![]() |
|
ik vind je er wel wat te jong voor, maar oke... Eerst nadenken of je t ook zelf wilt... blijkbaar niet. Dus niet doen meiske!!!
En dat kun je m t beste vertellen, gewoon zeggen dat je t nog te vroeg vindt. Btw, hoe oud is je vriendje? Hij lijkt me nl ouder... Een "ventje" van 12 vraagt nl niet zo gauw om een "blowjob"... succes iig!!! ~*Silke*~
||
![]() |
Citaat:
Liever kwijtraken dan gebruikt worde... geloof mij je bent nog jong... ik kweet niet hoe oud die dude is... maarja STEL: je pijpt hem gaat ie standaart opscheppe bij ze vrienden tja en dan dumpt ie je of hij gebruikt je probeert ie nog eff verder te gaan ( sex ) je bent nog jong..... laat hem bewijze dat ie van je houd
||
![]() |
Citaat:
nou, als ik je bericht lees begrijp ik dus dat je er nog helemaal niet klaar voor bent. (ik moet zeggen dat ik 12 jaar sowieso erg jong vind voor dit soort praktijken) doe het dan ook gewoon niet, zeg tegen je vriend dat je dat nog niet wilt. als hij daar problemen mee heeft....dumpen die gozer. dan is hij het niet waard.
|
Verwijderd
|
pohh.. 12
![]() ![]() sjeeezussz.. das zo oud als me zussie. weird je wilde het toch nie!! Maak hem dan duz ook ff duidelijk dat je pas 12(!!! ![]() Hoe oud is je vriend trouwenzz ------------------ BROEMBROEM bluhh...gijsje is lievvig*jeeeej*whoeeehoeeeewww[konijn?] TAZZZZ..... [Dit bericht is aangepast door girlmetwijdebroeken (04-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
ja nah dat lijkt me heel erg simpel, je bent pas 12 en zo te horen ben je er nog absoluut niet aan toe om verder te gaan dus dan moet je dat helemaal niet doen, en dat moet je vriend dan maar lekker accepteren, ennuh, jullie hebben pas een paar weken, vind je dat niet een beetje snel? je bent pas 12!
|
![]() |
|
Het klinkt... fout. Ik weet niet, ik krijg echt een rotgevoel bij het lezen van je post.
Welke jongen vraagt na een paar weken aan zijn (behoorlijk jonge) vriendin of ze hem wil pijpen? Dat vind ik heel vreemd. Het is voor een onervaren meisje toch al snel (een paar weken bedoel ik) maar welke jongen vraagt het nou aan iemand die ook nog zo jong is? Advies is al gegeven in posts hierboven... Wees alsjeblieft zuinig op jezelf. Als je je er ook maar >< zo'n beetje oncomfortabel bij voelt moet je 't niet doen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Expiremteren met pijpen Bas1509 | 7 | 28-11-2016 11:38 | |
Drugs & Alcohol |
hulp voor bij de (water)pijp? Sonic Youth | 4 | 12-05-2007 00:04 | |
Seksualiteit |
Niet pijpen. Thom | 127 | 29-10-2006 15:23 | |
Drugs & Alcohol |