar zit wat dat betreft. Misschien is hij wel bang dat ie iets fout doet en doet ie daarom maar helemaal niks? Ik denk dat je het dan toch echt een keer serieus moet vragen. Op een grappige manier wil je niet, dat kan ik begrijpen. Dan zou ik het op een manier doen dat hij zich iig niet snel ongemakkelijk voelt. Dus niet 'boos' oid. |
![]() |
|
Ja opzich is het best wel ego, maar ik kan verder niets over zijn karakter uit jou verhaaltje halen. Is het iemand die op dat gebied egoistisch kan zijn? Of denkt ie voor de rest wel vaak om je en zo? Want als dat zo is... dan weet ik denk ik wel wat het is. Voor jongens is het namelijk zo dat na het klaarkomen de zin echt zomaar weg is... bij mij tenmisnte wel
![]() Je kunt ons wel gaan vragen maar wij kunnen slechts speculeren, hij kan je een duidelijk antwoord geven. Sterkte ermee!
|
![]() |
nou in ieder geval bedankt mensen. En jij hebt wel gelijk kupu. Ik krijg de indruk dat bij hem na het klaarkomen ook de zin weg is. Hij heeft dan geen zin meer....maar wat moet ik dan? nou ja, ik weet niet zo goed hoe ik erover moet beginnen, ik bedoel seks is toch een apart onderwerp, een onderwerp wat je onzeker kan maken of juist ongemakkelijk. Dus het is best moeilijk. Iemand tips?
|
Verwijderd
|
soms had ik ook weleens zo'n idee bij m'n ex.
maar je schreef toch hierboven dat het met kleren aan was.... Hadden jullie ALLES dan nog aan....? Want dan is het een beetjuh moeilijk voor hem, lijkt me, om iets bij jou te doen....jah tis een beetjuh moeilijk om erover te oordelen zonder er een goed beeld van te hebben zeg maar. Maar is het dan zo dat je het gevoel hebt dat hij (ik zeg het nu ff waar het op staat hoor ![]() Ik heb weleens het gevoel gehad dat m'n ex alleen maar zoiets aan het doen was, ik ben ook nog niet echt ver gegaan met hem, maar met de sex was het sowieso nogal droevig duzz laat ik daar maar niet verder over doorgaan ![]() Maar ik snap iig wel dat het een ontzettend vervelend gevoel is als hij alleen met zichzelf bezig lijkt te zijn. Mijn ex heeft een keer een opmerking gemaakt van "nee ik ga niet verder want dan ben jij vandaag 3x klaargekomen en ik maar 2x". Ik weet niet hoe serieus die opmerking bedoeld was, maar ik vond het hoe dan ook nogal lomp. Als jongen lijkt het me juist leuk om een meisje gigantisch op te winden duzz ik vind het stom als ie dan alleen aan zichzelf denkt. Sex idd iets wat je sámen doet. Mijn ex had ook nooit de aandacht erbij, nou dan voel je je pas echt stom kan ik je vertellen. Pffffieuw alle frustraties komen eruit geloof ik ![]() ![]() ![]() Wat je eraan kan doen weet ik niet. Ow ik weet niet hoeveel ervaring jouw vriend heeft maar misschien issie wel onzeker ofzow..? Kweenie of dat een optie kan zijn..? Nou suc6 xxx Alicia |
![]() |
|
t is zo dat jongens minder zin hebben in (meer) sex als ze eenmaal zijn klaargekomen, dus die reactie van het vriendje van HelpMeplease kan ik wel plaatsen, maar ik vind het wel egoistisch. Ik, en met mij vele anderen, zou(den) het anders doen.
tsja, dat 'straffen' wat Bubbeltjes doet lijkt me ook geen oplossing. Ik zou het gewoon zeggen. "Leuk dat jij wel aan je trekken komt, maar ik dan?" En hem dan ff uitleggen hoe natuurlijk. Als hij je 'ff vingert' en stopt, zeggen: "da's lekker, ga es door". Lijkt me een onderdeel van de kommunikaasie. Heb het er es over. Hij word er weinig wijzer van als je het hier neerzet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |