![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daag haar uit
![]() Dus ging ik hem lekker pesten, hevig opgeilen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wil heel graag meer horen. Want wat ik nu al hebt gehoort is al heel handig.
|
Verwijderd
|
ik was in het begin ook héééél erg 'verlegen' op dat gebied (verlegen is het juiste woord niet, maar jij gebruikte dat ook en 't is eigenlijk het enige dat een beetje in de buurt komt, 'k kon ook niks beters verzinnen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik hoop dat ik je met mijn verhaal een beetje heb verdergeholpen, voorts kan ik wel nog zeggen dat ik mij aansluit bij de tips van de anderen, een beetje uitdagen helpt wel... ![]() succes!! ![]() *blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het past ook echt helemaal in jou verhaal, mn vriendin zij zelf al toen we erover praten (we kwamen op het punt van wat ze er mee kon doen) dat ze als ze dat zou willen weten ze naar haar vriendin zou gaan voor raad. Dus dat geeft ook weer dat zij toch niet weet wat ze ermee moet doen. Ik kan haar natuurlijk ook wat topics laten lezen op deze site ![]()
|
ik heb dat ook gehad met mijn vriend, durfde hem niet af te trekken omdat ik bang was dat ik het niet goed zou doen
en toen heb ik hem eigenlijk gewoon gevraagd of hij mij wou helpen en dat heeft hij (de schat ![]() ![]() laat haar een beetje 'werken' voor de aandacht die je haar geeft.. er hoeft niks tegenover te staan, maar laat haar maar eens beginnen met zoenen en knuffelen
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
het is idd wel goed om háár eens te laten beginnen, maarjah ik weet hoe moeilijk het kan zijn om te w8en totdat de ander begint
![]() Maargoed, dat "wat moet ik met dat ding" had ik eerst ook 9nu nog steeds, want ik heb er nog steeds nix mee gedaan, maargoe ![]() Het is belangrijk dat je een sfeer creëert waarin zij niet bang zal zijn om iets verkeerd te doen. Zoals *blue angel* zei, je moet het echt langzaam opbouwen (ZIJ moet het langzaam opbouwen). Gewoon heel rustig strelen en alles. Eerst d8 ik wat moet ik ermee, maar ik begon het echt steeds leuker te vinden. Vooral omdat zij jouw eerste vriendin is, hoeft ze ook niet bang te zijn van "deed z'n ex het beter" ofzow, want dat had ik dus wél, en dat geeft ook weer remming. Het punt is dus dat ze heel verlegen is en denkt van "ik moet meteen beginnen met perfect aftrekken" ofzow, terwijl ze juist gewoon ff moet gaan wennen. Als je zoiets nou eens tegen haar zegt... Ik vind ook dat je er niet te vaak over moet beginnen, want dan loop je dus wel het risico dat ze het eerder doet dan ze eigenlijk zou willen. Ik snap wel dat het vervelend is voor jou, dat je eerst helemaal opgewonden wordt van alles wat je voor haar doet, en dan daarna zo ligt van damn.... Ik denk ze nadat ze klaargekomen is misschien ook niet echt opgewonden meer is, dat heb ik iig altijd (naja, had). Je moet ook iets meer aan haar overlaten denk ik. Als jij haar begint te verwennen (klinkt trouwens errug goed, ik wou dat m'n ex zoiets gedaan had damnz ![]() Ik denk dat je na dat zoenen ofzow misschien af en toe eens moet w8en en haar de kans moet geven om heel erg rustig je lichaam te verkennen. Het is ook weer niet zo dat je er helemaal nix over mag zeggen tegen haar, soms kan een lief gesprek erover haar over de drempel helpen. Maar ik snap best dat zij dat niet durft..... suc6 ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke heel erg bedankt, iedereen een hele dikke kus.
