![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() on-topic: nee je kunt idd géén ziekte krijgen van afrekken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De juiste Nederlandse spelling is mede tot stand gekomen door hoogstaand professioneel advies van ~Dark Voice~ (R) Inc. 2002. (C). Bedankt!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Als je je te vaak rukt, kan het idd zo zijn dat je pikhuid ruw word.
Remedie: Een tijdje niet rukken... ![]() Trouwens, als het pijn doet, omdat het zo ruw doet, neem ik aan dat je je eigen iig niet meer gaat lopen rukken, anders ben je dus wel een plichtmatige serie rukker.
|
![]() |
Ik kan mij herinneren, dat wij in de tweede klas biologie hadden van de heer Theo N.
Aan het begin van het jaar kregen wij onder andere in samenwerking met levensbeschouwing seksuele voorlichting en de goede oude man vertelde ons een keer dat hem vroeger verteld was dat je van masturbatie doof werd. Nu waren wij verder onwetend en dus checkten wij onze oren nog maar eens goed, maar pas aan het eind van de les kwamen we erachter dat de man zelf een gehoorapparaat had in beide oren! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je mag mijn naam er best bij zetten hoor, denk je nou echt dat niemand dat door heeft ofsow? *Is gekwetst* Au, dat doet/deed zeer/pijn. [Dit bericht is aangepast door Oplosbaar (16-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mwah, jij hebt gewoon altijd ongelijk, easy as that. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik snap overigens niet dat hier iemand serieus op in gaat aangezien een zekere persoon mij een keer vertelde dat ze gigantisch in een deuk lag als ze op dit forum kwam... Leuk gesprek overigens *proest* [edit] Eigenlijk heeft niemand hier iets aan ![]() [/edit] [Dit bericht is aangepast door Oplosbaar (16-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
jongens je kan wel degelijk iets hebben, maar dan zal dat niet alleen komen door het rukken, dat is toch solo-sex dus je kan het niet van een ander hebben dan... maar doormiddel van slechte hygiëne kan je wel degelijk een schimmel oplopen, hou er rekening mee dat schimmel niet noodzakelijk een soa is hè...
|
nee je kan geen ziektes krijgen als je rukt, daarom ruk ik ook zoveel, en het is nog lekker ook
bepaalde afrikaanse volksstammen worden gemiddeld ook veel ouder omdat ze gewend zijn meer te rukken dan de andere stammen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je mist iets pas wanneer je het verliest. LauraJansen | 32 | 22-01-2011 10:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 2x een polly Ieke | 0 | 07-12-2003 18:38 | |
Psychologie |
mensen die spotten met allemaal ziektes.. erger jij je draan? Verwijderd | 56 | 30-06-2003 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking... elledc | 46 | 06-03-2003 13:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat doet kauwgum met je lichaam? halve gare | 16 | 17-12-2001 19:26 |