Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 11:43
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
hello,

Ik en mijn vriend hebben nog helemala niet zo lang. Pas 3 weken. Maar toch gaat het op alle gebieden perfect. Alles verloopt heel natuurlijk en wij zijn zwaar verliefd. Goed dit was ter inleiding, waar het mij omgaat is het volgende.

Gisteravond hadden we weer, niet echt seks, maar met kleding aan, toch een soort van seks. Want hij komt klaar. Alleen waar ik mee zit is dat ik het idee krijg dat wanneer hij 'kláar' is, het helemaal klaar is. Zodra hij een orgasme gehad heeft, dan is het gebeurd. Meestal blijven we dan nog even liggen en zoenen maar later gaan we naar beneden of ergens heen. Dan denk ik van, doet hij het dan alleen voor zichzelf? Tijdens het gebeuren dan vingert hij mij wel, daar niet van, maar niet lang. Steeds heel ffiez tussendoor. Best lekker natuurlijk! Maar dan is hij klaar gekomen en thats it! dan denk ik echt af en toe: en ik dan? Niet dat ik het écht wil maar toch als ik er zo over na denk. Stel dat ik zo iemand was die wél bevredigt wilt worden en dat heel belangrijk vind. Hoe moet dat dan? voor mij hoeft het nie perse maar ik moet er steeds aandenken.

wat moet ik nu? ligt he taan mij? zeur ik? is dit gewoon normaal? het is eigenlijk gewoon zo dat we het voor hém doen. Hij komt klaar en dan nokken we er mee. Hij heeft nog nooit geprobeerd of het erover gehad of ik het lekker zou vinden om eens klaar te komen zeg maar. Wat denken jullie hiervan?

Helpmeplease
Oud 10-05-2002, 11:58
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ja sorry maar dat is gewoon egoistisch van hem. Ik heb het ook gehad met een jongen en op een gegeven moment zei ik gewoon voor de 'gein' " Eej, en ik dan "
Daarna bleef het nog steeds zo en ben ik zeg maar uit protest ook niks meer bij hem gaan doen
Brrr ik knap daar zo op af he, sex is toch iets wat je samen doet? Niet dat allebei de personen perse iedere keer klaar moet komen oid, maar je moet wel aandacht hebben voor elkaar.
Ik vind het dus ook echt niet raar dat je er mee zit! Dat mag je dus ook best laten merken! Ookal is het in de vorm van een geintje als je het moeilijk vind om het serieus te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:08
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik ben heel eerlijk en ik kan zo zeggen na afloop van. Zo de volgende keer hebben we pas seks als ik ook aan beurt mag komen! maar dat doe ik pas als ik zeker weet dat hij het egobedoelt..... vind jij het echt ego dan? Ik dacht misschien heeft hij t niet door. Want weet je, voor de rest is hij ABSOLUUT niet ego. Hij houdt onwijs rekening met mij in allerlei situaties en denkt onwijs veel aan me en dit laat hij ook heel veel merken. Maar in bed......nou.....zou hij t zelf niet door hebben dan? maar tot nu is het altijd zo geweest, en dat is wel meer dan 12 keer ofzo dat het om hém ging. Niet dat wij bij voorbaat al zeggen van. Zo JIJ gaat zo ff komen. Maar dat merk je gewoon...
en nu???
Oud 10-05-2002, 12:13
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ja dat is wel typisch als hij voor de rest wel heelveel rekening met je houdt. Als ik zo terugkijk was mijn ex ook ontzettend zorgzaam en stond altijd voor me klaar. Maar op dat gebied dus helemaal niet. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt.
Maar goed, als je er niks van zegt dan kom je er ook nooit achter. Ik weet dat het heel vervelend is maar ik zou toch proberen iets te laten merken. Of als jullie 'bezig' zijn...en hij jou bijv. wel nog vingert gewoon even niks bij hem doen. Om subtiel te laten merken dat jij aan de beurt bent. Of zoals ik net al zei een grapje maken...zo'n opmerking als ik ook deed.
Succes
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:16
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ja dat is wel typisch als hij voor de rest wel heelveel rekening met je houdt. Als ik zo terugkijk was mijn ex ook ontzettend zorgzaam en stond altijd voor me klaar. Maar op dat gebied dus helemaal niet. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt.
Maar goed, als je er niks van zegt dan kom je er ook nooit achter. Ik weet dat het heel vervelend is maar ik zou toch proberen iets te laten merken. Of als jullie 'bezig' zijn...en hij jou bijv. wel nog vingert gewoon even niks bij hem doen. Om subtiel te laten merken dat jij aan de beurt bent. Of zoals ik net al zei een grapje maken...zo'n opmerking als ik ook deed.
Succes
wat word ik hier onzeker van. Jij had dat ook zeker? bij je ex? hij hield bij alles rekening met je maar in bed vroeg je je af of hij nog wel doorhad dat jij er was zeker? Een grapje maken vind ik genant, een grapje is meestal is wat niet serieus genomen word, dus kan ik het beter recht voor ze raap zeggen, maar of dat nou wel zo slim is. Ik weet namelijk niet zeker of hij het zelf wel doorheeft....misschien doet hij het niet expres, of wel?
Oud 10-05-2002, 12:24
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Misschien doet hij het inderdaad niet expres. Mijn ex dacht bijvoorbeeld dat vrouwen vooral tijdens DE daad klaar kwamen en verder niet. Daar ben ik ontzettend boos om geworden. Hij was er eerst heilig van overtuigd dat ALLE vrouwen tijdens HET klaarkwamen. Ik had echt zoiets van 'dohhh echt dus niet he' en dat heb ik op een gegeven moment ook gezegd. Toen drong het nog niet echt tot hem door
En ja, hij was idd heel erg zorgzaam en lief etc...echt een scheet.
Nu ik dit zo opschrijf denk ik dat dat misschien bij jou vriend ook wel zo is. Hij heeft misschien nog niet echt veel ervaring, of heeft een verkeerd beeld van hoe een vrouw in elkaar zit wat dat betreft. Misschien is hij wel bang dat ie iets fout doet en doet ie daarom maar helemaal niks?
Ik denk dat je het dan toch echt een keer serieus moet vragen. Op een grappige manier wil je niet, dat kan ik begrijpen. Dan zou ik het op een manier doen dat hij zich iig niet snel ongemakkelijk voelt. Dus niet 'boos' oid.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:57
Kupu
Kupu is offline
Ja opzich is het best wel ego, maar ik kan verder niets over zijn karakter uit jou verhaaltje halen. Is het iemand die op dat gebied egoistisch kan zijn? Of denkt ie voor de rest wel vaak om je en zo? Want als dat zo is... dan weet ik denk ik wel wat het is. Voor jongens is het namelijk zo dat na het klaarkomen de zin echt zomaar weg is... bij mij tenmisnte wel en dan na een aantal minuten, 5 tot 10 dan kan het wel weer... maja je moet het er toch met hem over hebben denk ik... je kan gewoon vragen hoe het bij hem na die 'droge sex' voelt, of de zin dan zomaar weg is of zo...(volgens mij is dat de oorzaak... ik hoop het wel voor je!)

Je kunt ons wel gaan vragen maar wij kunnen slechts speculeren, hij kan je een duidelijk antwoord geven. Sterkte ermee!
Oud 10-05-2002, 16:46
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
nou in ieder geval bedankt mensen. En jij hebt wel gelijk kupu. Ik krijg de indruk dat bij hem na het klaarkomen ook de zin weg is. Hij heeft dan geen zin meer....maar wat moet ik dan? nou ja, ik weet niet zo goed hoe ik erover moet beginnen, ik bedoel seks is toch een apart onderwerp, een onderwerp wat je onzeker kan maken of juist ongemakkelijk. Dus het is best moeilijk. Iemand tips?
Oud 10-05-2002, 17:42
Verwijderd
soms had ik ook weleens zo'n idee bij m'n ex.
maar je schreef toch hierboven dat het met kleren aan was....
Hadden jullie ALLES dan nog aan....?
Want dan is het een beetjuh moeilijk voor hem, lijkt me, om iets bij jou te doen....jah tis een beetjuh moeilijk om erover te oordelen zonder er een goed beeld van te hebben zeg maar.
Maar is het dan zo dat je het gevoel hebt dat hij (ik zeg het nu ff waar het op staat hoor ) gewoon echt tegen je aan "rijdt" zeg maar dus op je ligt en alleen maar heen en weer beweegt en af en toe wat aan je zit enzow en er dan weer mee kapt...?
Ik heb weleens het gevoel gehad dat m'n ex alleen maar zoiets aan het doen was, ik ben ook nog niet echt ver gegaan met hem, maar met de sex was het sowieso nogal droevig duzz laat ik daar maar niet verder over doorgaan
Maar ik snap iig wel dat het een ontzettend vervelend gevoel is als hij alleen met zichzelf bezig lijkt te zijn.
Mijn ex heeft een keer een opmerking gemaakt van "nee ik ga niet verder want dan ben jij vandaag 3x klaargekomen en ik maar 2x".
Ik weet niet hoe serieus die opmerking bedoeld was, maar ik vond het hoe dan ook nogal lomp.
Als jongen lijkt het me juist leuk om een meisje gigantisch op te winden duzz ik vind het stom als ie dan alleen aan zichzelf denkt.

