Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 20:51
tientje12
tientje12 is offline
Ik heb al een paar weken een heel lief vriendje. We hebben het heel leuk samen enzo, maar sinds kort wil hij verder gaan dan zoenen en wat strelen. Hij heeft me gisteren gevraagt of ik hem wil pijpen. Ik heb hem toen gezegd dat ik naar huis moest om te eten, terwijl ik eigenlijk nog wel een paar uur had kunnen blijven. Nu ben ik bang dat hij het nog een keer vraagt, want ik weet eigenlijk nog niet of ik er aan toe ben. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie hem gewoon pijpen of zouden jullie hem zeggen dat je het niet wilt (en zo ja, hoe??)? Nou, ik hoor het wel hoop ik.

Doei, groetjes van Tineke
Oud 01-02-2002, 20:57
^AmArU^
^AmArU^ is offline
meis je bent 12! verdomme! naja als jij eraan toe bent dan is het geen probleem, maar je laat hier duidelijk blijken dat dat niet zo is! als je ergens niet aan toe bent, moet je het dus ook niet doen...als hij zo duidelijk vraagt of je hem wil pijpen moet je eens gaan nadenken of hij echt van je houdt, of dat hij je alleen maar gebruikt, want dit klinkt opzich wel verdacht...in ieder geval kun je er met hem praten, eerlijkheid is het belangrijkst, je moet hem gewoon zeggen dat je hier niet aan toe bent als dat zo is! Niet liegen of dingen doen die je niet wil!! Gewoon over praten. En als hij je probeert over te halen of boos wordt: Dumpen!!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 20:57
grizzy
grizzy is offline
ik had een tijdje geleden een vriendje en die vroeg het ook al heel snel. ik heb hem persoonlijk wel gepijpt, maar heb er achteraf spijt van gekregen dusse, best er voor 100% zeker van zijn dat je het wil doen voor dat je het echt doet, anders krijg je gegarandeert spijt.
xxx
Oud 01-02-2002, 21:13
Kirk22
Kirk22 is offline
12
Oud 01-02-2002, 21:28
tientje12
tientje12 is offline
Bedank voor de reacties (uitgezonderd de laastste - loos), snel al, zeg! Ik denk inderdaad niet dat ik het zou doen, maar hoe moet ik hem dat duidelijk maken?? Gewoon nee zeggen?? Ik was al heel lang gek op hem voordat hij mijn vriendje werd, en ik ben bang om het kwijt te raken...
Oud 01-02-2002, 21:31
*mystery*
*mystery* is offline
als je twijfelt of je er aan toe bent, ben je er niet aan toe. Zeg gewoon tegen hem dat je er nog niet aan toe bent. dat je het misschien later wel wil, maar nu nog niet. als ie echt van je houdt, dan zal ie dat accepteren, zo niet, dan weet je ook weer waar je aan toe bent.
ik ga niet zeggen dat je te jong bent, want ik vind niet dat leeftijd gebonden is aan sex. iedereen doet het wanneer ie er zelf aan toe is. en als jij er nog niet aan toe bent, moet je het gewoon nog niet doen. Geniet van je tijd met je vriendje. Je hebt nog genoeg tijd om later te gaan sexen.

Veel plezier,
*mystery*
Oud 01-02-2002, 21:33
Kirk22
Kirk22 is offline
graag gedaan nog.

Kijk: je moet doen wat je wilt, wat iemand anders wil, boeit niet.
Ik raad je aan het hem gewoon te zeggen dat je er nog niet aan toe bent, of "nee" zeggen wanneer hij het vraagt. Als hij boos wordt, verder aandringt of weet ik wat weet je meteen wat je aan hem hebt: weinig.
Oud 01-02-2002, 21:33
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
tientje12 schreef:
Bedank voor de reacties (uitgezonderd de laastste - loos), snel al, zeg! Ik denk inderdaad niet dat ik het zou doen, maar hoe moet ik hem dat duidelijk maken?? Gewoon nee zeggen?? Ik was al heel lang gek op hem voordat hij mijn vriendje werd, en ik ben bang om het kwijt te raken...
Als hij het uitmaakt omdat jij hem niet wil pijpen, is hij het niet waard om jouw vriendje te zijn. Je kunt met hem afspreken en zeggen dat je er niet aan toe bent, maar als je dat moeilijk vindt, kun je het misschien via de telefoon bespreken? Je kunt ook nee zeggen als hij het weer vraagt!
Seks is ook iets dat je geleidelijk aan moet opbouwen. Volgens mij begin je niet gewoon even met pijpen. Als je aan andere dingen wel toe bent, zoals bijvoorbeeld meer strelen, vingeren, trekken misschien, kun je ook daarmee beginnen. maar als je ergens niet aan toe bent, NIET doen!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 21:35
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind je er wel wat te jong voor, maar oke... Eerst nadenken of je t ook zelf wilt... blijkbaar niet. Dus niet doen meiske!!!
En dat kun je m t beste vertellen, gewoon zeggen dat je t nog te vroeg vindt. Btw, hoe oud is je vriendje? Hij lijkt me nl ouder... Een "ventje" van 12 vraagt nl niet zo gauw om een "blowjob"...

succes iig!!!

~*Silke*~
Oud 01-02-2002, 22:05
BloodGod
BloodGod is offline
Citaat:
tientje12 schreef:

Liever kwijtraken dan gebruikt worde...

geloof mij je bent nog jong...

ik kweet niet hoe oud die dude is...

maarja STEL:
je pijpt hem

gaat ie standaart opscheppe bij ze vrienden

tja en dan dumpt ie je
of hij gebruikt je probeert ie nog eff verder te gaan ( sex )

je bent nog jong.....
laat hem bewijze dat ie van je houd

Oud 03-02-2002, 10:49
dwerg
dwerg is offline
als je er nog nie klaar voor bent dan moet je het ook nie doen
je kunt dat gewoon zeggen en als hij dat nie begrijpt dan heeft hij geen recpect voor je

kuzzies
Oud 03-02-2002, 15:54
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
tientje12 schreef:
Ik heb al een paar weken een heel lief vriendje. We hebben het heel leuk samen enzo, maar sinds kort wil hij verder gaan dan zoenen en wat strelen. Hij heeft me gisteren gevraagt of ik hem wil pijpen. Ik heb hem toen gezegd dat ik naar huis moest om te eten, terwijl ik eigenlijk nog wel een paar uur had kunnen blijven. Nu ben ik bang dat hij het nog een keer vraagt, want ik weet eigenlijk nog niet of ik er aan toe ben. Wat zouden jullie doen? Zouden jullie hem gewoon pijpen of zouden jullie hem zeggen dat je het niet wilt (en zo ja, hoe??)? Nou, ik hoor het wel hoop ik.

Doei, groetjes van Tineke

nou, als ik je bericht lees begrijp ik dus dat je er nog helemaal niet klaar voor bent.
(ik moet zeggen dat ik 12 jaar sowieso erg jong vind voor dit soort praktijken)
doe het dan ook gewoon niet, zeg tegen je vriend dat je dat nog niet wilt. als hij daar problemen mee heeft....dumpen die gozer. dan is hij het niet waard.
Oud 03-02-2002, 19:56
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Doe niks waar je je niet goed bij voelt!!
Oud 03-02-2002, 21:17
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
12

Oud 04-02-2002, 10:12
Verwijderd
pohh.. 12
sjeeezussz.. das zo oud als me zussie.
weird
je wilde het toch nie!!
Maak hem dan duz ook ff duidelijk dat je pas 12(!!! ) bent!
Hoe oud is je vriend trouwenzz
------------------
BROEMBROEM bluhh...gijsje is lievvig*jeeeej*whoeeehoeeeewww[konijn?] TAZZZZ.....

[Dit bericht is aangepast door girlmetwijdebroeken (04-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:55
noukkk
noukkk is offline
ja nah dat lijkt me heel erg simpel, je bent pas 12 en zo te horen ben je er nog absoluut niet aan toe om verder te gaan dus dan moet je dat helemaal niet doen, en dat moet je vriend dan maar lekker accepteren, ennuh, jullie hebben pas een paar weken, vind je dat niet een beetje snel? je bent pas 12!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 14:01
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
niet doen als je niet wilt hij zal geduld moeten hebben ik heb het ook pas na een lange tijd gedaan
Oud 04-02-2002, 14:28
Dark Angel
Dark Angel is offline
Het klinkt... fout. Ik weet niet, ik krijg echt een rotgevoel bij het lezen van je post.

Welke jongen vraagt na een paar weken aan zijn (behoorlijk jonge) vriendin of ze hem wil pijpen? Dat vind ik heel vreemd. Het is voor een onervaren meisje toch al snel (een paar weken bedoel ik) maar welke jongen vraagt het nou aan iemand die ook nog zo jong is?

Advies is al gegeven in posts hierboven... Wees alsjeblieft zuinig op jezelf. Als je je er ook maar >< zo'n beetje oncomfortabel bij voelt moet je 't niet doen...

Regels voor berichten