Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 13:57
noukkk
noukkk is offline
hmmzz ff een vraagje... ik ben aan de pil en ben vorige week gewoon ongesteld geworden.. maar kan het zijn dat ik toch zwanger ben... ondanks dat ik gewoon ongesteld ben geweest?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:01
ognora
ognora is offline
Lijkt me niet echt logisch dat je dan zwanger zou zijn. Maar wanneer denk je dat het is gebeurd, voordat je ongesteld werd, of vlakj erna?
Oud 21-01-2002, 14:04
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Nee, als je ongesteld bent geworden ben je dus niet zwanger he
Oud 21-01-2002, 14:07
noukkk
noukkk is offline
ja daarvoor denk ik... ik heb voor m'n laatste keer ongesteld zijn de pil een keer of 2 's avonds pas ingenomen ipv 's ochtends en opzich moet dat kunnen maar ik maak me er toch druk om enzo (we gebuiken geen condoom)... maar toen ik ongesteld werd was ik blij enzo... maar toen hoorde ik dus dat sommige vrouwen gewoon wel bloed verliezen als ze zwanger zijn maar nog wel de pil slikken...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:28
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Het zegt niet zoveel dat je 'ongesteld' bent, want dat ben je niet als je aan de pil bent. Je verliest alleen maar bloed. In principe kun je niet zwanger zijn, maar dat zou ik niet 100% uit kunnen sluiten. Ik had pas precies hetzelfde probleem, en hoewel ik wist dat de kans dat ik zwanger zou zijn nihil was, heb ik toch een zwangerschapstest gedaan. Ik kan je verzekeren dat dat een stuk onzekerheid scheelt, dus dat raad ik jou ook aan.
Oud 21-01-2002, 14:37
Verwijderd
natuurlijk in amerika is het een keer gebeurd dat iemand toch zwanger was
maar eigeniljk kan t niet neej
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:53
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
ally mcbeal schreef:
Het zegt niet zoveel dat je 'ongesteld' bent, want dat ben je niet als je aan de pil bent.

Tuurlijk wel. Als je je bloeding krijgt in je stopweek ben je NIET zwanger.
Oud 21-01-2002, 15:59
Wennup
Wennup is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Het kan wel degelijk zo zijn dat je wel zwanger bent. Het si bewezen dat sommige vrouwen gewoon doorbloeden als ze zwanger zijn.
Maar de kans is natuurlijk wle heel klein ..
Oud 21-01-2002, 17:51
noukkk
noukkk is offline
hmmmzzz tsja... wie geeft HET antwoord... kan het nauw wel of niet... maareuh... kga morguh duz maar ff tessie doen..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:15
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Door de pil kun je gewoon een bloeding krijgen hoor, ook al ben je zwanger. (jaaah, die kans is niet groot, maar als je dan TOCH zwanger bent... dan kun je dus bloed verliezen.)
Oud 21-01-2002, 20:23
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
ally mcbeal schreef:
Door de pil kun je gewoon een bloeding krijgen hoor, ook al ben je zwanger. (jaaah, die kans is niet groot, maar als je dan TOCH zwanger bent... dan kun je dus bloed verliezen.)

Ja maar ik neem aan niet vijf dagen he? Doorbraakbloedingen zijn meestal niet in je stopweek ..
Oud 22-01-2002, 20:43
verlegenmeisje
verlegenmeisje is offline
ja hoor.ook al heb je bloed verloren,je kunt wel zwanger zijn.ik heb dat ook gehad en ben dus wel zwanger.dus ga alsjeblieft gauw een test doen.maar de kans is wel heel klein.maja,kans is er wel.veel geluk
Oud 22-01-2002, 21:03
sarow
sarow is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
natuurlijk in amerika is het een keer gebeurd dat iemand toch zwanger was
maar eigeniljk kan t niet neej

MAAR IN AMERIKA GEBEURT OOK ALLES HE..

Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 21:32
noukkk
noukkk is offline
Citaat:
verlegenmeisje schreef:
ja hoor.ook al heb je bloed verloren,je kunt wel zwanger zijn.ik heb dat ook gehad en ben dus wel zwanger.dus ga alsjeblieft gauw een test doen.maar de kans is wel heel klein.maja,kans is er wel.veel geluk
Hoezo dacht jij dat je zwanger was? als je gewoon wel bloedverloor enzo... ik zit er best over in maar aan de andere kant slik ik gewoon de pil enzo...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 09:56
noukkk
noukkk is offline
-
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 10:16
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik zou zeggen van niet. Laat je geen paniek aanpraten door 'het kan wel' verhalen - dat soort gevallen zijn *HEEL* *ERG* zeldzaam, en als je de pil gewoon goed ingenomen hebt is de kans te verwaarlozen.

Mijn vaste advies:

Ik weet hoe makkelijk het is om je hierover zorgen te maken. Er is iets, je voelt je even minder, je denkt "Wat nou als..." en voor je het weet loop je aan drielingen te denken.

Het is in 99% van de gevallen loze paniek. Echt waar, elke tienermeid heeft wel eens zo'n moment, en je maakt je echt gewoon zorgen om niets.

Maar, en dit is vooral zodat je weer rustig kan slapen, je kan gewoon een test halen. Niet omdat er kans is dat je zwanger bent (zoals ik al zei- die kans is miniem, helemaal als je ongesteld bent geweest) Maar om jezelf gerust te stellen.

[en dit soort paniek-posts staan hier met de regelmaat van de klok. Kan er niet wat over in de forum mededeling komen? Koen?]
Oud 23-01-2002, 10:23
noukkk
noukkk is offline
ah fantastisch onwijs bedankt... de een zegt namelijk het ene en de andere zegt weer iets compleet anders... je stelt me onwijs gerust... en ik maak me waarschijnlijk ook druk om niets.. maarja.. ik maakte me gewoon zorgen he... kan gebeuren

ik wacht het nu gewoon maar even af
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten