![]() |
|
![]() |
het ligt er maar aan met wie je het doet en hoe lang je al bezig bent met elkaar op te geilen voordat 'het' echt gebeurt. ik kijk eerlijk gezegd nooit op de klok maar ik gok dat ik het toch wel een 3 kwartier kan volhouden denk ik. maar ja...het is me ook wel eens gebeurt dat ik al zooooooo geil was gemaakt door het meisje dat ik direct klaarkwam op het moment dat ik um er in stopte. nou, DAN schaam je je echt rot op dat moment hoor!
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
oplossing: geen rubber ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Lijkt me ook niet echt mogelijk om langer dan een half uur ofzo VOLOP door te gaan.
En dan bedoel ik echt in-uit-in-uit-in-uit en dan ook redelijk snel en krachtig... Moet je wel een marathon voor kunnen lopen, op je bilspieren dan ![]() Als je langzaam en meer teder doet kan het natuurlijk veel langer... Bah. Theoretische kennis ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Erectieduur Kevin540 | 9 | 07-07-2011 18:15 |