Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 23:39
QT
QT is offline
UHm wat ik me nou afvraag he

Kunnen die mensen wel gewoon normaal seks hebben. Die kunnen toch nooit klaarkomen ofzo?

Ik snap wel dat t dan nog spannend enzo kan zijn maar goed dat vroeg ik me dus af?

Greetjez
Oud 19-01-2002, 23:41
Verwijderd
Voor zover ik weet (dan komen we dus niet ver hoor ) kunnen den geschlachtsorgaanen desch levensch niet naar behoorensch werken...

nou wel errug knap zijn!!! nogmaals... ik weet het niet zeker
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 23:45
Rhinus
Rhinus is offline
Als je als man je om laat bouwen. Dan word je penis verknutseld tot clitoris. Dus dat zou betekenen dat je WEL klaar kan komen dan (vervrouwden mannen dan he).

Jambers, daar leer je van .
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 01:30
soulless
soulless is offline
Neem gewoon een plakje eikel, stop het op de goede plek en sluit het weer op de zenuwen aan. Zie daar, een clitoris
Oud 20-01-2002, 09:23
*mystery*
*mystery* is offline
mensen mensen... lekker actueel zijn jullie
hebben jullie nooit naar big brother gekeken ofzo?
naja.. als je net hebt gegeten moet je het onderste ff niet lezen.

doordat de man hormonen slikt, verschrompelen de ballen. dit worden schaamlippen.
de penis wordt als een banaan gepeld; er wordt om de lengte van de penis (dus niet rondom) een sneetje gezet. de eikel wordt eraf gesneden, en het gevoeligste puntje wordt eraf gehaald. de zwellichamen worden verwijderd. tussen de ballen wordt een gat gemaakt (net voor de anus) daar wordt het vel van de penis ingedaan, dit is de vagina. het topje van de eikel wordt voor in de schaamlippen geplaatst.. TADAAAAAAAA!!!!

door de hormonen is het haar op het lichaam weg. dat er borstgroei zou ontstaan door die hormonen is bullshit, daar pleuren ze gewoon siliconen in.

voordat deze operatie plaats vind, moeten ze eerst twee jaar in therapie en ze moeten met de identiteit van een vrouw rondlopen terwijl ze nog een man zijn (dus als je op schiphol staat dan sta je daar dus met je fotootje met de naam annemarie eronder en een foto van een man erboven)

nee, ik ben geen transsexueel, dit was een keer op yorin fm bij jensen in de ochtend
goed zo???
Oud 20-01-2002, 09:57
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
soulless schreef:
Neem gewoon een plakje eikel, stop het op de goede plek en sluit het weer op de zenuwen aan. Zie daar, een clitoris
t punt is dat dat dus t gene is wat ze nog niet goed kunnen *nieuwe zenuwen* of zenuwen verplaatsen
verder kunnen ze makkelijk de meeste lichaamsdelen kunstmatig maken tot huid aan toe maar zenuwen is nog bestwel een probl;eem

Regels voor berichten