![]() |
|
![]() |
Ik zou er wel op ingaan
![]() Eigenlijk wel hypocriet om te beweren dat je zoiets niet zou doen, maar goed. De situatie is natuurlijk wel anders wanneer je een vriendin hebt (of nog niet echt over haar heen bent na een relatie), dan zou ik er geen behoefte aan hebben. Maar als een jongen eenzaam en vrijgezel is, gaat hij er zeker op in lijkt me. Tuurlijk is liefde enzo belangrijk, maar ik heb liever een flirt dan helemaal niets... |
![]() |
|
![]() |
Als er een meisje/vrouw tegen mij zou zeggen dat ze mij leuk vindt en met mij naar bed zou willen, en ik vind haar leuk/aantrekkelijk en ze windt mij op een bepaalde manier al op, dan zou ik er weldegelijk op in gaan, denk ik. Als we allebei vrijgezel zijn. Heb geen moeite met sex om de sex. Als we allebei op ongeveer dezelfde golflengte zitten, is het nog beter
![]()
||
![]() |
Citaat:
hahahahaha nou k ben een meid.. en wat boeid t nou als een jongen zijn lul achternaloopt.. magtie zelf weten?! ennuh als er een aantrekkelijke jongen of meisje naar me toe komt voor sex.. why not? Zou k er ook op in gaan.. Misschien moet je de vraagstelling omgooien ![]() |
![]() |
|
Ik ben een jongen, maar als er een meisje - ook al is ze nog zo knap - op me afstapt en sex met me wil hebben zeg ik nee, ten eerste omdat ik een hele lieve & mooie vriendin heb, en ten tweede omdat ik dan niks voor die persoon voel.
SEX en LIEFDE zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, voor mij dan. En het is jammer dat sommigen daar anders over denken. Grtz, F |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is dus niet waar. Ik weet dat er wel een grote categorie is die zegt dat ze het niet zouden doen en het toch zouden doen IRL, maar ik behoor toevallig tot de categorie die zichzelf écht in de hand heeft (het is me namelijk overkomen). Ook met zoenen. Als ik verliefd ben op een meisje ga ik echt niet tijdens uitgaan nog een ander zoenen, ook al is het nog zo'n lekker, gewillig ding.
|
![]() |
|
![]() |
kheb laatst een prgramma op Discovery gezien, dat ging over sex en alles wat eromheen zit. En ik zal even een beetje samenvatten wat daarin gezegd werd:
Het gaat eigenlijk allemaal terug naar de prehistorie. Mannen hebben er niet echt behoefte aan om zich te binden. Een vrouw is alleen maar meer werk om te voeden, want er moet meer prooi binnenkomen. Ze zijn wel 'handig' voor kinderen krijgen, maar voor de rest eigenlijk onhandig. Vrouwen echter zijn afhankelijk van de mannen, zeker in vroegere tijden. Nou zoekt een man om bovenstaande reden gewoon een vruchtbare vrouw die goede genen heeft. Dat zijn de knappe vrouwen. Mannen letten dus gewoon op hoe knap het gezicht is, hoe mooi het lichaam is, om te kijken of hun nageslacht goede genen krijgt. En of er een grote kans is dat hun nageslacht goed opgevoed wordt door de vrouw. Vrouwen zoeken echter meer karakter in het gezicht van een man. Want ze zijn van hem afhankelijk qua voedselvoorziening en bescherming. Dit gold dus in de prehistorie toen we nog in grotten leefden. Dit verhaal is nu dus niet echt meer van toepassing, maar het geeft dus wel aan waarom een man eerder op een one-night-stand ingaat dan een vrouw. Maar tegenwoordig gebruiken mannen ook wat meer hun verstand, dus gaat het niet echt meer zo... Maar niet ingaan op zo'n kans is dus wel tegen de oer-aard van een jongen/man in... Sowwy voor het lange verhaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ff ontopic: ik denk dat jongens of iig een groot deel van de jongens eerder met iemand naar bed gaat just for fun, dan een meissie.
|
mjah
dit moet je niet verkeerd opnemen maar ik ken veel meer meisjes die het "altijd" willen doen dan gasten jij kijkt natuurlijk naar een bepaald deel van de mannelijke bevolking de zogezegde matcho's zou ik zo maar zeggen maar als je ff zou uitkijken zou je beseffen dat er ook andere mensen zijn dus is je stelling een vooroordeel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar wat ieder1 ook zegt dit is echt niet het geval hoor vrouwen denken meestal hier goen in te zijn enz maar, neem maar van me aan vrouwen weten nooit wat mannen drijft en andersom ook niet hoe goed je het ook uitlegt
||
![]() |
Citaat:
|
Heb het al eerder gedaan, geen probleem mee gehad. Sex is voor mij geen big deal, als je het gehad hebt weet je wel dat je weer zonder kunt - voor een tijdje dan
![]() Soms word ik wel eens ziek van de wantrouwige houding van meiden, maar goed...ik ben net zo erg. Persoonlijk vind ik het een uitdaging om de arrogantie van een mooi meisje tot op de grond toe af te breken, in plaats van met haar naar bed te gaan - arrogante mensen hebben zo'n uitwerking op me. Als ik daarna op gelijke voet kan praten met dat meisje, gebeurt er misschien wat, dat ligt eraan of ze een reden heeft om zich zo arrogant te gedragen, of dat ze eigenlijk niets bijzonders is.
|
Nee, ben ik het niet mee eens!
Ik zou niet zomaar met een meisje het bed instappen! Ik vind het een voorwaarde om überhaupt iets met een meisje te doen (zoenen, etc.) Dat ik verliefd ben op dat meisje/het meisje erg leuk vind. En daarbij oordeel ik op innerlijk, niet op uiterlijk. En nu kan ik als iemand gewoon op mij afstapt en vraagt of ik "zin" heb nu niet echt oordelen op haar karakter/denkbeelden, behalve dan dat ze een "gewillig" meisje is!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Vrije tijd |
welke clubs zijn ere waard? RHCP_NAC | 10 | 15-05-2003 07:50 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |