![]() |
|
![]() |
Als je geen bh draagt, heb je vlugger last van hangborsten, en dat is veel erger (voor de jongens dan...), zelfs met cup A of zelfs AA. En een bijkomend probleem van geen bh is het feit dat als je tepels overeind komen, iedereen het gezien heeft en een bh houdt dat meestal een beetje onder controle...
||
![]() |
Citaat:
*snik* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kuzziess |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja laat maar ik weet wel wat je bedoelt maar het staat er zo ongelukkig ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja en waarom worden er laserscanners verkocht als je ze toch neti mag gebruiken maar het kan zelfs nog kleiner zijn als dat nog best groot is. xit niet zo in de bh-bizniz...
||
![]() |
Citaat:
![]() en dan gaat et van:hebbie et koud ofzow?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Lifestyle |
Zonder bh natuurlijker? Thee Muts | 120 | 18-08-2005 23:52 | |
Lifestyle |
Draag jij altijd een bh? krissie85 | 179 | 30-06-2005 23:35 |