![]() |
||
Citaat:
Maar de kans is natuurlijk wle heel klein ..
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ja maar ik neem aan niet vijf dagen he? Doorbraakbloedingen zijn meestal niet in je stopweek ..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou zeggen van niet. Laat je geen paniek aanpraten door 'het kan wel' verhalen - dat soort gevallen zijn *HEEL* *ERG* zeldzaam, en als je de pil gewoon goed ingenomen hebt is de kans te verwaarlozen.
Mijn vaste advies: Ik weet hoe makkelijk het is om je hierover zorgen te maken. Er is iets, je voelt je even minder, je denkt "Wat nou als..." en voor je het weet loop je aan drielingen te denken. Het is in 99% van de gevallen loze paniek. Echt waar, elke tienermeid heeft wel eens zo'n moment, en je maakt je echt gewoon zorgen om niets. Maar, en dit is vooral zodat je weer rustig kan slapen, je kan gewoon een test halen. Niet omdat er kans is dat je zwanger bent (zoals ik al zei- die kans is miniem, helemaal als je ongesteld bent geweest) Maar om jezelf gerust te stellen. [en dit soort paniek-posts staan hier met de regelmaat van de klok. Kan er niet wat over in de forum mededeling komen? Koen?]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |