![]() |
|
alsof dat aan de leeftijd ligt jezus ik ben het een beetje zat dat ieder mannenlijk persoon afgerekent word op het missenlijk makenende gedrag van een paar van die wagenlijke stukken "vleesconsumerende" hormoon aangedreven patser mongooltjes
ik kan mij werenlijk waar neit indenken dat het gross van de mannelijke bevolking zo in elkaar steekt.... mischien dat het ook ligt aan het feit dat de vrouwenlijke bevolking niet verder kijkt dan na de zogenaamd lieve praatjes en gladde trucs he bah en nou zal ik ook wel weer als homofiel bestempeld worden door die mongool die dat in dit topic ookal eerder deed... bah
|
![]() |
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Met enig verschil dat ik een meisje ben.
Maar er wordt in deze topic echt gigantisch gegeneraliseerd. Jouw vriendje is anders dan de vriendjes die je tot nu toe gehad hebt, dat ligt aan de persoon, aan het karakter. Niet aan de leeftijd ![]()
||
![]() |
Citaat:
okee...dit kan een leuke discussie worden... ![]() maar ik denk inderdaad ook wel dat het aan ut karakter kan liggen...maar zeker ook aan de leeftijd..want de meeste jongetjes van 16/17/18 jaar willen maar 1 ding...is mijn ervaring.... ![]() ![]()
||
Citaat:
maar jah, ik heb eigenlijk geen ervaring met een veel ouder iemand op dat gebied... dus wat dat betreft kan ik er ook niet over meelullen.
|
nou, ik heb een vriend die 4 jaar ouder is... in t begin ging t allemaal wel slow, maar sinds onze 2e maand niet meer. toen was t bij t zoenen meteen richting borsten. niet dat ik dat erg vind
![]() ik ga nl al sinds dag 3 dat we hadden ofzo bij zoenen met hand naar zn zaakie. ja, sorry... ben wat aan de oversexte kant. sex is niet alles voor mij en voor hem ook niet. maar lekker aan elkaar zitten tijdens t zoenen vind ik wel jammie. het ging trouwens wel allemaal op mijn tempo... dus geen dwang of whatever... vond t wel goed zo (nog steeds!!)
||
![]() |
Citaat:
![]() M'n zwager heeft een knallend eigen bedrijf en mijn zus is van de zelfde leeftijd. Jij bent niet meer volwassen zoals je denkt nee je vriend loopt gewoon 8 jaar achter. |
![]() |
||
Citaat:
Wat het topic betreft : Ik ben 18, ben al tijdje sexueel actief, maar heb nog nooit op de eerste dagen al zo'n dingen gedaan als aan 'voorgevel zitten' of aan kontje zitten... Zelfs niet op mijn 15,16,17, wat dan ook. Zo doen zegt volgens mij niet al te veel over de fysieke leeftijd, eerder over de ingesteldheid van de persoon in kwestie - als ik met iemand ga is dat om wat ik voor haar voel, en heb ik respect voor haar, en ik zou zo'n dingen niet direct kunnen... Of het zou langs 2 kanten moeten komen. En ik vind dat je precies zowat in je uitleg laat blijken dat je jezelf 'beter' vind dan de rest - je bent 'voor op je leeftijd', 'gaat met een zo veel oudere jongen' enz., maar je hebt toch nog de steun en erkenning nodig van een bende pubers achter hun pc? ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tsja..........what can I say.........een jongen die geen geduld met mij geeft, en aandringt op dingen die ik (nog) niet wil, kan het sowieso bekijken. Ik wil vriendschap met degene met wie ik een relatie heb, gewoon bij elkaar zijn en leuke dingen doen. Sex is bijzaak voor mij, totaal niet belangrijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
ben ik blij dat dit allemaal al gezegd is, dan hoef ik geen hele pagina in te typen. doei
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Welk liedje saaik ik?! #1730 Little Phoebe | 500 | 17-10-2012 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Dit is toch normaal?!? ~~dolce~~ | 26 | 24-06-2004 22:56 | |
Muziek |
Tekstenbattle #2 vervolg AngelLena | 282 | 06-03-2004 15:06 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 |