Sex idd iets wat je sámen doet. Mijn ex had ook nooit de aandacht erbij, nou dan voel je je pas echt stom kan ik je vertellen.
Pffffieuw alle frustraties komen eruit geloof ik
Wat je eraan kan doen weet ik niet.
Ow ik weet niet hoeveel ervaring jouw vriend heeft maar misschien issie wel onzeker ofzow..? Kweenie of dat een optie kan zijn..?

Nou suc6
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:08
1337
1337 is offline
nou kijk de oplossing is dat jullie gewoon naar mij toe komen ,

kben lief, , kan met iedereen omgaan, ben sociaal, niet lelijk, en verwen een vrouw maar al te graag
Oud 10-05-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
1337 schreef:
nou kijk de oplossing is dat jullie gewoon naar mij toe komen ,

kben lief, , kan met iedereen omgaan, ben sociaal, niet lelijk, en verwen een vrouw maar al te graag

ghehehehe
dat klonk wel droog
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:26
Kirk22
Kirk22 is offline
t is zo dat jongens minder zin hebben in (meer) sex als ze eenmaal zijn klaargekomen, dus die reactie van het vriendje van HelpMeplease kan ik wel plaatsen, maar ik vind het wel egoistisch. Ik, en met mij vele anderen, zou(den) het anders doen.

tsja, dat 'straffen' wat Bubbeltjes doet lijkt me ook geen oplossing. Ik zou het gewoon zeggen. "Leuk dat jij wel aan je trekken komt, maar ik dan?" En hem dan ff uitleggen hoe natuurlijk.
Als hij je 'ff vingert' en stopt, zeggen: "da's lekker, ga es door".
Lijkt me een onderdeel van de kommunikaasie. Heb het er es over. Hij word er weinig wijzer van als je het hier neerzet.
Oud 10-05-2002, 19:39
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ja sorry maar dat is gewoon egoistisch van hem. Ik heb het ook gehad met een jongen en op een gegeven moment zei ik gewoon voor de 'gein' " Eej, en ik dan "
Daarna bleef het nog steeds zo en ben ik zeg maar uit protest ook niks meer bij hem gaan doen
Brrr ik knap daar zo op af he, sex is toch iets wat je samen doet? Niet dat allebei de personen perse iedere keer klaar moet komen oid, maar je moet wel aandacht hebben voor elkaar.
Ik vind het dus ook echt niet raar dat je er mee zit! Dat mag je dus ook best laten merken! Ookal is het in de vorm van een geintje als je het moeilijk vind om het serieus te zeggen.
you go girl!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:
t is zo dat jongens minder zin hebben in (meer) sex als ze eenmaal zijn klaargekomen, dus die reactie van het vriendje van HelpMeplease kan ik wel plaatsen, maar ik vind het wel egoistisch. Ik, en met mij vele anderen, zou(den) het anders doen.
bijvoorbeeld haar éérst vingeren....

Citaat:

tsja, dat 'straffen' wat Bubbeltjes doet lijkt me ook geen oplossing. Ik zou het gewoon zeggen. "Leuk dat jij wel aan je trekken komt, maar ik dan?" En hem dan ff uitleggen hoe natuurlijk.
Als hij je 'ff vingert' en stopt, zeggen: "da's lekker, ga es door".
Lijkt me een onderdeel van de kommunikaasie. Heb het er es over. Hij word er weinig wijzer van als je het hier neerzet.
daar heb je ook wel gelijk in..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten