Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2001, 23:19
leontine
leontine is offline
Ik zat laatst met een wat 'oudere ervaren persoon' zullen we maar ff zeggen die praten - en ze is altijd wel nogal vrij wantrouwig en terughoudend hoor(tegenovergestelde van moi maarja )

Maargoed, die beweerde dat als er een op zn minst redelijk aantrekkelijk meisje op een jongen afkomt en sex zou willen
(er dus vanuit gaande dat de jongen al enige ervaring & geen vriendin heeft), dat jongens dit altijd zullen doen....

Kortom: een jongen zal het dus 'altijd' ook gewoon 'zomaar' met je doen... (terwijl meisjes VAAK het doen om liefde/verliefdheid)...

t Is een beetje vaag uitgelegd, maar zijn jullie het hiermee eens, of ben ik dan de enige die hier zo naief is dat ik denk dat jongens het ook niet zomaar met elke willekeurige mooie meid doet, maar op zn minst wel enig gevoel voor haar moet hebben - en dus niet alleen zn pik achterna loopt....? Zonder enig gevoel... just 'lust'???? En dan ff niet gelet op 'uitzonderingen'hè, maar 'algemeen'..??

Ik vind nml een persoon met wie ik het doe altijd op de een of andere manier 'speciaal' - ik zeg nog niet eens dat een 'relatie''moet'ofzo, maar ik zal zo'n jongen echt niet alleen 'gebruiken' voor de sex en daarna m dumpen een superlomp gaan doen.... Toch?? Of wel..????
Met citaat reageren
Oud 15-12-2001, 23:49
WhizzKid
WhizzKid is offline
Tuurlijk elke jongen die geen vriendin heeft zou dat doen.
Ik wel als ik er leuk zou vinden.

Maar wat jij bedoelt is meer, hoe moralisch zijn jongens nou eigenlijk, je hebt er die alle pakke wat van nature meisje is, je hebt er ook die het gewoon vanuit hun opvoeding en normen en waarden niet eens kunnen om een meisje naar 1 keer te dumpen en ze alleen voor de sex (mis/ge)bruiken.

Maar wat wil je, al een meisje dat duidelijk geil is naar je toekomt en hij slaat meteen aan in je broek, dan moet je wel heel veel controle hebben om het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 00:02
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
ik niet
Oud 16-12-2001, 02:27
Gravelair
Gravelair is offline
denk dat de stelling van de ene kant wel waar is. Er zijn veel van dat soort jongens onder ons hoewel ze het niet toegeven.

Maar ik denk dat als je echte liefde hebt gekend of kent dat je er dan heel anders tegen aankijkt en dat het met de gevoel van liefde toch mooier en beter is.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 10:49
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
WhizzKid schreef:
Maar wat wil je, al een meisje dat duidelijk geil is naar je toekomt en hij slaat meteen aan in je broek, dan moet je wel heel veel controle hebben om het niet te doen.
Been there and rejected here...
Oud 16-12-2001, 12:06
Winner
Winner is offline
hangt ervanaf of het goed voelt, dat kan per meisje verschillen, een heel knap meisje kan minder aantrekkingskracht op me hebben dan een gemiddeld meisje.
Oud 16-12-2001, 12:21
Marc S
Marc S is offline
Ik zou er wel op ingaan

Eigenlijk wel hypocriet om te beweren dat je zoiets niet zou doen, maar goed. De situatie is natuurlijk wel anders wanneer je een vriendin hebt (of nog niet echt over haar heen bent na een relatie), dan zou ik er geen behoefte aan hebben.

Maar als een jongen eenzaam en vrijgezel is, gaat hij er zeker op in lijkt me. Tuurlijk is liefde enzo belangrijk, maar ik heb liever een flirt dan helemaal niets...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 12:57
leontine
leontine is offline
Ook als t je ex zou zijn bijvoorbeeld.. ?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 13:45
Zorkman
Zorkman is offline
oej
dan bennek of abnormaal,
ofwel hebben gisteren iets vergeten laten gebeuren

on topic: vindt alle veralgemeningen eigelijk fout dusja....
er zijn genoeg meiskes waarvan da ge da ook zou kunnen zeggen ook hé..
Oud 16-12-2001, 13:52
toetje_6396
toetje_6396 is offline
Ja is wel peis ook da sommige jongens het zomaar doen maar niet alle jongens hoor ale iedereen is niet zo volgens mij
Oud 16-12-2001, 13:53
mixer
mixer is offline
men vriend heeft echt wel eens geen zin in seks ofzow! Gebeurt nie vaak, maar toch. Hij zou dus zeker niet ALTIJD met een leuk meisje zomaar het bed in wille duike. Maar ff ontopic: in het algemeen denk ik wel dat jongens ´makkelijker´ hierin zijn dan meisjes!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 13:54
Darkzone
Darkzone is offline
Als er een meisje/vrouw tegen mij zou zeggen dat ze mij leuk vindt en met mij naar bed zou willen, en ik vind haar leuk/aantrekkelijk en ze windt mij op een bepaalde manier al op, dan zou ik er weldegelijk op in gaan, denk ik. Als we allebei vrijgezel zijn. Heb geen moeite met sex om de sex. Als we allebei op ongeveer dezelfde golflengte zitten, is het nog beter
Oud 16-12-2001, 13:56
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Ik ben een meisje, maar kan met zekerheid zeggen dat mijn vriend dat niet zou doen. Ook als hij geen vriendin had!!
Oud 23-01-2002, 23:50
angelnummertwee
angelnummertwee is offline
Citaat:
leontine schreef:
Ik zat laatst met een wat 'oudere ervaren persoon' zullen we maar ff zeggen die praten - en ze is altijd wel nogal vrij wantrouwig en terughoudend hoor(tegenovergestelde van moi maarja )

Maargoed, die beweerde dat als er een op zn minst redelijk aantrekkelijk meisje op een jongen afkomt en sex zou willen
(er dus vanuit gaande dat de jongen al enige ervaring & geen vriendin heeft), dat jongens dit altijd zullen doen....

Kortom: een jongen zal het dus 'altijd' ook gewoon 'zomaar' met je doen... (terwijl meisjes VAAK het doen om liefde/verliefdheid)...

t Is een beetje vaag uitgelegd, maar zijn jullie het hiermee eens, of ben ik dan de enige die hier zo naief is dat ik denk dat jongens het ook niet zomaar met elke willekeurige mooie meid doet, maar op zn minst wel enig gevoel voor haar moet hebben - en dus niet alleen zn pik achterna loopt....? Zonder enig gevoel... just 'lust'???? En dan ff niet gelet op 'uitzonderingen'hè, maar 'algemeen'..??

Ik vind nml een persoon met wie ik het doe altijd op de een of andere manier 'speciaal' - ik zeg nog niet eens dat een 'relatie''moet'ofzo, maar ik zal zo'n jongen echt niet alleen 'gebruiken' voor de sex en daarna m dumpen een superlomp gaan doen.... Toch?? Of wel..????

hahahahaha nou k ben een meid.. en wat boeid t nou als een jongen zijn lul achternaloopt.. magtie zelf weten?! ennuh als er een aantrekkelijke jongen of meisje naar me toe komt voor sex.. why not? Zou k er ook op in gaan.. Misschien moet je de vraagstelling omgooien mazzel kuss
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 08:36
FB
FB is offline
Ik ben een jongen, maar als er een meisje - ook al is ze nog zo knap - op me afstapt en sex met me wil hebben zeg ik nee, ten eerste omdat ik een hele lieve & mooie vriendin heb, en ten tweede omdat ik dan niks voor die persoon voel.

SEX en LIEFDE zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, voor mij dan. En het is jammer dat sommigen daar anders over denken.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:23
Joosie
Joosie is offline
Neej, dat zouk niet doen (denk ik, want zkr weet je het toch nooit...)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:46
Verwijderd
Dat is dus niet waar. Ik weet dat er wel een grote categorie is die zegt dat ze het niet zouden doen en het toch zouden doen IRL, maar ik behoor toevallig tot de categorie die zichzelf écht in de hand heeft (het is me namelijk overkomen). Ook met zoenen. Als ik verliefd ben op een meisje ga ik echt niet tijdens uitgaan nog een ander zoenen, ook al is het nog zo'n lekker, gewillig ding.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
ik niet

Oud 26-01-2002, 13:40
Kapee
Kapee is offline
kheb laatst een prgramma op Discovery gezien, dat ging over sex en alles wat eromheen zit. En ik zal even een beetje samenvatten wat daarin gezegd werd:

Het gaat eigenlijk allemaal terug naar de prehistorie. Mannen hebben er niet echt behoefte aan om zich te binden. Een vrouw is alleen maar meer werk om te voeden, want er moet meer prooi binnenkomen. Ze zijn wel 'handig' voor kinderen krijgen, maar voor de rest eigenlijk onhandig. Vrouwen echter zijn afhankelijk van de mannen, zeker in vroegere tijden.

Nou zoekt een man om bovenstaande reden gewoon een vruchtbare vrouw die goede genen heeft. Dat zijn de knappe vrouwen. Mannen letten dus gewoon op hoe knap het gezicht is, hoe mooi het lichaam is, om te kijken of hun nageslacht goede genen krijgt. En of er een grote kans is dat hun nageslacht goed opgevoed wordt door de vrouw. Vrouwen zoeken echter meer karakter in het gezicht van een man. Want ze zijn van hem afhankelijk qua voedselvoorziening en bescherming.

Dit gold dus in de prehistorie toen we nog in grotten leefden. Dit verhaal is nu dus niet echt meer van toepassing, maar het geeft dus wel aan waarom een man eerder op een one-night-stand ingaat dan een vrouw. Maar tegenwoordig gebruiken mannen ook wat meer hun verstand, dus gaat het niet echt meer zo... Maar niet ingaan op zo'n kans is dus wel tegen de oer-aard van een jongen/man in...

Sowwy voor het lange verhaal
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 14:20
BlackMystery
BlackMystery is offline
nop absoluut niet altijd
integendeel
kan soms meer genieten van gewoon dicht bij elkaar te liggen ofzo
das even goed
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:54
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
ik niet

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
WhizzKid schreef:

Nogal afhankelijk van het type lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:19
luveya
luveya is offline
nu gaat dit alleen over jongens ma volgens mij doen meisjes dat ook besdt wl
Oud 26-01-2002, 17:47
baz mania
baz mania is offline
bij mij persoonlijk ligt het aan
de sfeer die er is,
maar over het algemeen zou ik het wel doen, mits het meisje er goed uitziet, want als je gewoon een meisje wilt "pakken" op een avond dan ga je niet op het karakter af maar op uiterlijk.

REACTIE kan op baz_mania@hotmail.com

bas
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 04:59
soulless
soulless is offline
Zouk nie kunnen.
Oud 27-01-2002, 07:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ik zou er wel op ingaan

Eigenlijk wel hypocriet om te beweren dat je zoiets niet zou doen, maar goed. De situatie is natuurlijk wel anders wanneer je een vriendin hebt (of nog niet echt over haar heen bent na een relatie), dan zou ik er geen behoefte aan hebben.

Maar als een jongen eenzaam en vrijgezel is, gaat hij er zeker op in lijkt me. Tuurlijk is liefde enzo belangrijk, maar ik heb liever een flirt dan helemaal niets...

Zozo, mn broer loopt zn lulletje dus achterna...

Maar ff ontopic: ik denk dat jongens of iig een groot deel van de jongens eerder met iemand naar bed gaat just for fun, dan een meissie.

Oud 27-01-2002, 08:27
BlackMystery
BlackMystery is offline
mjah
dit moet je niet verkeerd opnemen
maar ik ken veel meer meisjes die het "altijd" willen doen dan gasten
jij kijkt natuurlijk naar een bepaald deel van de mannelijke bevolking
de zogezegde matcho's zou ik zo maar zeggen
maar als je ff zou uitkijken zou je beseffen dat er ook andere mensen zijn
dus is je stelling een vooroordeel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:43
Verwijderd
eerlijk gezegd denk ik dat heel veel jongens t wel zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 23:02
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
eerlijk gezegd denk ik dat heel veel jongens t wel zouden doen.

Mwah...veel wel, maar toch ook veel niet. Ik niet iig.

Oud 30-01-2002, 00:05
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
leontine schreef:
dit is nou precies zo'n geromantiseerd beeld van de typische ik laat me door alle vrouwen verleiden jongen
maar wat ieder1 ook zegt dit is echt niet het geval hoor vrouwen denken meestal hier goen in te zijn enz maar, neem maar van me aan vrouwen weten nooit wat mannen drijft en andersom ook niet hoe goed je het ook uitlegt

Oud 30-01-2002, 08:47
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
mixer schreef:
men vriend heeft echt wel eens geen zin in seks ofzow! Gebeurt nie vaak, maar toch. Hij zou dus zeker niet ALTIJD met een leuk meisje zomaar het bed in wille duike.
Maar dat word niet gevraagd, hij heeft geen zin soms omdat ie toch genoeg krijgt, maar wat nou als ie 2 maanden droog staat en er komt dan een gewillig meisje? (Als ie geen vriendin heeft natuurlijk)
Oud 30-01-2002, 16:15
MrNobody
MrNobody is offline
Ik zou NOOIT zomaar met iemand het bed in duiken...ze moet wel speciaal zijn...(of ik moet weer eens dronken zijn)
Oud 30-01-2002, 19:41
-Will-
-Will- is offline
Heb het al eerder gedaan, geen probleem mee gehad. Sex is voor mij geen big deal, als je het gehad hebt weet je wel dat je weer zonder kunt - voor een tijdje dan

Soms word ik wel eens ziek van de wantrouwige houding van meiden, maar goed...ik ben net zo erg.

Persoonlijk vind ik het een uitdaging om de arrogantie van een mooi meisje tot op de grond toe af te breken, in plaats van met haar naar bed te gaan - arrogante mensen hebben zo'n uitwerking op me. Als ik daarna op gelijke voet kan praten met dat meisje, gebeurt er misschien wat, dat ligt eraan of ze een reden heeft om zich zo arrogant te gedragen, of dat ze eigenlijk niets bijzonders is.
Oud 30-01-2002, 22:48
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik zou het wel doen.

Ben alweer een tijdje single en als er een mooie meid op me afkomt die me practisch het bed mee intrekt, zeg ik echt geen nee
Oud 30-01-2002, 23:52
vakje27
vakje27 is offline
Nee, ben ik het niet mee eens!

Ik zou niet zomaar met een meisje het bed instappen!

Ik vind het een voorwaarde om überhaupt iets met een meisje te doen (zoenen, etc.)
Dat ik verliefd ben op dat meisje/het meisje erg leuk vind.

En daarbij oordeel ik op innerlijk, niet op uiterlijk.
En nu kan ik als iemand gewoon op mij afstapt en vraagt of ik "zin" heb nu niet echt oordelen op haar karakter/denkbeelden, behalve dan dat ze een "gewillig" meisje is!

Regels voor berichten