Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 21:58
kizzy
kizzy is offline
een vriendin van me heeft met een jongen.. hij voelde eigenlijk iets voor mij (dat weet ze zelf ook!) en smste/belde/mailde me allemaal slijm dingen.. ze heeft er TOCH iets mee genomen..

MAAR, nu is ze na 2/3 weken met hem naar bed gegaan (haar MAAGDELIJKEHEID opgegeven voor hem) het was de 2e/3e keer dat ze hem zag... tegenover mij doet ze alsof ze niet van hem houd enzo.. verder heeft ze met een jongen van msn afgesproken en daar is ze ook nog 2 keer mee vreemdgegaan.... ze ZEGT dat ze er niet onderuit kon komen.. omdat ze op msn steeds zei dat hij haar op de bek mocht pakken (terwijl ze een vriend had)maar als je echt niet wil kan je er altijd onderuit vind ik!

laat ze zich gebruiken? ik vind het wel hoerderig gedrag.. als je iemand voor de 2e/3e keer ziet en je je maagdelijkheid gaat opgeven terwijl je WEET dat hij eigenlijk je beste vriendin leuk vind...

wat vinden jullie hiervan, moet ik het haar zeggen ofznie? ik zit er best mee.. geef plzz een reactiej...
Oud 10-02-2002, 22:14
^AmArU^
^AmArU^ is offline
A. Ik vind dat je iemand zowiezo wel een hoer mag noemen als je daar zin in hebt...Als jij dat leuk vindt, doe het dan vooral. Als die persoon zich niet aangesproken voelt, reageert die persoon vast niet fel. Anders wel.

B. Ja. Ze komt op mij over als een hoer. Niet zozeer omdat ze met veel mensen naar bed gaat, want dat kan best plezierig zijn, en als je dan een hoer bent, ben ik ook een potentiele hoer, maar wel omdat ze jou als het ware heeft bedrogen, en haar zogenaamde vriend heeft bedrogen. Je hebt alle recht om er met haar over te spreken en haar eerlijk te zeggen hoe je denkt en haar de kans te geven zich te verantwoorden voor haar gedrag. Iemand die een vriendin op een dergelijke manier bedriegt heeft geen excuus vind ik. Maar je kunt haar wel degelijk naar je beweeg redenen vragen al is het maar om je zelf beter te voelen!
Oud 10-02-2002, 22:21
Koen
Koen is offline
Ik vind dit meer een L&R topic. Het gaat niet zozeer om de Sexualiteit zelf als wel het gebruiken van mensen / hoerig gedrag. Is toch meer iets L&R.

Verplaatst: Sexualiteit -> L&R.
Topic gesloten

Regels voor berichten