![]() |
||
Citaat:
Ik heb lang haar, bijna tot op mn kont; als ik dat sochtend ff goed doorborstel kan ik daarna een hele pluk uit mn borstel halen. Maar wat niet normaal is: als je sochtends plukken haar van je kussen af kan halen, of als je kale plekken hebt of je haar plotseling ernstig uitdunt. Ik had op een gegeven moment mn haar gekleurd, aggressief spul was dat! De keren erna dat ik het waste, kwamen er hele plukken haar los ![]() Kijk daar dus mee uit! Cat |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De dokter kan je overigens medicijnen geven waardoor het niet meer (zo erg) uit valt. xxx Eefje |
![]() |
|
![]() |
Het is wel zo dat -als je je haren in een staart doet- het lijkt of je meer haaruitval hebt. Als je kort haar hebt vliegt het met de wind mee. Ikzelf doe men haar ook altijd in een staart en telkens ik hem opnieuw doe komt er ook veel haar los. Men moeder is kapster en zegt dat het normaal is, maar ik kan die haren ook van men kopkussen plukken... Wist je dat je ongeveer 100 haren per dag verliest??? Jij hebt langer haar, dan lijkt het meebie meer..? Kweetniet... Head and shoulders zou ik zeker niet aanraden want het helpt over het algemeen niet bepaald goed. Ik heb zelf wel een sjampoo tegen roos, maar toch blijf ik het een beetje hebben. Heb dus ook last van beiden
![]()
|
|