Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 19:51
stefanietje
stefanietje is offline
Ik moet dit echt effies kwijt...

Ik heb sinds een week verkering met een jongen die 6 jaar ouder is dan mij...

niemand vind ut een probleem en ik al helemaal niet, ik bedoel...hijs zo ontzettend lief en heel seriues enzoow...

maar mijn vorige vriendjes waren allemaal jongens van een jaar of 17/18 en die waren alleen maar uit op sex...die gingen bij de eerste keer zoenen al gelijk richting voorgevel *snap*?

maar nu mijn lieverdje...hij heeft niet eens aan me kont gezeten...ik ben hier zoooooooooo blij mee....dat betekent dus...dat ie rustig aan wil beginnen...eindelijke een jongen die het snapt!!!

wat vinden jullie hiervandan?

wat ik dus eigelijk wil vragen? hoe belangrijk vinden jullie sex in een realtie?

voor mij is het wel belangrijk...maar niet zo belangrijk dat de vriendschap die er ook hoort te zijn in een relatie wegvalt...

oke nu jullie?
Oud 13-01-2002, 20:01
NG
NG is offline
Waarschijnlijk is zijn pedopas nog niet binnen

Hij kan hem hier halen hoor
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 20:41
BlackMystery
BlackMystery is offline
zeer grappig
maar ja in ieder geval
het doet me goed te weten dat er nog zo'n kerels zijn
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 20:59
Spookje
Spookje is offline
Mijn vriend is 8 jaar ouder dan ik, en ik heb inderdaad hetzelfde. Ze zeggen ook altijd dat jongens later volwassen worden, dus ik ben blij dat ik een oudere vriend heb.Ik kan vaak beter met hem praten dan met leeftijd genoten. Hij was bij mij inderdaad ook heel voorzichtig, omdat ik toen ik wat met hem kreeg zo groen als gras was. Dus ik begrijp je volkomen.

GreetZ
Oud 13-01-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
BlackMystery schreef:
zeer grappig
maar ja in ieder geval
het doet me goed te weten dat er nog zo'n kerels zijn

mijn vriendje is er ook zo een *zucht*hij is zo lief
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 22:50
jw17
jw17 is offline
Weet je zeker dat hij geen homo is?
Oud 14-01-2002, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Spookje schreef:
[BZe zeggen ook altijd dat jongens later volwassen worden, [/B]
mmmm... *wacht nog 8 jaar*

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 10:17
Drizzt
Drizzt is offline
Ik vind dat je respect moet hebben voor het meisje waar je iets mee hebt. Het kan toch niet zoveel moeite kosten om te wachten tot zij klaar is voor *wat dan ook* - als je ook inderdaad verliefd op d'r bent en/of van d'r houdt.

Persoonlijk wacht ik liever tot zij aangeeft dat ze iets WEL wilt, dan iets te doen waarvan ik niet weet of ze dat wel al prettig vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 12:15
Stevill
Stevill is offline
hmm als jij onder een relatie alleen sex en vriendschap kan plaatsen denk ik dat de sex wel belangrijk zou zijn maar normaal hoeft het niet.
Oud 14-01-2002, 12:19
Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
ik heb al 2 maanden en ook nog niets aangeraakt qwa sexuele plekken
Oud 14-01-2002, 14:02
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
Ik moet dit echt effies kwijt...

Ik heb sinds een week verkering met een jongen die 6 jaar ouder is dan mij...

niemand vind ut een probleem en ik al helemaal niet, ik bedoel...hijs zo ontzettend lief en heel seriues enzoow...

maar mijn vorige vriendjes waren allemaal jongens van een jaar of 17/18 en die waren alleen maar uit op sex...die gingen bij de eerste keer zoenen al gelijk richting voorgevel *snap*?

maar nu mijn lieverdje...hij heeft niet eens aan me kont gezeten...ik ben hier zoooooooooo blij mee....dat betekent dus...dat ie rustig aan wil beginnen...eindelijke een jongen die het snapt!!!

wat vinden jullie hiervandan?

wat ik dus eigelijk wil vragen? hoe belangrijk vinden jullie sex in een realtie?

voor mij is het wel belangrijk...maar niet zo belangrijk dat de vriendschap die er ook hoort te zijn in een relatie wegvalt...

oke nu jullie?

ik ben zelf nog niet zo gek ervaren met sex enzo en ikv wil ook wel ff rustig aan doen..ik snap je helemaal..Veel plezier met je lieve vriend!!
Oud 14-01-2002, 15:22
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
alsof dat aan de leeftijd ligt jezus ik ben het een beetje zat dat ieder mannenlijk persoon afgerekent word op het missenlijk makenende gedrag van een paar van die wagenlijke stukken "vleesconsumerende" hormoon aangedreven patser mongooltjes

ik kan mij werenlijk waar neit indenken dat het gross van de mannelijke bevolking zo in elkaar steekt.... mischien dat het ook ligt aan het feit dat de vrouwenlijke bevolking niet verder kijkt dan na de zogenaamd lieve praatjes en gladde trucs

he bah

en nou zal ik ook wel weer als homofiel bestempeld worden door die mongool die dat in dit topic ookal eerder deed...

bah
Oud 14-01-2002, 15:36
Yolcu
Yolcu is offline
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Met enig verschil dat ik een meisje ben.

Maar er wordt in deze topic echt gigantisch gegeneraliseerd.

Jouw vriendje is anders dan de vriendjes die je tot nu toe gehad hebt, dat ligt aan de persoon, aan het karakter. Niet aan de leeftijd
Oud 14-01-2002, 15:38
Yolcu
Yolcu is offline
Hehe moet ik hem wel quoten
Maar aangezien ik hem niet kan wijzigen, m'n reply volgt op de reply van de wijze jodokus.
Oud 14-01-2002, 16:12
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
ik heb al 2 maanden en ook nog niets aangeraakt qwa sexuele plekken
En (tong)zoenen?
Oud 14-01-2002, 16:27
Belladonna
Belladonna is offline
Ik ben het best wel met Unique eens, want mijn vriend is (maar) 2 jaar ouder en die raakt me ook nergens aan waar ik niet wil. Dus ik denk dat het in het karakter ligt.

Maja...

suus
Oud 14-01-2002, 17:08
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Belladonna schreef:
Ik ben het best wel met Unique eens, want mijn vriend is (maar) 2 jaar ouder en die raakt me ook nergens aan waar ik niet wil. Dus ik denk dat het in het karakter ligt.

Maja...

suus

okee...dit kan een leuke discussie worden...

maar ik denk inderdaad ook wel dat het aan ut karakter kan liggen...maar zeker ook aan de leeftijd..want de meeste jongetjes van 16/17/18 jaar willen maar 1 ding...is mijn ervaring.... maar jah...ik geef jullie ook wel gelijk...

Oud 14-01-2002, 17:12
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
maar ik denk inderdaad ook wel dat het aan ut karakter kan liggen...maar zeker ook aan de leeftijd..want de meeste jongetjes van 16/17/18 jaar willen maar 1 ding...is mijn ervaring.... maar jah...ik geef jullie ook wel gelijk...
nou, die ervaringen heb ik juist niet! eerder het tegenovergestelde... vaak zijn die "jongetjes" van 16, 17 jaar juist te verlegen/onzeker om verder te durven gaan, ik moest altijd initiatief nemen! bij mij dan...
maar jah, ik heb eigenlijk geen ervaring met een veel ouder iemand op dat gebied... dus wat dat betreft kan ik er ook niet over meelullen.
Oud 14-01-2002, 17:14
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik heb een vriend die 4 jaar ouder is... in t begin ging t allemaal wel slow, maar sinds onze 2e maand niet meer. toen was t bij t zoenen meteen richting borsten. niet dat ik dat erg vind .
ik ga nl al sinds dag 3 dat we hadden ofzo bij zoenen met hand naar zn zaakie. ja, sorry... ben wat aan de oversexte kant. sex is niet alles voor mij en voor hem ook niet. maar lekker aan elkaar zitten tijdens t zoenen vind ik wel jammie. het ging trouwens wel allemaal op mijn tempo... dus geen dwang of whatever...
vond t wel goed zo (nog steeds!!)
Oud 14-01-2002, 18:19
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
Spookje schreef:
Mijn vriend is 8 jaar ouder dan ik, en ik heb inderdaad hetzelfde. Ze zeggen ook altijd dat jongens later volwassen worden, dus ik ben blij dat ik een oudere vriend heb.Ik kan vaak beter met hem praten dan met leeftijd genoten. Hij was bij mij inderdaad ook heel voorzichtig, omdat ik toen ik wat met hem kreeg zo groen als gras was. Dus ik begrijp je volkomen.

GreetZ
Jezus man die gast is zo oud als mijn zwager. hahahaha en heeft ie een vriendin die nog steeds zielig op jouw leeftijd op een scholieren forum zit.
M'n zwager heeft een knallend eigen bedrijf en mijn zus is van de zelfde leeftijd.

Jij bent niet meer volwassen zoals je denkt nee je vriend loopt gewoon 8 jaar achter.

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 18:30
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
sex is onbelangrijk, tenminste als je echt van je vriendin houdt.
Oud 14-01-2002, 18:35
Verwijderd
Je denkt ook gelijk dat alle 17/18 jarige hetzelfde zijn hè...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 08:12
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
spawn again schreef:
Je denkt ook gelijk dat alle 17/18 jarige hetzelfde zijn hè...
dat komt omdat de meeste 17/18 jarigen die ik ken ook zo zijn...
Oud 15-01-2002, 12:59
Verwijderd
t lijkt me nou eerder andersom, maar dat kan ook aan de personen liggen hoor...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:48
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:
Jezus man die gast is zo oud als mijn zwager. hahahaha en heeft ie een vriendin die nog steeds zielig op jouw leeftijd op een scholieren forum zit.
M'n zwager heeft een knallend eigen bedrijf en mijn zus is van de zelfde leeftijd.

Jij bent niet meer volwassen zoals je denkt nee je vriend loopt gewoon 8 jaar achter.

Alhoewel redelijk cru geformuleerd, heeft hij wel een punt. In de -meeste- gevallen wille meisjes 'serieuzere' jognes dan die van hun leeftijd, en zoeken ze het dus ouder. Maar geef mij 1 goede reden waarom een 'man' van rond de 20 - 22 met een meisje van 15 - 17 zou gaan - buiten om beetje van haar gebruik te maken en omdat ze nog 'jong en onbezonnen' is? Let wel, ik zeg in de meeste gevallen, gevoelens kennen geen leeftijd...

Wat het topic betreft : Ik ben 18, ben al tijdje sexueel actief, maar heb nog nooit op de eerste dagen al zo'n dingen gedaan als aan 'voorgevel zitten' of aan kontje zitten... Zelfs niet op mijn 15,16,17, wat dan ook. Zo doen zegt volgens mij niet al te veel over de fysieke leeftijd, eerder over de ingesteldheid van de persoon in kwestie - als ik met iemand ga is dat om wat ik voor haar voel, en heb ik respect voor haar, en ik zou zo'n dingen niet direct kunnen... Of het zou langs 2 kanten moeten komen.

En ik vind dat je precies zowat in je uitleg laat blijken dat je jezelf 'beter' vind dan de rest - je bent 'voor op je leeftijd', 'gaat met een zo veel oudere jongen' enz., maar je hebt toch nog de steun en erkenning nodig van een bende pubers achter hun pc? ...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 19:56
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Maar geef mij 1 goede reden waarom een 'man' van rond de 20 - 22 met een meisje van 15 - 17 zou gaan

Omdat ik van haar hou...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
stefanietje schreef:
dat komt omdat de meeste 17/18 jarigen die ik ken ook zo zijn...
Dan ga je met de verkeerde mensen om.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:12
allemaal meesjes
allemaal meesjes is offline
na een week is het misschien ook nog watt vroeg om erover te praten.... ik veroordeel hem niet maar je begrijpt vast wat ik bedoel....
succes in elk geval

Oud 15-01-2002, 20:15
Verwijderd
Beetje kortzichtige topicstarter volgens mij....

er zijn meiden die ook al vrij snel beginnen te "betasten" hoor...
en ach... boeien ook!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 15:34
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Citaat:
Drizzt schreef:

Omdat ik van haar hou...
Kijk, dat is nou echte liefde

Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 15:43
stefanietje
stefanietje is offline
krijgen jullie nu allemaal een hekel aan mij??
Oud 16-01-2002, 16:22
1337
1337 is offline
Citaat:
jw17 schreef:

:E Must be :E
Oud 17-01-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
DiepFries schreef:
Waarschijnlijk is zijn pedopas nog niet binnen

Hij kan hem hier halen hoor

daar zat dat meisje nouw echt op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 17:07
bram_05
bram_05 is offline
Lekker boeiend of hij op de derde of 300-ste dag naar je "voorgevel" gaat, als jij het nie wel kan je dat toch gewoon zeggen???
Oud 17-01-2002, 18:18
Verwijderd
tsja..........what can I say.........een jongen die geen geduld met mij geeft, en aandringt op dingen die ik (nog) niet wil, kan het sowieso bekijken. Ik wil vriendschap met degene met wie ik een relatie heb, gewoon bij elkaar zijn en leuke dingen doen. Sex is bijzaak voor mij, totaal niet belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef:
Ik vind dat je respect moet hebben voor het meisje waar je iets mee hebt. Het kan toch niet zoveel moeite kosten om te wachten tot zij klaar is voor *wat dan ook* - als je ook inderdaad verliefd op d'r bent en/of van d'r houdt.

Persoonlijk wacht ik liever tot zij aangeeft dat ze iets WEL wilt, dan iets te doen waarvan ik niet weet of ze dat wel al prettig vindt.
kijk, zo'n jongen bedoelde ik duss echt lief
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:01
Sissi17
Sissi17 is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
[B] Alhoewel redelijk cru geformuleerd, heeft hij wel een punt. In de -meeste- gevallen wille meisjes 'serieuzere' jognes dan die van hun leeftijd, en zoeken ze het dus ouder. Maar geef mij 1 goede reden waarom een 'man' van rond de 20 - 22 met een meisje van 15 - 17 zou gaan - buiten om beetje van haar gebruik te maken en omdat ze nog 'jong en onbezonnen' is? Let wel, ik zeg in de meeste gevallen, gevoelens kennen geen leeftijd...B]
Sorry hoor, maar toen ik mijn vriend leerde kennen was ik 17 en hij 22. Nu, 10 maanden later, zijn we nog steeds HEEEEL erg gelukkig samen en ik kan met recht zeggen dat ik HELEMAAL NIKS van het leeftijdsverschil merk. Ik hou gewoon onwijs veel van hem, en hij van mij. Bovendien, als het hem dan alleen om de seks zou gaan.... waarom is het dan dat hij liever met mij dan met vrienden op vakantie gaat, waarom is het dan dat ie nooit, maar dan ook nog nooit seks met mij wilde als ik het niet wilde... Sorry hoor, maar ik vind jouw reply ontzettend oppervlakkig en generaliserend, hoewel je erg je best doet om zo niet over te komen. GET A LIFE!

Oud 18-01-2002, 09:30
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
alsof dat aan de leeftijd ligt jezus ik ben het een beetje zat dat ieder mannenlijk persoon afgerekent word op het missenlijk makenende gedrag van een paar van die wagenlijke stukken "vleesconsumerende" hormoon aangedreven patser mongooltjes

ik kan mij werenlijk waar neit indenken dat het gross van de mannelijke bevolking zo in elkaar steekt.... mischien dat het ook ligt aan het feit dat de vrouwenlijke bevolking niet verder kijkt dan na de zogenaamd lieve praatjes en gladde trucs

he bah

en nou zal ik ook wel weer als homofiel bestempeld worden door die mongool die dat in dit topic ookal eerder deed...

bah

Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Alhoewel redelijk cru geformuleerd, heeft hij wel een punt. In de -meeste- gevallen wille meisjes 'serieuzere' jognes dan die van hun leeftijd, en zoeken ze het dus ouder. Maar geef mij 1 goede reden waarom een 'man' van rond de 20 - 22 met een meisje van 15 - 17 zou gaan - buiten om beetje van haar gebruik te maken en omdat ze nog 'jong en onbezonnen' is? Let wel, ik zeg in de meeste gevallen, gevoelens kennen geen leeftijd...

Wat het topic betreft : Ik ben 18, ben al tijdje sexueel actief, maar heb nog nooit op de eerste dagen al zo'n dingen gedaan als aan 'voorgevel zitten' of aan kontje zitten... Zelfs niet op mijn 15,16,17, wat dan ook. Zo doen zegt volgens mij niet al te veel over de fysieke leeftijd, eerder over de ingesteldheid van de persoon in kwestie - als ik met iemand ga is dat om wat ik voor haar voel, en heb ik respect voor haar, en ik zou zo'n dingen niet direct kunnen... Of het zou langs 2 kanten moeten komen.

En ik vind dat je precies zowat in je uitleg laat blijken dat je jezelf 'beter' vind dan de rest - je bent 'voor op je leeftijd', 'gaat met een zo veel oudere jongen' enz., maar je hebt toch nog de steun en erkenning nodig van een bende pubers achter hun pc? ...
Eindelijk 2 mensen met dezelfde ideeën als mij!!

ben ik blij dat dit allemaal al gezegd is, dan hoef ik geen hele pagina in te typen.

doei

Oud 18-01-2002, 09:33
dopehead
dopehead is offline
Citaat:
jw17 schreef:
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten