Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 15:49
badtothebone
badtothebone is offline
Ik heb nu mn eerste vriendin het is allemaal heel erg nieuw, maar ik ben totaal niet verlegen, mede omdat ik hier veel lees.
Mn vriendin echter is naar eigen zeggen veel verleger. Nu hebben we al bijna 2 maanden en alles gaat heel lekker en relaxt, en na een maand waren we al verder dan zij ooit met haar vriendjes gedaan heeft, dat was de eerste keer dat ze gebeft werd, en het beviel haar wel (heel erg ) maar zij heeft dus nog nooit iets met een jongen gedaan, (in de trant van trekken etc.)
Ik heb het haar ook al een paar keer gevraagd of ze het misschien zou willen, maar ze zegt dat ze nog te verlegen is ofzo. Dit vind ik ook helemaal prima, ik wil echt helemaal niet dat ze ook maar een ietsie pietsie tegenzin heeft.
Maar ik vind het toch wel jammer, want de avond ziet er dan alleen maar op haar gericht uit, terwijl ik ook behoeftes heb.
Ik geef haar een massage van een half uur tot een uur, dan gaan we een lekker lange tijd zoenen, begin haar te strelen, knoopjes open....... En wanneer ze dan klaar is met klaarkomen dan houd ze op. En dan lig ik daar, Ja hallo, ik ben er ook nog je maakt me eerst helemaal gek met je goddelijke lichaam, en je stuiptrekkingen, kom ik niet een beetje aan de beurt dan?
Je moet nu niet denken dat ik een instelling heb van "voor wat hoort wat" want dat is helemaal niet, maar het is gewoon niet leuk dat ik eigenlijk helemaal niet echt aan de beurt ben, dat zij mij ff helemaal verwend, dat zij er helemaal is voor mij. Want nu voel ik me net zo'n mannelijke opblaas pop.
Help!

Edit: we zijn beide 17, zij bijna 18, en verder helemaal niet verlegen

Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:52
Verwijderd
Citaat:
badtothebone schreef:
Je moet nu niet denken dat ik een instelling heb van "voor wat hoort wat" want dat is helemaal niet, maar het is gewoon niet leuk dat ik eigenlijk helemaal niet echt aan de beurt ben, dat zij mij ff helemaal verwend, dat zij er helemaal is voor mij. Want nu voel ik me net zo'n mannelijke opblaas pop.
Help!
Pech... meestal is het andersom... en bij mij lekker issut goed!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 15:54
badtothebone
badtothebone is offline
En dan lees ik nu ff het topic door waarom je sex hebt, en dan begin ik toch echt te denken.
Oud 28-05-2002, 15:59
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
badtothebone schreef:
En dan lees ik nu ff het topic door waarom je sex hebt, en dan begin ik toch echt te denken.
Idee: laat haar 'on top' gaan! Wat is de bedoeling? Zij gaat op je zitten gaat dan dus jou zoenen enz. Misschien is ze zo creatief om je borst te strelen ofzo. Trekken zal er dan misschien niet bij zitten maar het is een mooie stap naar 'we verwennen elkaar' in plaats van 'hij is uren bezig het haar naar de zin te maken'.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:02
Verwijderd
Daag haar uit Mijn ex was daar heel strak in. Ik deed ook vrij weinig met hem (meer met het idee van, sheesh, wat moet ik met dat ding?) en dan ging hij liggen en beweerde dat hij me de rest van de avond niet meer aan zou raken. Dus ik lachen, zeggen dat hem dat toch niet lukte. Hij dan: nee, ik hou het vol.
Dus ging ik hem lekker pesten, hevig opgeilen Weet ik veel, er gewoon bovenop duiken en zo XD
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja haar uitdagen ( op een voorzichtige manier) is misschien wel een goed idee....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:25
badtothebone
badtothebone is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ja haar uitdagen ( op een voorzichtige manier) is misschien wel een goed idee....
Uitdagen?? Hoe dan?
Wil heel graag meer horen. Want wat ik nu al hebt gehoort is al heel handig.
Oud 28-05-2002, 16:39
Verwijderd
ik was in het begin ook héééél erg 'verlegen' op dat gebied (verlegen is het juiste woord niet, maar jij gebruikte dat ook en 't is eigenlijk het enige dat een beetje in de buurt komt, 'k kon ook niks beters verzinnen ) , en mijn vriend deed echt nét hetzelfde als jij bij je vriendin, mij verwennen. ondergaan was voor mij niet zo moeilijk, ik schaamde me totaal niet enzo, ik vertrouwde hem echt volledig bij alles wat hij deed. maar ik had ook zo iets van 'sheesj wat moet ik met dat ding' zoals morgan het zo mooi uitdrukte ... ik wist echt totaal niet wat ik moest aanvangen da's eigenlijk stapje voor stapje gekomen, eerst voorzichtig voelen enzo, een beetje dat ding handtam maken , gewoon leren kennen, en dan echt langzaamaan opbouwen... 't heeft eeeeeeeeeeeuwen geduurd voor ik 'm voor 't eerste durfde te pijpen!! orale seks (van langs mijne kant dan) kwam pas na de ontmaagding... ik denk dat we toen toch al meer dan een half jaar samen waren, al langer, ja joh zelfs al een beetje veel langer! 't vraagt tijd, maar 't is het wachten waard hoor... voor mij was het ook heel fijn dat hij geen druk op me zette, hij is ook altijd heel geduldig geweest op dat gebied, en daar ben ik hem echt heel dankbaar voor...

ik hoop dat ik je met mijn verhaal een beetje heb verdergeholpen, voorts kan ik wel nog zeggen dat ik mij aansluit bij de tips van de anderen, een beetje uitdagen helpt wel...
succes!!

*blue*
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:47
badtothebone
badtothebone is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik was in het begin ook héééél erg 'verlegen' op dat gebied (verlegen is het juiste woord niet, maar jij gebruikte dat ook en 't is eigenlijk het enige dat een beetje in de buurt komt, 'k kon ook niks beters verzinnen ) , en mijn vriend deed echt nét hetzelfde als jij bij je vriendin, mij verwennen. ondergaan was voor mij niet zo moeilijk, ik schaamde me totaal niet enzo, ik vertrouwde hem echt volledig bij alles wat hij deed. maar ik had ook zo iets van 'sheesj wat moet ik met dat ding' zoals morgan het zo mooi uitdrukte ... ik wist echt totaal niet wat ik moest aanvangen da's eigenlijk stapje voor stapje gekomen, eerst voorzichtig voelen enzo, een beetje dat ding handtam maken , gewoon leren kennen, en dan echt langzaamaan opbouwen... 't heeft eeeeeeeeeeeuwen geduurd voor ik 'm voor 't eerste durfde te pijpen!! orale seks (van langs mijne kant dan) kwam pas na de ontmaagding... ik denk dat we toen toch al meer dan een half jaar samen waren, al langer, ja joh zelfs al een beetje veel langer! 't vraagt tijd, maar 't is het wachten waard hoor... voor mij was het ook heel fijn dat hij geen druk op me zette, hij is ook altijd heel geduldig geweest op dat gebied, en daar ben ik hem echt heel dankbaar voor...

ik hoop dat ik je met mijn verhaal een beetje heb verdergeholpen, voorts kan ik wel nog zeggen dat ik mij aansluit bij de tips van de anderen, een beetje uitdagen helpt wel...
succes!!

*blue*
Hey heel erg bedankt, dus ik hoef helemaal niks te doen, behalve dan natuurlijk wel de gelegenheid bieden voor haar om op ontdekking te gaan. Zodat zij alles op haar tempo doet.
Het past ook echt helemaal in jou verhaal, mn vriendin zij zelf al toen we erover praten (we kwamen op het punt van wat ze er mee kon doen) dat ze als ze dat zou willen weten ze naar haar vriendin zou gaan voor raad. Dus dat geeft ook weer dat zij toch niet weet wat ze ermee moet doen.
Ik kan haar natuurlijk ook wat topics laten lezen op deze site
Oud 28-05-2002, 16:54
Lindansje
Lindansje is offline
ik heb dat ook gehad met mijn vriend, durfde hem niet af te trekken omdat ik bang was dat ik het niet goed zou doen

en toen heb ik hem eigenlijk gewoon gevraagd of hij mij wou helpen en dat heeft hij (de schat ) gedaan

laat haar een beetje 'werken' voor de aandacht die je haar geeft.. er hoeft niks tegenover te staan, maar laat haar maar eens beginnen met zoenen en knuffelen
Oud 28-05-2002, 16:56
badtothebone
badtothebone is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

laat haar een beetje 'werken' voor de aandacht die je haar geeft.. er hoeft niks tegenover te staan, maar laat haar maar eens beginnen met zoenen en knuffelen
Dit gaat heel moeilijk worden, maar ik ga het zeker doen, is ook leuk voor mij. Eens kijken wat ze zal doen
Oud 28-05-2002, 18:00
Bart Erik
Bart Erik is offline
-pijpen slet.. da is goe voor uw tanden....

-waarom?

-anders slaag ik ze uit...

grapje he...grapje
be
Oud 28-05-2002, 18:22
Verwijderd
het is idd wel goed om háár eens te laten beginnen, maarjah ik weet hoe moeilijk het kan zijn om te w8en totdat de ander begint

Maargoed, dat "wat moet ik met dat ding" had ik eerst ook 9nu nog steeds, want ik heb er nog steeds nix mee gedaan, maargoe
Het is belangrijk dat je een sfeer creëert waarin zij niet bang zal zijn om iets verkeerd te doen.
Zoals *blue angel* zei, je moet het echt langzaam opbouwen (ZIJ moet het langzaam opbouwen). Gewoon heel rustig strelen en alles. Eerst d8 ik wat moet ik ermee, maar ik begon het echt steeds leuker te vinden.
Vooral omdat zij jouw eerste vriendin is, hoeft ze ook niet bang te zijn van "deed z'n ex het beter" ofzow, want dat had ik dus wél, en dat geeft ook weer remming.
Het punt is dus dat ze heel verlegen is en denkt van "ik moet meteen beginnen met perfect aftrekken" ofzow, terwijl ze juist gewoon ff moet gaan wennen. Als je zoiets nou eens tegen haar zegt...
Ik vind ook dat je er niet te vaak over moet beginnen, want dan loop je dus wel het risico dat ze het eerder doet dan ze eigenlijk zou willen.
Ik snap wel dat het vervelend is voor jou, dat je eerst helemaal opgewonden wordt van alles wat je voor haar doet, en dan daarna zo ligt van damn....

Ik denk ze nadat ze klaargekomen is misschien ook niet echt opgewonden meer is, dat heb ik iig altijd (naja, had).
Je moet ook iets meer aan haar overlaten denk ik.
Als jij haar begint te verwennen (klinkt trouwens errug goed, ik wou dat m'n ex zoiets gedaan had damnz ) en steeds met haar bezig bent is er misschien weinig ruimte/tijd voor haar om ertussen te komen.
Ik denk dat je na dat zoenen ofzow misschien af en toe eens moet w8en en haar de kans moet geven om heel erg rustig je lichaam te verkennen.
Het is ook weer niet zo dat je er helemaal nix over mag zeggen tegen haar, soms kan een lief gesprek erover haar over de drempel helpen.
Maar ik snap best dat zij dat niet durft.....

suc6
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 20:08
muckymouse
muckymouse is offline
ken t ja, t gevoel dat je niet goed weet wat je ermee aanmoet. En of t verlegenheid is geen id, misschien meer onwetendheid
Oud 28-05-2002, 20:25
badtothebone
badtothebone is offline
Oke heel erg bedankt, iedereen een hele dikke kus.

Maar
Gewoon heel rustig strelen en alles.
Hoe wil dit als ik mn broek nog aan heb, tot nu toe is zij alleen maar uit de kleren gegaan. En ik heb echt niet de intentie om hup mn broek uit te trekken, maar ik neem ook weer niet aan dat je dat bedoelt.
Maar ik vind dit alles eigenlijk alleen maar heel erg positief, en leuk, en in principe heb ik het helemaal niet echt nodig dat ze me trekt, en gaat het me meer om ons samenzijn, en ons samenspel, en dit is gewoon voor mij een mooie kant van haar dat ik tegenkom, en er is niks meer dan dat voor mij.
Oud 28-05-2002, 21:04
choky
choky is offline
ik denk dat je toch nog serieus wat geduld zal moeten hebben
ikzelf durf mijn vriend ook niet aftrekken of pijpen, terwijl hij mij wel vingert en beft, ik ga wel bovenop(mijn vriend stopte terwijl we sex hadden en rolde zich zodat ik vanboven kwam te liggen, en zo moest ik wel...) en masseer hem soms
hij heeft mij niet gepusht maar gewoonweg gezegd nadat hij mij masseerde: en nu is 't aan u
het klinkt misschien grof, maar van masseren kan je dat nog vragen aan een meisje vind ik
als ze dan merkt dat je daar goed op reageert zal ze misschien verder gaan
Oud 28-05-2002, 21:43
badtothebone
badtothebone is offline
Als ik nu ook kijk zie ik eigenlijk ook dat ik met alles begonnen was, echt met alles. Zij heeft nooit een stap of stapje genomen, maar dan zou het ook echt eraan kunnen liggen, dat ze bang is om iets verkeerds te doen. Of niet?
Daarom denk ik dat ik haar maar eens ff mij de weg laat wijzen en mij steeds heel duidelijk moet maken wat en hoe zij iets wilt.
De lieve schat.
Oud 28-05-2002, 22:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
*herkenning*

ik was enkel verder geweest me jongens na wat te hebben gedronken (ja heel erg) en durfde eigenlijk niet zo goed als ik nuchter was. Mijn vriendje had dat door gelukkig.
En ja het heeft ermee te maken dat ze bang is het verkeerd te doen, bij mij had hij al veel meer ervaring en ik was best bang dat ik echt iets grof verkeerd zou doen enzo. Hij heeft het toen voorgedaan is een goede methode. Praat met haar erover, laat het een keer vallen of doe een gesprek erover hebben (meld niet contant ´voor wat hoort wat´dat legt druk). Als het vanwege de bovenstaande reden is en ze het dus wel WIL maar niet durft, doe het een keer voor of houdt jou hand over die van haar een stuur d´r
Oud 29-05-2002, 00:28
Tom
Tom is offline
Citaat:
badtothebone schreef:
Hoe wil dit als ik mn broek nog aan heb, tot nu toe is zij alleen maar uit de kleren gegaan.
Ik zou toch echt ook bij jezelf iig je broek uitdoen.. nouja, losknopen etc.. iig een hint geven aan haar dat je em uitwilt.. Want ik denk dat als je em gewoon aanhoud voor haar de drempel te groot is om bij jou je broek open te knopen en em uit te doen.

Maar ik denk dat als jullie beide naakt zijn, en je haar aan jouw lichaam laat 'wennen', dat ze vanzelf wel een beetje 'mee' gaat spelen.. anders op een subtiele manier duidelijk maken (door bepaalde houding aan te nemen ofzo).

Succes, en ehm.. komt wel goed, en anders gewoon met haar over praten.. ze is bijna 18, zal ze echt wel begrijpen
Oud 29-05-2002, 00:29
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
denk t ook
Oud 29-05-2002, 02:51
Verwijderd
Hey... mischien dat dit ook een beetje helpt...
Ik heb inmiddels bijna een halfjaar met mijn vriend. En intussen Beft hij me wel.. e.d. maar ik deed bij hem verder nog niet zoveel...
Op een gegeven moment trok hij dus gewoon zijn shirt uit... En de rest.. najah gebeurt vanzelf.. en idd gewoon omrollen zodat zij 'on top' komt... Doet mijn vriend ook wel.. of ik.. hehe.. en het bevalt hem best.. kan ik hem zijn kleren ook wat makkelijker uittrekken.. Geloof me het komt vanzelf... Ik moest er ook even een tijdje aan wennen dat ik zo intiem was met iemand...
Ik weet precies wat je vriendin denkt... njah.. klein beetjeh geduld nog.. help dr maar een beetje.. kweet wel zeker dat het dubbelde moeite waard is