Maar Gewoon heel rustig strelen en alles. Hoe wil dit als ik mn broek nog aan heb, tot nu toe is zij alleen maar uit de kleren gegaan. En ik heb echt niet de intentie om hup mn broek uit te trekken, maar ik neem ook weer niet aan dat je dat bedoelt. Maar ik vind dit alles eigenlijk alleen maar heel erg positief, en leuk, en in principe heb ik het helemaal niet echt nodig dat ze me trekt, en gaat het me meer om ons samenzijn, en ons samenspel, en dit is gewoon voor mij een mooie kant van haar dat ik tegenkom, en er is niks meer dan dat voor mij.
|
![]() |
ik denk dat je toch nog serieus wat geduld zal moeten hebben
ikzelf durf mijn vriend ook niet aftrekken of pijpen, terwijl hij mij wel vingert en beft, ik ga wel bovenop(mijn vriend stopte terwijl we sex hadden en rolde zich zodat ik vanboven kwam te liggen, en zo moest ik wel...) en masseer hem soms hij heeft mij niet gepusht maar gewoonweg gezegd nadat hij mij masseerde: en nu is 't aan u het klinkt misschien grof, maar van masseren kan je dat nog vragen aan een meisje vind ik als ze dan merkt dat je daar goed op reageert zal ze misschien verder gaan
|
![]() |
Als ik nu ook kijk zie ik eigenlijk ook dat ik met alles begonnen was, echt met alles. Zij heeft nooit een stap of stapje genomen, maar dan zou het ook echt eraan kunnen liggen, dat ze bang is om iets verkeerds te doen. Of niet?
Daarom denk ik dat ik haar maar eens ff mij de weg laat wijzen en mij steeds heel duidelijk moet maken wat en hoe zij iets wilt. De lieve schat.
|
![]() |
*herkenning*
ik was enkel verder geweest me jongens na wat te hebben gedronken (ja heel erg) en durfde eigenlijk niet zo goed als ik nuchter was. Mijn vriendje had dat door gelukkig. En ja het heeft ermee te maken dat ze bang is het verkeerd te doen, bij mij had hij al veel meer ervaring en ik was best bang dat ik echt iets grof verkeerd zou doen enzo. Hij heeft het toen voorgedaan ![]()
||
Citaat:
Maar ik denk dat als jullie beide naakt zijn, en je haar aan jouw lichaam laat 'wennen', dat ze vanzelf wel een beetje 'mee' gaat spelen.. anders op een subtiele manier duidelijk maken (door bepaalde houding aan te nemen ofzo). Succes, en ehm.. komt wel goed, en anders gewoon met haar over praten.. ze is bijna 18, zal ze echt wel begrijpen ![]()
|
Verwijderd
|
Hey... mischien dat dit ook een beetje helpt...
Ik heb inmiddels bijna een halfjaar met mijn vriend. En intussen Beft hij me wel.. e.d. maar ik deed bij hem verder nog niet zoveel... Op een gegeven moment trok hij dus gewoon zijn shirt uit... En de rest.. najah gebeurt vanzelf.. en idd gewoon omrollen zodat zij 'on top' komt... Doet mijn vriend ook wel.. of ik.. hehe.. en het bevalt hem best.. kan ik hem zijn kleren ook wat makkelijker uittrekken.. Geloof me het komt vanzelf... Ik moest er ook even een tijdje aan wennen dat ik zo intiem was met iemand... Ik weet precies wat je vriendin denkt... njah.. klein beetjeh geduld nog.. help dr maar een beetje.. kweet wel zeker dat het dubbelde moeite waard is ![]() liefs |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Op die manier, stap voor stap wat verdergaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ms is het ook wel een goed idee haar es door te verwijzen naar dit forum, haar hier een beetje te laten lezen, haar vragen stellen. Misschien wordt ze op die manier al wat soepeler enzow. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik nou in contact met haar? Chancce | 4 | 11-01-2015 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Volgende Stap Jan159 | 34 | 02-11-2011 13:37 | |
Liefde & Relatie |
1ste stap icetea296 | 15 | 25-10-2011 18:47 | |