![]() |
|
![]() |
Aangeschoten kan leuk zijn, je bent nuchter genoeg om te weten wat je doet, om je te coordineren, maar er zijn wel wat meer remmingen weg
![]() ![]() Dronken is bullshit.. als je allebei lam bent komt er niks van terecht, en als er eentje lam is dan irriteert die ander zich.. bah die drank-walm boven/onder je.. dat wil je tog niet als je zelf nuchter bent..? Cat
|
![]() |
Alcohol heeft invloed op je hele lichaam, dus ook op je hormoonhuishouding. Een vrouw met een slok op heeft een hogere testosteronspiegel. Simpel gezegd krijg je dan meer zin in seks. Omdat alcohol remmingen wegneemt, komt het nogal eens voor dat je onder invloed van alcohol verder gaat in bed dan dat je in nuchtere toestand zou willen.
Voor mannen geldt dat te veel drank de testosteronspiegel in je bloed juist verlaagt. Als man heb je dan nog wel voldoende van het hormoon in je bloed om nog steeds zin in seks te hebben. Maar die verlaagde testosteronspiegel zorgt er vaak voor dat je geen erectie of zaadlozing krijgt. En dat kan behoorlijk frustrerend zijn! Die frustratie kan tot gevolg hebben dat het de volgende keer weer mislukt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
keer zo stoned als een garnaal gedaan, kwam idd weing van terrecht, en toen ik bezopen was...tja... kreeg hem wel overeind... neej het lieft ben ik gewoon zo geil al shet maar kan en me verstand op nul, dan kan ik er echt het beste in op gaan
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Muziek |
luistertopic botulismf | 500 | 13-10-2006 23:27 | |
Muziek |
[tip] Nouvelle Vague fucking hero | 41 | 06-05-2006 06:56 | |