liefs
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 06:26
Dark Angel
Dark Angel is offline
Als ik de titel lees lijkt het net of je sex met een peuter wilt...
Oud 29-05-2002, 11:41
badtothebone
badtothebone is offline
Citaat:
Tom schreef:

Ik zou toch echt ook bij jezelf iig je broek uitdoen.. nouja, losknopen etc.. iig een hint geven aan haar dat je em uitwilt..
Zou deze hint niet te opdringerig overkomen?
Oud 29-05-2002, 13:03
Tom
Tom is offline
Citaat:
badtothebone schreef:

Als het voor haar nieuw is zal ze het nog een beetje eng vinden allemaal.. logisch natuurlijk.. maar met je broek aan geef je haar ook niet echt de kans om aan jou te wennen. Wat je kunt doen is een keer (als zij ligt) op haar gaan zitten en je shirt uitdoen (dat moet lukken toch), vervoglens doe je die van haar uit en dan massage ofzo.. misschien pakt ze het op en geeft ze jou een massage.. op een gegeven moment zal ze bij jou ook wel voelen dat t zaakie daaronder wat te strak zit lijkt me

Op die manier, stap voor stap wat verdergaan dan geef je haar de kans maar om eraan te wennen.. maar dat doe je niet door je broek aan te laten vind ik (reken maar dat ze t eng vind om em uit te doen bij je).. en tja, gewoon rustig aandoen, komt vanzelf goed.. zal alleen wat tijd nodig hebben.
Oud 29-05-2002, 13:12
badtothebone
badtothebone is offline
Citaat:
Tom schreef:

Als het voor haar nieuw is zal ze het nog een beetje eng vinden allemaal.. logisch natuurlijk.. maar met je broek aan geef je haar ook niet echt de kans om aan jou te wennen. Wat je kunt doen is een keer (als zij ligt) op haar gaan zitten en je shirt uitdoen (dat moet lukken toch), vervoglens doe je die van haar uit en dan massage ofzo.. misschien pakt ze het op en geeft ze jou een massage.. op een gegeven moment zal ze bij jou ook wel voelen dat t zaakie daaronder wat te strak zit lijkt me

Op die manier, stap voor stap wat verdergaan dan geef je haar de kans maar om eraan te wennen.. maar dat doe je niet door je broek aan te laten vind ik (reken maar dat ze t eng vind om em uit te doen bij je).. en tja, gewoon rustig aandoen, komt vanzelf goed.. zal alleen wat tijd nodig hebben.
En het zal weer net als het andere ook vanzelf gaan. Maar ik trek vaak genoeg mn shirt uit, onder het motto, dan kreukt hij niet, maar ik hou er gewoon van om haar op me te voelen.
Oud 29-05-2002, 14:58
Verwijderd
Citaat:
badtothebone schreef:

Je kan haar ook vragen of ze mee gaat douchen. Dan raakt ze ms iig al iets meer gewend aan hoe jouw lichaam eruit ziet etc. Kun je een beetje tegen haar aan gaan staan en op die manier knuffelen, ms gaat ze dan vanzelf wat strelen.

Maar ms is het ook wel een goed idee haar es door te verwijzen naar dit forum, haar hier een beetje te laten lezen, haar vragen stellen. Misschien wordt ze op die manier al wat soepeler enzow.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:37
Verwijderd
Haha, deze topictitel deed me denken aan zo`n kindje die voor het eerst gaat lopen toen ik het las.
Maar zoals ze al zeiden: het komt vanzelf wel, echt!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten