![]() |
|
Verwijderd
|
nou 'k kan met jou praten denk ik..
ik vind vingeren ook niet echt fijn, meestal is het te hard of te ruw. vind ik niet leuk voor mijn vriend maarja.. ik doe het dus meeste van de tijd zelf.. hij befte me ook wel eens maar ik kon me helemaal niet laten gaan.. ik was bang dat het stonk (dat vond hij dus ook wel eens) en ik vond het gewoon een te genant idee.. ik dacht dat hij het niet lekker vond, of dat hij een zere tong kreeg.. maar nu laatst ging het wel goed.. waarom weet ik echt niet.. nu kon ik ook gewoon klaarkomen.. lukte me anders nooit, want ik moet er best veel moeite voor doen.. dusja.. ik denk dat het met de jaren beter gaat ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben ook wel onzeker op dat gebied, en ik vond het de eerste keer ook echt wel spannend, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: als hij t graag doet en ik kan er van genieten...
mijn vriend en ik hebben de afspraak (zoals iedereen geloof ik) dat we niks tegen onze zin in doen.. als hij het niet wilt doen.. vind ik goed.. maar misschien moet jij het maar gewoon even bij het vingeren laten totdat je het fijn vind? sorry voor de nutteloze reactie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb niet echt (KUCH: geen) ervaring op het gebied van sex met mannen, maar bdoel.. beffen da's juist lekker (komt van de sex met vrouwen doos
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
nah ik moet t maar gewoon xtje laten gebeuren.. en als ie t vies vind.. JAMMER DAN ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dus.. eerst onder de douche en dan gaat het ammel vanzelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ff ontopic, ik vind beffen geen probleem (mag het wel graag doen zelfs), vingeren is helemaaaaaal geen punt. En als hij zich er niet druk over maakt, waarom zou jij het wel doen (ik begrijp overigens best dat je dat niet prettig zou kunnen vinden hoor, maar niet geschoten is altijd mis, misschien vind je het wel waanzinnig lekker!) |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: zeg.. persoonlijke kwesties niet hier, zeg het dan maar gewoon rechtstreeks
||
Verwijderd
|
Citaat:
zij kan hem toch ook misschien verwennen? wie weet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gelukkig heb je die afspraak ook.. is heel belangrijk... ik ben ook onzeker hoor. ik denk dat iedereen dat wel is.. vooral als je dingen voor de eerste keer doet of laat gebeuren.. allemaal eng en nieuw.. ik was eerst ook heel bang om het verkeerd te doen bij mn vriend enzo.. maar gelukkig stelde mn vriend me gerust en dat doet me dan wel weer goed.. ik denk dat je je er gewoon niet teveel op moet focussen.. niet teveel denken aan de gedachte dat t misschien wel zou stinken ofzo.. of dat hij t vies zou vinden.. gewoon genieten van elkaar en dan misschien dat t spontaan een keer gebeurd.. een tip: geniet er dan van.. dikke kus en een knuffel en nog veel plezier samen.. kus, ilona |
![]() |
|
Daar heb ik geen enkel probleem mee eigenlijk, integendeel van mij mag het de hele dag door
![]() Weten dat alles netjes is daarvanonder wil ook wel helpen, en...misschien om de eerste onzekerheid wat te overwinnen: maak het wat donkerder in de kamer, of kaarsjes ofzo...zo voel je je niet helemaal 'opengespreid' ![]() Als je er echt van hebt leren genieten, wil je niets anders meer.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als hij het vies vind, dan zal hij dat snel genoeg merken, denk ik...
|
![]() |
Zeg moppies, jullie moeten jullie vriendjes wel LEREN vingeren/beffen. Ze kunnen het niet vanzelf, en zelfs al hadden ze al eerder een vriendin, dan nog wilde zij iets anders dan jij.
Aals hij het te hard doet, dan zeg je dat. Dan doet hij het voortaan wat voorzichtiger. Maar hij kan aan je neus niet zien wat hij verkeerd doet en al helemaal niet wat hij wel moet doen. Die jongens zijn ook beginners, net als jullie. Daarom verspil ik mijn tijd niet met onschuldige jongens: ik heb geen zijn om er weer een helemaal op te leiden en af te richten. Ik hou het wel bij deze.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me so down, raar??? BrunetJuh | 10 | 19-09-2002 15:13 | |
Psychologie |
T gaat k*t maar k durf "het" telefoontje nie te maken.... Droomvlucht | 5 | 06-05-2002 21:30 | |
Liefde & Relatie |
een vriendje die grapjes maakt om iets dat je niet durft... my baby | 23 | 02-04-2002 15:24 | |
Psychologie |
wie ken mij helpen? of wie heeft dit ook? god-is-a-lie | 20 | 14-01-2002 15:54 |