![]() |
|
Verwijderd
|
hmmz.....m'n vader hoor je nergens over en bemoeit zich nergens mee, t enige wat hem boeit is dat m'n vriend niet te lang blijft of ik niet te lang bij hem blijf zodat m'n pa op tijd kan gaan slapen. En m'n moeder........tsja.......die gelooft niet dat ik (nog) geen sex met m'n vriend heb (wat ik ook ECHT niet heb...) dan zegt ze: "nou je maakt mij niet wijs dat je nix met hem doet als jullie zo lang op z'n kamer zitten, jullie zullen wel snel op elkaar uitgekeken raken"
![]() xxx Alicia |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn ma vroeg gister in de badkamer wel 20 x ; je doet t toch wel met condoom hè!!!!!!!!!!!!!! (heb ten eerste nog nooit iets gezegd waaruit ze kan bevestigen dát we t doen maar oke) (blijkbaar verw8 ze dat gewoon van mij haha
![]() mensen, nog nooit zo lang me tanden gepoetst ![]() Chanel
|
toen mijn vriend en ik 1 maand hadden mochten we voor het eerst bij elkaar slapen. Toen moest ik natuurlijk wel de slaapbank uitzetten, en we mochten niet bij elkaar in bed liggen (wat we uiteraard na een paar keer wel deden) toen m'n ma daar eenmaal achter kwam, vond ze het niet zo erg dat we bij elkaar in bed sliepen. Ze heeft altijd al tegen me gezegd dat het haar niet uitmaakt wanneer ik het doe, als ik er maar aan toe ben, en als ik het veilig doe en niet in de bosjes (stiekem) ofzo.
na twee en een halve maand hebben we het toen gedaan... ongeveer 2 weken later zei m'n moeder tegen me dat ze een stukje had gelezen over een meisje dat 14 was en al zwanger, en ze zei dat als ik eraan toe was om naar bed te gaan met mijn vriend, ik aan de pil mocht. ik heb toen eerlijk tegen haar gezegd dat we het al hadden gedaan ![]() zijn ouders zijn er volgens mij na een tijdje maar vanuit gegaan dat we het met elkaar deden... (1e keer was ook bij hem thuis) tegen mijn vader heb ik er gewoon een keer uitgegooid dat ik aan de pil ging. Hij klonk wel een beetje verbaasd, maar had er wel vrede met mijn keus. (p.s. mijn ouders zijn gescheiden, beide een ander verhaal dus) sindsdien slapen mijn vriend en ik elk weekend bij elkaar. dus ook bij mijn vader. Van allemaal mag het en ze hebben er geen problemen mee. gelukkig. ik zou het niet leuk vinden als iemand er een probleem van had gemaakt. ok, we waren jong (beide 15) maar het voelde goed, en zo voelt het nog steeds.
|
![]() |
Mijn moeder is hier heel los in, met haar kan ik er dan ook openlijk over praten. En van haar mag mn vriend blijven slapen
M'n vader durft er niet veel van te zeggen met gevolg dat mn vriend blijft slapen. Zijn ouders (voornamelijk zijn moeder) hebben langer moeilijk gedaan. Overlaatst heeft ze hem nog gevraagd of hij eigenlijk wel besefte waar hij mee bezig was. Nu mag ik blijven slapen (zolang het maar niet te vaak is) Maar dat heeft ook meer als een jaar geduurt!
|
![]() |
De ouders van mn vriend weten alles, vooral zijn moeder dan. En die maken er gelukkig geen problemen van. Hij kan zelfs bij haar terecht voor zaken. Wat ik helemaal niet kan bij mij thuis. Hier zullen ze wel denken dat we sex hebben, maar ik laat het zo min mogelijk merken.
X-je
|
![]() |
me ouders weten vast wel dat ik sex heb, ik zal er in ieder geval nooit over praten, wel oppervlakkig.. niet persoonlijk
en zijn ouders doen daar heel normaal over, maar we mogen niet bij elkaar slapen.. Chanel
|
RED
16V - Lid gepost op 12-01-2002 @ 21:01 -------------------------------------------------------------------------------- ik bespreek alles met mn ma EcHT ALLES ik leg dr zelfs vanalles uit ------------------ i'm not a slave to a god that doesn't exist i'm not a slave to a god that doesn't give a shit Black_Blasphemy V - Lid gepost op 08-05-2002 @ 22:02 -------------------------------------------------------------------------------- Ze weten nie echt wat ik uitspook, hoewel mn ma laast wel condooms voor me kocht.. attent toch hé ============================== Hoezo vette up? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |