Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 12:48
Black Sugar
Black Sugar is offline
Weten je ouders wat je allemaal uitspookt, en tot hoe verre? Wat vinden ze ervan, vinden ze je te jong of onverantwoordelijk ofzow? En nouja, hoe zit het tussen je ouders en jou en seks zeg maar?

Mijn ouders weten wal dat mijn vriend en ik samen in 1 bed slapen en dat we seks hebben en dat we zamen douchen, maar das het dan ook wel. Details, hoeven ze ook niet te weten verder (willen ze ook niet) Ze vinden het allemaal wel goed. Ze hebben gewoon liever dat ik het veilig doe gewoon thuis dan dat ik het stiekem in de bosjes doe ofzow. Daarom hebben ze me ook gewoon naar de dokter gestuurd voor de pil en me een stapeltje condooms gegeven.

De ouders van mijn vriend zijn veel moeilijker Ze vinden me eigenlijk te jong en hebben een heel gesprek gehad met mijn vriend over verantwoordelijkheid bla bla enz, omdat hij 19 is en ik nog maar ( ) 16. Das best wel irritant omdat hij nog gewoon thuis woont. (waarschijnlijk ook niet lang meer) Ik kwam bijvoorbeeld gisteren langs en toen mocht ik van zijn ouders dus niet blijven slapen. *zucht*
Oud 06-01-2002, 12:54
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Mijn ouders zijn er redelijk streng in, ze mag hier ook niet blijven slapen, ik daar wel, vaaaaag maarja..Ze weten niks in detail, maar wel dat weten wel dat we meer doen dan alleen zoenen.
Haar ouders vinden alles goed (lijkt het), ik mocht vanaf dag 1 daar blijven slapen en ze heeft hete r eigenlijk nooit over met 'r ouders.
Oud 06-01-2002, 13:07
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
mijn ouders zijn er niet streing, ze vinden me aleen wel te jong ensow, maarjah.
ze zouden me ook nooit zelf condooms geven ossow, maar die hebbik toch wel.
zijn ouders doen er niet moeilijk over hoor
Oud 06-01-2002, 16:49
Verwijderd
mn moeder weet wel dat het gebeurd ja, ze laat me vrij, ik mag doen wat ik wil.
geen problemen dus, das wel fijn. maar ik heb het nooit met haar over sex ofzo, maar als er iets is met de pil ofzo (vergeten of weet ik het) dan kan ik wel naar haar toe.
zijn ouders doen er ook niet moeilijk over.

[Dit bericht is aangepast door danique2 (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 16:59
Verwijderd
ja,mijn ouders weten wat ik allemaal uitspook,en mijn moeder een type,vriendin-moeder,dus we hebben er soms op de stomste momenten een discussie over,onder t eten ofzo,van is dit of dat lekker?meen je dat nou..blablabla.

Ja,ja ik heb toffe ouders die zelf nog gped weten hoe t was om jong te zijn(mijn ouders worden wat dat betreft nooit volwassen )
Oud 06-01-2002, 17:26
Jerommeke
Jerommeke is offline
ze weten niksss
Oud 06-01-2002, 17:59
Cerberus
Cerberus is offline
me ma weet wel ongeveer wat ik uitvoer, maar de details houden we lekker voor ons zelf.
Oud 06-01-2002, 18:33
conchita_caourdina
conchita_caourdina is offline
ik heb een spaanse afkomst en mijn vader ( die vrij streng katholiek is) kan er soms heel moeilijk over doen.
van hem mag ik ook niet bij mijn vriend slapen en als me vriend lang is geweest en we komen beneden zie ik die blik in zn ogen van: wat hebben jullie uitgespookt?
hij ziet zn dochter denk ik liever als onaangeraakt lief klein maagdje
echt heel vervelend maar mijn moeder doet er niet moeilijk over.
als ik gewoon aan haar vraag of ik bij he mag blijven slapen mag het wel.

Oud 06-01-2002, 18:46
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
mijn ouders weten niks...hoever ik ga..want anders zoude ze een hartverzakking krijge
Oud 06-01-2002, 19:47
Verwijderd
joah.. mijn ouders vonden 't in t begin wel moeilijk..maar we mogen wel gewoon bij elkaar slapen

kuzziess
Oud 06-01-2002, 22:46
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
!KiTTiE! schreef:
mijn ouders zijn er niet streing, ze vinden me aleen wel te jong ensow, maarjah.
ze zouden me ook nooit zelf condooms geven ossow, maar die hebbik toch wel.
zijn ouders doen er niet moeilijk over hoor

vind je het gek dat ze je te jong vinden je bent 2 !

Oud 07-01-2002, 00:43
Verwijderd
Kwoon bij mun ma en die weet er wel "wat" van. Maar een hele tijd niet, kheb un keer verteld toen ik behoorlijk zat was. En alleen maar omdat iemand me het vroeg.
Oud 07-01-2002, 00:52
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
vind je het gek dat ze je te jong vinden je bent 2 !

Oud 08-01-2002, 10:40
Verwijderd
hmmz.....m'n vader hoor je nergens over en bemoeit zich nergens mee, t enige wat hem boeit is dat m'n vriend niet te lang blijft of ik niet te lang bij hem blijf zodat m'n pa op tijd kan gaan slapen. En m'n moeder........tsja.......die gelooft niet dat ik (nog) geen sex met m'n vriend heb (wat ik ook ECHT niet heb...) dan zegt ze: "nou je maakt mij niet wijs dat je nix met hem doet als jullie zo lang op z'n kamer zitten, jullie zullen wel snel op elkaar uitgekeken raken" lekker lullig maarjah. Maar nu zou ze er niet echt een probleem mee hebben als ik verder zou gaan, ze begint een beetje aan het idee te wennen geloof ik. Maar ik zal echt nooit met haar over sex praten, lijkt me nix.

xxx

Alicia
Oud 08-01-2002, 11:28
BlackMystery
BlackMystery is offline
mijn ouders weten wat ik doe
ik schaam me der ook niet voor
ik denk altijd "ze mogen weten dat ik haar graag zie"
en tot overlaatst wist ik niet of ze het wisten
maar ze hadden iets gehoord p
Oud 08-01-2002, 14:47
Belladonna
Belladonna is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
hmmz.....m'n vader hoor je nergens over en bemoeit zich nergens mee, t enige wat hem boeit is dat m'n vriend niet te lang blijft of ik niet te lang bij hem blijf zodat m'n pa op tijd kan gaan slapen. En m'n moeder........tsja.......die gelooft niet dat ik (nog) geen sex met m'n vriend heb (wat ik ook ECHT niet heb...) dan zegt ze: "nou je maakt mij niet wijs dat je nix met hem doet als jullie zo lang op z'n kamer zitten, jullie zullen wel snel op elkaar uitgekeken raken" lekker lullig maarjah. Maar nu zou ze er niet echt een probleem mee hebben als ik verder zou gaan, ze begint een beetje aan het idee te wennen geloof ik. Maar ik zal echt nooit met haar over sex praten, lijkt me nix.

xxx

Alicia

Psies same here
Oud 11-01-2002, 19:47
aprillia16
aprillia16 is offline
Mijn ouders vinden dat ik het wel veilig moet doen en de rest bemoeien ze zich niet mee, ze vragen er ook niet naar alleen haar ouders doen er een beetje moeilijk over

maarja dat komt ook nog wel goed, hoop ik!!!

groetjes aprillia
Oud 11-01-2002, 20:55
chanel
chanel is offline
Mijn ma vroeg gister in de badkamer wel 20 x ; je doet t toch wel met condoom hè!!!!!!!!!!!!!! (heb ten eerste nog nooit iets gezegd waaruit ze kan bevestigen dát we t doen maar oke) (blijkbaar verw8 ze dat gewoon van mij haha ) en ik stond met me tandeborstel in me mond, en mompelde net zolang tot ze naar bed ging

mensen, nog nooit zo lang me tanden gepoetst

Chanel
Oud 12-01-2002, 20:01
RED
RED is offline
ik bespreek alles met mn ma EcHT ALLES
ik leg dr zelfs vanalles uit
Oud 08-05-2002, 21:02
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Ze weten nie echt wat ik uitspook, hoewel mn ma laast wel condooms voor me kocht.. attent toch hé
Oud 08-05-2002, 21:21
*mystery*
*mystery* is offline
toen mijn vriend en ik 1 maand hadden mochten we voor het eerst bij elkaar slapen. Toen moest ik natuurlijk wel de slaapbank uitzetten, en we mochten niet bij elkaar in bed liggen (wat we uiteraard na een paar keer wel deden) toen m'n ma daar eenmaal achter kwam, vond ze het niet zo erg dat we bij elkaar in bed sliepen. Ze heeft altijd al tegen me gezegd dat het haar niet uitmaakt wanneer ik het doe, als ik er maar aan toe ben, en als ik het veilig doe en niet in de bosjes (stiekem) ofzo.

na twee en een halve maand hebben we het toen gedaan... ongeveer 2 weken later zei m'n moeder tegen me dat ze een stukje had gelezen over een meisje dat 14 was en al zwanger, en ze zei dat als ik eraan toe was om naar bed te gaan met mijn vriend, ik aan de pil mocht. ik heb toen eerlijk tegen haar gezegd dat we het al hadden gedaan . ze vroeg gelijk hoe het was enzo, en was geinteresseerd.

zijn ouders zijn er volgens mij na een tijdje maar vanuit gegaan dat we het met elkaar deden... (1e keer was ook bij hem thuis)

tegen mijn vader heb ik er gewoon een keer uitgegooid dat ik aan de pil ging. Hij klonk wel een beetje verbaasd, maar had er wel vrede met mijn keus. (p.s. mijn ouders zijn gescheiden, beide een ander verhaal dus)

sindsdien slapen mijn vriend en ik elk weekend bij elkaar. dus ook bij mijn vader. Van allemaal mag het en ze hebben er geen problemen mee. gelukkig. ik zou het niet leuk vinden als iemand er een probleem van had gemaakt. ok, we waren jong (beide 15) maar het voelde goed, en zo voelt het nog steeds.
Oud 08-05-2002, 21:27
dclover
dclover is offline
ja ik weet van allebei mn ouders wat ze met hun partners (of one night stands) doen
Oud 08-05-2002, 22:41
sheba
sheba is offline
Mijn moeder is hier heel los in, met haar kan ik er dan ook openlijk over praten. En van haar mag mn vriend blijven slapen
M'n vader durft er niet veel van te zeggen met gevolg dat mn vriend blijft slapen.
Zijn ouders (voornamelijk zijn moeder) hebben langer moeilijk gedaan. Overlaatst heeft ze hem nog gevraagd of hij eigenlijk wel besefte waar hij mee bezig was. Nu mag ik blijven slapen (zolang het maar niet te vaak is) Maar dat heeft ook meer als een jaar geduurt!
Oud 10-05-2002, 19:06
X-je
X-je is offline
De ouders van mn vriend weten alles, vooral zijn moeder dan. En die maken er gelukkig geen problemen van. Hij kan zelfs bij haar terecht voor zaken. Wat ik helemaal niet kan bij mij thuis. Hier zullen ze wel denken dat we sex hebben, maar ik laat het zo min mogelijk merken.

X-je
Oud 10-05-2002, 19:16
Verwijderd
Mijn moeder denkt dat ik nog onschuldig (= synoniem voor maagd ) ben. Ik help haar niet uit de droom.
Oud 10-05-2002, 19:38
chanel
chanel is offline
me ouders weten vast wel dat ik sex heb, ik zal er in ieder geval nooit over praten, wel oppervlakkig.. niet persoonlijk
en zijn ouders doen daar heel normaal over,
maar we mogen niet bij elkaar slapen..

Chanel
Oud 10-05-2002, 20:33
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
RED
16V - Lid

gepost op 12-01-2002 @ 21:01

--------------------------------------------------------------------------------
ik bespreek alles met mn ma EcHT ALLES
ik leg dr zelfs vanalles uit

------------------
i'm not a slave to a god that doesn't exist i'm not a slave to a god that doesn't give a shit

Black_Blasphemy
V - Lid

gepost op 08-05-2002 @ 22:02

--------------------------------------------------------------------------------
Ze weten nie echt wat ik uitspook, hoewel mn ma laast wel condooms voor me kocht.. attent toch hé

==============================

Hoezo vette up?
Oud 10-05-2002, 20:35
dystopia
dystopia is offline
Up en down en nu dus dicht.

Regels voor berichten