Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 02:07
Verwijderd
Tot nu toe wil geen enkel van mijn vriendinnen me pijpen.
In elke relatie die ik heb gehad deden ze 't niet.
Deden ze 't wel, dan bleek dat achteraf met tegenzin.
Ik doe zelf wel ALLES bij hun.
M'n vriendin had beloofd 't te doen... maar toen 't eenmaal zover was wou ze niet...
Ja, ik kan zonder... Maar ik zou 't gewoon leuk/fijn vinden.
(dwingen doe ik d'r zeker niet)
Waarom is het voor meisjes nou zo moeilijk om die stap te maken.???
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 07:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Marv schreef op 10-08-2003 @ 03:07:
Klinkt als een simpel geval van bad luck, genoeg meiden die het lekker vinden om te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 07:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het is niet dat meisjes het niet lekker vinden om het te doen
waarschijnlijk ga jij net met de meisjes om waarvan het hun eerste of tweede keer is, en dan is het idd heel erg eng
het is gewoon een overbrugging, en zodra je het voor het eerst hebt gedaan is het meteen veel makkelijker en leuker
je had waarschijnlijk de pech dat jouw vriendinnetjes nooit eerder iemand anders hebben gepijpt
Oud 10-08-2003, 09:07
hajo
hajo is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 10-08-2003 @ 08:52:
je had waarschijnlijk de pech dat jouw vriendinnetjes nooit eerder iemand anders hebben gepijpt
en dat noem je pech.....
Oud 10-08-2003, 09:39
deesmees
deesmees is offline
het moet spontaan gebeuren en niet gaan vragen van ow wil je me even pijpen? ik vond het de eerste keer ook beetje eng,maar daar moet je je even overheen zetten,je weet int begin niet wat je precies moet doen enz,maar als de jongen dat aangeeft dan gaat dat allemaal prima
Mijn vriend hoeft het nu echt niet aan me te vragen hoor,een blik naar elkaar is genoeg dan is zn broek zo open
Maar inderdaad ga meisje niet dwingen of doe het in stappen,eerst een keer gewoon in mond nemen zonder wat te doen en zo steeds verder gaan.
succes ermee
Oud 10-08-2003, 10:27
Qimm
Qimm is offline
Pijpen is niet eng, vind ik dan weer
Oud 10-08-2003, 10:30
poesiefox
poesiefox is offline
Maar jij hhad dan ook eerst de pijpcursus van tante poesiefox uitgebreid bestudeerd.

Voor de topicstarter: WASSEN!

Niks zo smerig als eerst de pies en het zweet van een piemel af te moeten likken.
Oud 10-08-2003, 10:47
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-08-2003 @ 11:30:
Niks zo smerig als eerst de pies en het zweet van een piemel af te moeten likken.
En smegma
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:00
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Jij bent 17, ik neem aan dat je vriendin ook 17 is of jonger, en je hebt het over "geen enkele vriendin", dus die waren naar alle waarschijnlijkheid nog jonger, dan is het op zich niet zo gek dat ze nog niet aan pijpen toe zijn. Er zijn echt veel mensen die het orale werk als intiemer beschouwen dan gewoon neuken.
Oud 10-08-2003, 13:00
freakje
freakje is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 10-08-2003 @ 12:00:
Er zijn echt veel mensen die het orale werk als intiemer beschouwen dan gewoon neuken.
Ik ook, maar ik heb me er ondertussen overheen gezet
Oud 10-08-2003, 13:06
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
ik von de 1e keer pijpen gewoon mega eng. durfde de stap niet te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 13:08
Dark Angel
Dark Angel is offline
1 reden waarom pijpen eng kan zijn, is als hij het nodig vind om z'n handen op je hoofd te leggen om je dan te gaan bewegen. Jongens, doe dat nou niet tenzij ze duidelijk aangeeft het prettig te vinden, want de meeste vrouwen houden zelf graag de controle over hoelang en hoe diep ze de penis naar binnen nemen. Zachtjes aan de haren zitten is meestal prima, maar ga niet de controle overnemen...
Oud 10-08-2003, 13:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 10-08-2003 @ 13:08:
1 reden waarom pijpen eng kan zijn, is als hij het nodig vind om z'n handen op je hoofd te leggen om je dan te gaan bewegen. Jongens, doe dat nou niet tenzij ze duidelijk aangeeft het prettig te vinden, want de meeste vrouwen houden zelf graag de controle over hoelang en hoe diep ze de penis naar binnen nemen. Zachtjes aan de haren zitten is meestal prima, maar ga niet de controle overnemen...
Inderdaad, het is wel onzettend fijn om een hand in je haar te voelen. Zachtjes. Het lijkt me echt vervelend als hij gaat lopen drukken, dan bestaat er nog wel es de kans dat ik van schrik mijn kaken opelkaar ga zetten
Oud 10-08-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 10-08-2003 @ 14:08:
Precies! In het begin gewoon haar haar gang laten gaan, niet als jongen de controle over gaan nemen. Mijn vriend deed dat dus de eerste keer ook, ik schrok echt heel erg en vond het super ongemakkelijk... Dus echt niet doen de eerste keer, tenzij ze het echt graag wil.

Verder is het sowieso wel een beetje eng om iemand te pijpen, zoiets duurt gewoon even.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:02
Verwijderd
hm.. pijpen eng..
Misschien moet je er niet vanuit gaan dat ze dat ding (pardon) meteen echt in d'r mond neemt, maar om, als ze het een beetje griezelig vindt, eerst gewoon wat likjes te geven. Of kusjes.

Maar ja... ik denk ook dat op het moment dat mijn vriendje aan mij vraagt of ik hem wil pijpen, dat ik dan alleen maar om het feit dat ie het überhaupt VRAAGT, nee zou zeggen (principe kwestie denk ik ) terwijl ik er echt helemaal geen problemen mee heb om hem te pijpen.
Gewoon haar het moment uit laten kiezen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:26
Verwijderd
misschien vinden de meisjes pijpen niet eng, maar jouw piemel.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2003 @ 15:39:
Verder is het sowieso wel een beetje eng om iemand te pijpen, zoiets duurt gewoon even.
Tja, ik vond het de eerste keer niet zozer eng, maar spannend... hoe zou dat nou voelen? Zou het wel lekker zijn? Wat kan wel wat kan niet?
Ik vond het erg leuk
Oud 10-08-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 10-08-2003 @ 17:02:
hm.. pijpen eng..
Misschien moet je er niet vanuit gaan dat ze dat ding (pardon) meteen echt in d'r mond neemt, maar om, als ze het een beetje griezelig vindt, eerst gewoon wat likjes te geven. Of kusjes.

Maar ja... ik denk ook dat op het moment dat mijn vriendje aan mij vraagt of ik hem wil pijpen, dat ik dan alleen maar om het feit dat ie het überhaupt VRAAGT, nee zou zeggen (principe kwestie denk ik ) terwijl ik er echt helemaal geen problemen mee heb om hem te pijpen.
Gewoon haar het moment uit laten kiezen
Geez overdreven feminisme ofzo? Beslis jij altijd in bed wat er gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:33
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Chimera schreef op 10-08-2003 @ 08:37:
Klinkt als een simpel geval van bad luck, genoeg meiden die het lekker vinden om te doen.
I totally agree!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:50
rosayet
rosayet is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-08-2003 @ 17:28:
Ik begrijp wel wat ze bedoeld hoor! Als hij het zo zou vragen, krijg je gelijk het gevoel dat je het wel moet doen om hem niet teleur te stellen.

Tenminste, dat zou ik hebben!
Oud 10-08-2003, 16:52
poesiefox
poesiefox is offline
Wat een kolder. Vragen staat vrij, en weigeren ook.

Als -ie maar geen opdrachten geeft !
Oud 10-08-2003, 18:13
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Waar vind ik de cursus van tante poesiefox?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 18:22
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
www.poesiefox.nl

hint, zoekfunctie
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 18:52
sweet dreams
sweet dreams is offline
omdat het mijn 1ste keer is (heb het nog steeds niet gedaan maar wil het heel graag) en zijn vorige vriendin het zo goed kon, ben ik bang dat ik er helemaal nix van kan... of dat ik het verkeerd doe
Oud 10-08-2003, 19:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 10-08-2003 @ 18:52:
omdat het mijn 1ste keer is (heb het nog steeds niet gedaan maar wil het heel graag) en zijn vorige vriendin het zo goed kon, ben ik bang dat ik er helemaal nix van kan... of dat ik het verkeerd doe
feit 1 over pijpen: je kan het bijna niet 'fout' doen, of je moet je tanden erin zetten. De meeste mannen vinden zo lekker warm, zacht vochtig mondje erom heen al lekker genoeg
Oud 10-08-2003, 19:09
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-08-2003 @ 20:04:
feit 1 over pijpen: je kan het bijna niet 'fout' doen, of je moet je tanden erin zetten. De meeste mannen vinden zo lekker warm, zacht vochtig mondje erom heen al lekker genoeg
das fijn om te lezen
Oud 10-08-2003, 19:10
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 10-08-2003 @ 19:52:
...zijn vorige vriendin het zo goed kon...
Heeft hij je dat vertelt? DAT vind ik nog eens stijlloos...
Oud 10-08-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 10-08-2003 @ 20:10:
Kan me er ook weinig bij voorstellen... In welke situatie doe je dat nu weer???

"Ga je mee naar de bios vanavond? Mijn vorige vriendin kon trouwens ontzettend goed pijpen!"
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:14
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Nee dat was heel in het begin.. liep allemaal nog een beetje moeilijk, en toen kregen we het over onze exen
Oud 10-08-2003, 19:15
sweet dreams
sweet dreams is offline
maar nu echt niet meer, alleen ja, is toch in me achterhoofd gebleven, en ben gewoon bang dak er nix van bak
Oud 10-08-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-08-2003 @ 20:04:
"The force is strong in this one..."
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 10-08-2003 @ 19:15:
maar nu echt niet meer, alleen ja, is toch in me achterhoofd gebleven, en ben gewoon bang dak er nix van bak
Maak je niet druk joh Ze vinden het toch wel lekker Speel er een beetje mee, lusjes geven, likken, ineens zoveel mogelijk in je mond nemen (pas op, kokhals gevaar ja ik heb ervaring )
Vergeet niet dat je handen hebt, hou met een hand zijn penis vast voor meer stevigheid, gebruik je andere hand om langs zijn benen te strijken en mijn zijn ballen te spelen.
Het gaat aldoende wel beter, let op hoe hij reageert op dingen, maak gebruik van zijn reacties. Als je merkt dat hij iets lekker vind doe dat vaker, maar niet te vaak. Het moet wel spannend blijven!

Gaat heus wel goed
Oud 10-08-2003, 19:32
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-08-2003 @ 20:30:
Maak je niet druk joh Ze vinden het toch wel lekker Speel er een beetje mee, lusjes geven, likken, ineens zoveel mogelijk in je mond nemen (pas op, kokhals gevaar ja ik heb ervaring )
Vergeet niet dat je handen hebt, hou met een hand zijn penis vast voor meer stevigheid, gebruik je andere hand om langs zijn benen te strijken en mijn zijn ballen te spelen.
Het gaat aldoende wel beter, let op hoe hij reageert op dingen, maak gebruik van zijn reacties. Als je merkt dat hij iets lekker vind doe dat vaker, maar niet te vaak. Het moet wel spannend blijven!

Gaat heus wel goed

dank je wel
Oud 10-08-2003, 19:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 10-08-2003 @ 19:32:

dank je wel
don't thank me, thank aunty Poesiefox
Oud 10-08-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 10-08-2003 @ 20:32:

dank je wel
En als je eerst wil oefenen zijn er genoeg viriele jonge mannen op dit forum die je willen helpen. Puur scholing, valt niet onder vreemdgaan, toch?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:38
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-08-2003 @ 20:37:
En als je eerst wil oefenen zijn er genoeg viriele jonge mannen op dit forum die je willen helpen. Puur scholing, valt niet onder vreemdgaan, toch?
nee dank je, hou het bij me vriend..
Oud 10-08-2003, 19:40
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-08-2003 @ 17:28:
Nee maar het is gewoon een ongemakkelijke situatie, dat hij het vraagt. Als je dan ja zegt bestaat er iets van je gaat het nu doen terwijl dingen beter gaan als ze spontaan komen. Wel handig dat je weet dat ie het wilt.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:41
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-08-2003 @ 20:30:

Gaat heus wel goed
Lijkt me nog een hele inspanning
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
sweet dreams schreef op 10-08-2003 @ 20:38:
nee dank je, hou het bij me vriend..
Goed zo, een trouwe meid, waar vind je ze nog tegenwoordig *snif*

Post je ook ff als je de lessen van Qimm/Poesiefox in de praktijk hebt gebracht? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 10-08-2003 @ 20:40:
Nee maar het is gewoon een ongemakkelijke situatie, dat hij het vraagt. Als je dan ja zegt bestaat er iets van je gaat het nu doen terwijl dingen beter gaan als ze spontaan komen. Wel handig dat je weet dat ie het wilt.
Zeker in het begin van een relatie is het toch juist handig als je elkaar vertelt wat je lekker vind enzo? (uiteraard niet als in het oplezen van een boodschappenlijstje )
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 20:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Inderdaad. Bijzonder lomp.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 20:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lotte schreef op 10-08-2003 @ 19:41:
Lijkt me nog een hele inspanning
Ja zeg, het moet niet te makkelijk zijn Beetje moeite doen is wel leuk hoor
Oud 10-08-2003, 21:02
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 10-08-2003 @ 19:22:
www.poesiefox.nl

hint, zoekfunctie
Je URL doet het niet lieverd.
Oud 10-08-2003, 21:17
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Ertur schreef op 10-08-2003 @ 20:44:
Zeker in het begin van een relatie is het toch juist handig als je elkaar vertelt wat je lekker vind enzo? (uiteraard niet als in het oplezen van een boodschappenlijstje )
Ach ja, misschien is het dan beter om erbij te zeggen, maar niet nu want dat ist niet spontaan bla bla bla. En misschien kan je dat beter na de ervaring zeggen aangezien iedereen anders is.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:25
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 10-08-2003 @ 22:02:
GOH

ow, ik heb geen idee waarom pijpen eng zou zijn...mijn ex vond het iig niet eng....heb het nooit hoeven vragen...nadat ik haar gebeft had zei zij dat zij wel iets terug wilde doen. en daar had Little Rock geen bezwaar tegen lekker hoor!
Oud 10-08-2003, 21:44
Verwijderd
Problemen:
1. Als je het vraagt als ze helemaal niet geil is, heeft ze iets van 'huh? nu? natuurlijk niet!'
2. Als je het vraagt als ze heel geil is, heeft ze iets van 'neeheee... ik wil nu óók genieten...'
3. Als ze het nog nooit gedaan heeft, is het best een grote stap, zomaar zo'n ding in je mond
4. Vieze penissen zijn vies, mss slechte ervaringen?
5. Voorvocht kan erg onaangenaam smaken, mss slechte ervaringen?
6. Jonge meisjes vinden pijpen vaak hoe dan ook een eng idee
7. Misschien is ze bang dat ze 'moet' slikken

Oplossingen:
1. Zorg dat je eerst al ligt te zoenen en een beetje uit de kleren bent
2. Ga haar niet van te voren uitgebreid vingeren, beffen of strelen
3. Vraag eerst eens of ze een kusje wil geven, of ze eens erlangs wil likken, of ze 'm misschien een paar seconden in haar mond wil nemen. Zo kan ze wennen
4. Was je van te voren
5. Rook niet of matig, matig met gebruik van koffie etc, en eet veel fruit en dextro energy, daarvan smaakt voorvocht en sperma zoeter
6. Heb geduld
7. Zeg van te voren dat je haar waarschuwt als je bijna klaarkomt, en dat ze dan zelf gaat beslissen of ze doorgaat of dat ze je af gaat trekken, en dat ze, mocht je in haar mond gekomen zijn, het best mag uitspugen. Hou je daar ook aan.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:57
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 10-08-2003 @ 22:02:
quote unquote GOH
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 23:54
Verwijderd
Mensen toch
Ik heb 't d'r nooit gevraagd tijdens de sex. Ik ben d'r een keer zomaar over begonnen.
Nu is 't zo, dat zij er niet over wilt praten.
Nu ook zo, dat ik er niet over kan/mag beginnen (begint ze meteen met: je moet 't er niet zo inrammen (wat ik helemaal niet doe, maar over beginnen is blijkbaar al genoeg voor haar voor die conclusie))
Ps. ze is 15 jaar en 9 maanden jong
Ik 17 en 50 weken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 00:13
Xanatos
Xanatos is offline
heej, bij mij doet die URL het ook niet

anyway.. probeer het een keer tijdens dochen:
-schoon
-als het voorvocht slecht smaakt kan ze het zo "uitspugen".

good luck, en maar er niet te veel problemen van
Oud 11-08-2003, 00:16
Fog
Fog is offline
ik vond t eerst ook eng maar hij zeurde heel lang door toen deed ik t met tegenzin maar toen vond ik t toch wel leuk/lekker

Regels voor berichten