![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() succes ermee! en graag gedaan ![]()
|
heeft ook zwakke enkels
anyways.. als t erg is moet je maar drie weken zware belasting voorkomen en wat gaan zwemmen.. worden je enkel banden sterker van ... t is t verstandigst om zonder brace (enkelband) weer te gaan sporten anders zou je enkel weleens afhankelijk kunnen worden van die brace.. er zijn ook verschillende oefeningen die jezelf kan doen en een beetje looptraining kan ook geen kwaad.. moet je maar even naar informeren bij je trainer.. kuzzz |
![]() |
||
Citaat:
Kuzzz terug
|
![]() |
idd rustig opbouwen en niet met braces ofzo gaan werken. Een tip is om nadat je gerust hebt, weer rustig te beginnen, dernoods met tapen... en dan het tapen langzaam afbouwen, heb ik ook gedaan (had mijn enkelbanden gescheurd) is wel iets anders, maar denk dat het toch ff stevigheid geeft, totdat je banden zelf die stevigheid hebben. succes!
|
|