![]() |
||
![]() |
Citaat:
mensen ik heb er echt spijt van dat ik het woord stomme homo heb gebruikt hij is gewoon een achterlijke stomme nerd...... kheb zelf ook vrienden die homo zijn en die zijn zowww aardig.... dus...... sorry kheb helemaal niks tegen homo's het spijt me....... |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) doorgaan met een relatie als ik het gevoel krijg dat het fout zit.
Heb ik 2x gedaan, en heb mezelf toen beloofd dat ik het nooit meer zou doen.....je kunt er altijd maar beter in het begin mee kappen dan oet t minder pijn. Bijvoorbeeld: Ik had het een paar weken met wat nu m'n ex is, en toen was ik op een dag ziek. Toen kwamen m'n beste vriendin en hij me opvrolijken. (ze hadden elkaar nog nooit gezien). Gingen ze heel de middag met elkaar zitten flirten ![]() Toen had ik al kunnen weten dat t een eikel is. 2) een jongen die verliefd op me is en als een gek achter me aanloopt niet vertellen dat ik al een vriend heb. 2x gedaan, en tsja.........uiteindelijk durf je het gewoon niet meer te vertellen. 3) te vroeg dingen als "ik hou van je" zeggen tegen iemand. 4) verder gaan dan waar ik aan toe ben. 5) vreemdgaan. xxx Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar geef me please eens een tip: hoe kom je erachter dat dat bij iemand het geval is?? Dus niet hoe ik het aan mezelf merk, want ik heb daar geen last van ![]() Maar hoe ik aan een jongen zou kunnen merken dat ie verliefd DENKT te zijn, maar eigenlijk wanhopig is..... Degene die hier antwoord op geeft zoume echt helpen... xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie) ludachris | 4 | 03-10-2009 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
De Kantine |
{spelletje} zou je voor de liefde fizzle-fluffy | 123 | 06-07-2005 00:04 | |
Seksualiteit |
Hoelang was/ben jij samen met de persoon die je ontmaagd heeft? frizzle | 403 | 15-01-2005 18:14 | |
Liefde & Relatie |
1 keer zien en nooit meer Jones | 7 | 19-03-2004 19:52 |