Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 18:36
LionHeart_temp
LionHeart_temp is offline
Ik heb van beide heel erg veel last.
Hoe onstaan het en hoe kun je het bestrijden?
(iemand ervaring met Head and Shoulders?)
zit er misgien ook een verband tussen deze twee?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:06
call_4_me
call_4_me is offline
Ik heb er ervaring mee.

Eet je wel genoeg? Want bij mij is het geval dat ik nooit genoeg eet. En head en shoulders helpt wel ja. Bij mij wel in ieder geval.

Nou succes er mee.
Knuffels.....
Ikke.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:27
saddam woestijn
saddam woestijn is offline
na je haren gewassen te hebben goed inmasseren met Pétrole Hahn, dat helpt goed tegen haaruitval!
Oud 03-12-2001, 19:46
Head and Shoulders helpt wel tegen roos, maar is wel fucking aggressief spul. Het is dus waarschijnlijk af te raden als je ook haaruitval hebt. Net als pantene, dat is ook aggressief. Het beste kun je even aan je kapper vragen wat het beste is!

cat
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:50
heavinly
heavinly is offline
Bij mij hielp Head and Shoulders juist niet eigenlijk. Ik had heel duur spul van de kapper, wat wel hielp. Haaruitval heb ik nog steeds zelf last van...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 19:50
snoopy
snoopy is offline
niet te hard je haar wassen/borstelen. Dan krijg je nl. haaruitval en roos van. Verder heb ik geen flauw idee waar je allemaal nog meer haaruitval van kunt krijgen...
Oud 03-12-2001, 19:58
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Bij mij hielp Head and Shoulders juist niet eigenlijk. Ik had heel duur spul van de kapper, wat wel hielp. Haaruitval heb ik nog steeds zelf last van...

iedereen heeft last van haaruitval joh!!!

Oud 04-12-2001, 15:36
Citaat:
stefanietje schreef:

Ja, maar niet in extreme mate. Het is logisch dat als je je haar borstelt dat er haren loslaten.
Ik heb lang haar, bijna tot op mn kont; als ik dat sochtend ff goed doorborstel kan ik daarna een hele pluk uit mn borstel halen.
Maar wat niet normaal is: als je sochtends plukken haar van je kussen af kan halen, of als je kale plekken hebt of je haar plotseling ernstig uitdunt.
Ik had op een gegeven moment mn haar gekleurd, aggressief spul was dat! De keren erna dat ik het waste, kwamen er hele plukken haar los
Kijk daar dus mee uit!

Cat
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 18:11
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
stefanietje schreef:

Ja, maar niet in extreme mate. Het is logisch dat als je je haar borstelt dat er haren loslaten.
Ik heb lang haar, bijna tot op mn kont; als ik dat sochtend ff goed doorborstel kan ik daarna een hele pluk uit mn borstel halen.
Maar wat niet normaal is: als je sochtends plukken haar van je kussen af kan halen, of als je kale plekken hebt of je haar plotseling ernstig uitdunt.
Ik had op een gegeven moment mn haar gekleurd, aggressief spul was dat! De keren erna dat ik het waste, kwamen er hele plukken haar los
Kijk daar dus mee uit!

Cat

Dat heb ik (gelukkig) niet, maar we hebben zo'n putje in de douche en die zit na t douchen wel vol.. flink vervelend, ben zo trots op mn haar hahaha
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 18:14
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
LionHeart schreef:
Ik heb van beide heel erg veel last.
Hoe onstaan het en hoe kun je het bestrijden?
(iemand ervaring met Head and Shoulders?)
zit er misgien ook een verband tussen deze twee?
Heb je toevallig de laatste tijd erg veel onder stress geleden? Dan kan je haar namelijk uitvallen.

De dokter kan je overigens medicijnen geven waardoor het niet meer (zo erg) uit valt.

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 21:03
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Het is wel zo dat -als je je haren in een staart doet- het lijkt of je meer haaruitval hebt. Als je kort haar hebt vliegt het met de wind mee. Ikzelf doe men haar ook altijd in een staart en telkens ik hem opnieuw doe komt er ook veel haar los. Men moeder is kapster en zegt dat het normaal is, maar ik kan die haren ook van men kopkussen plukken... Wist je dat je ongeveer 100 haren per dag verliest??? Jij hebt langer haar, dan lijkt het meebie meer..? Kweetniet... Head and shoulders zou ik zeker niet aanraden want het helpt over het algemeen niet bepaald goed. Ik heb zelf wel een sjampoo tegen roos, maar toch blijf ik het een beetje hebben. Heb dus ook last van beiden Heb je misschien veel stress ofzow? Het zal waarschijnlijk wel zijn van die kleurensjampoo dat je gebruikt heb denk ik..

Regels voor berichten