![]() |
|
1 reden waarom pijpen eng kan zijn, is als hij het nodig vind om z'n handen op je hoofd te leggen om je dan te gaan bewegen. Jongens, doe dat nou niet tenzij ze duidelijk aangeeft het prettig te vinden, want de meeste vrouwen houden zelf graag de controle over hoelang en hoe diep ze de penis naar binnen nemen. Zachtjes aan de haren zitten is meestal prima, maar ga niet de controle overnemen...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het sowieso wel een beetje eng om iemand te pijpen, zoiets duurt gewoon even. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm.. pijpen eng..
Misschien moet je er niet vanuit gaan dat ze dat ding (pardon) meteen echt in d'r mond neemt, maar om, als ze het een beetje griezelig vindt, eerst gewoon wat likjes te geven. Of kusjes. Maar ja... ik denk ook dat op het moment dat mijn vriendje aan mij vraagt of ik hem wil pijpen, dat ik dan alleen maar om het feit dat ie het überhaupt VRAAGT, nee zou zeggen (principe kwestie denk ik ![]() Gewoon haar het moment uit laten kiezen |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het erg leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tenminste, dat zou ik hebben!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ga je mee naar de bios vanavond? Mijn vorige vriendin kon trouwens ontzettend goed pijpen!" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vergeet niet dat je handen hebt, hou met een hand zijn penis vast voor meer stevigheid, gebruik je andere hand om langs zijn benen te strijken en mijn zijn ballen te spelen. Het gaat aldoende wel beter, let op hoe hij reageert op dingen, maak gebruik van zijn reacties. Als je merkt dat hij iets lekker vind doe dat vaker, maar niet te vaak. Het moet wel spannend blijven! Gaat heus wel goed ![]()
||
![]() Citaat:
dank je wel ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ow, ik heb geen idee waarom pijpen eng zou zijn...mijn ex vond het iig niet eng....heb het nooit hoeven vragen...nadat ik haar gebeft had zei zij dat zij wel iets terug wilde doen. en daar had Little Rock geen bezwaar tegen ![]()
|
Verwijderd
|
Problemen:
1. Als je het vraagt als ze helemaal niet geil is, heeft ze iets van 'huh? nu? natuurlijk niet!' 2. Als je het vraagt als ze heel geil is, heeft ze iets van 'neeheee... ik wil nu óók genieten...' 3. Als ze het nog nooit gedaan heeft, is het best een grote stap, zomaar zo'n ding in je mond 4. Vieze penissen zijn vies, mss slechte ervaringen? 5. Voorvocht kan erg onaangenaam smaken, mss slechte ervaringen? 6. Jonge meisjes vinden pijpen vaak hoe dan ook een eng idee 7. Misschien is ze bang dat ze 'moet' slikken Oplossingen: 1. Zorg dat je eerst al ligt te zoenen en een beetje uit de kleren bent 2. Ga haar niet van te voren uitgebreid vingeren, beffen of strelen 3. Vraag eerst eens of ze een kusje wil geven, of ze eens erlangs wil likken, of ze 'm misschien een paar seconden in haar mond wil nemen. Zo kan ze wennen 4. Was je van te voren 5. Rook niet of matig, matig met gebruik van koffie etc, en eet veel fruit en dextro energy, daarvan smaakt voorvocht en sperma zoeter 6. Heb geduld 7. Zeg van te voren dat je haar waarschuwt als je bijna klaarkomt, en dat ze dan zelf gaat beslissen of ze doorgaat of dat ze je af gaat trekken, en dat ze, mocht je in haar mond gekomen zijn, het best mag uitspugen. Hou je daar ook aan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen toch
![]() Ik heb 't d'r nooit gevraagd tijdens de sex. Ik ben d'r een keer zomaar over begonnen. Nu is 't zo, dat zij er niet over wilt praten. Nu ook zo, dat ik er niet over kan/mag beginnen (begint ze meteen met: je moet 't er niet zo inrammen (wat ik helemaal niet doe, maar over beginnen is blijkbaar al genoeg voor haar voor die conclusie)) Ps. ze is 15 jaar en 9 maanden jong Ik 17 en 50 weken ![]() |
![]() |
|
heej, bij mij doet die URL het ook niet
![]() ![]() anyway.. probeer het een keer tijdens dochen: -schoon -als het voorvocht slecht smaakt kan ze het zo "uitspugen". good luck, en maar er niet te veel problemen van
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Seksualiteit |
rode zee cloeii | 33 | 06-02-2012 19:45 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 deel 2! Neko* | 101 | 11-05-2009 19:08 | |
Seksualiteit |
Pijpen en aftrekken eng? Flowerless | 134 | 02-03-2006 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar Verhalenwedstrijd] Kat van de Buren! Verwijderd | 30 | 05-09-2004 12:33 | |
Seksualiteit |
Ik weet niet wat ik wil... Zweefvliegtuig | 33 | 16-10-2003 09:07 |