Advertentie | |
|
![]() |
|
Toch nog een stukkie gekeken. Blijft slecht en de special effects verpesten het nog meer (niet omdat ze er slecht uit zien maar ze passen gewoon niet bij het verhaal) maar ik heb toch iets met al die kindertjes... best creepy. Behalve toen je ze zag bewegen natuurlijk.
|
Verwijderd
|
Mja, ik vond hem wel leuk voor een zaterdag avond film... zo van 'we hebben toch niets te doen, laten we die film maar kijken', maar ik zou hem niet huren ofzo... gewoon lekker voor pampus op de bank kijken
![]() Mja, als ik hem een cijfer zou moeten geven, gaat dat niet... daarvoor is hij niet geschikt ![]() |
![]() |
|
![]() |
oeeh, die heb ik ook ooit gezien
![]() echt geweldig vond ik hem niet, maar die kinderstemmetjes en kindergeestjes enzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Haunting In Connecticut Until My End | 13 | 15-04-2009 10:25 | |
Psychologie |
Muziektopic #7 Verwijderd | 499 | 26-03-2008 11:27 | |
Psychologie |
Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 18:19 | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium IEMOW-KOR | 143 | 27-05-2003 20:17 | |
Films, TV & Radio |
Eddy Murphy's Nutty Professor en Dr Dolittle zijn remakes ! niceman1984 | 17 | 17-11-2001 16:27 |