Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoeveel geheugen zit er op je videokaart?
en idd om welk spel gaat 't... doet 't spel 't ook niet als je alle opties op ze laagst zet (detail, colordepth, resolutie maar ook je geluid e.d.) Daarnaast, heb je een beetje recente drivers voor je videokaart... en hoeveel geheugen heeft je computer zelf... Ga dit eerst allemaal ff na... Want als je idd aan de specs voldoet... en 't spel doet 't niet kan je altijd je geld terugkrijgen... zoniet bij de winkel dan wel bij de uitgever van 't spel...
|
Verwijderd
|
1) het gaat om het spel Spiderman (go beyond the movie)
2)op me videokaart zit 32 mb aan geheugen en dat staat ook op de minimale eisen 3) ik heb de meest recente driver voor me videokaart dacht ik, tnt pro.. laatst nog gedownload 4) het geheugen van me comp is 128 mb, voldoende volgens die minimum eisen shit.. ik kan trouwens de opties van het spel niet lager zetten want het spel start gewoon domweg niet op.. ![]() maar eigelijk komt het dus hier op neer: videokaart heeft geen T&L-ondersteuning dus werkt niet en me celeron processor is geen pentium III dus werkt ook niet.. ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() 't enigste en beste is dat je een nieuwe V-kaart binnen inhuishaalt die wel T&L ondersteuning heeft , spiderman is echter niet geschikt voor de TNT's . Succes |
![]() |
||
Citaat:
misschien komt er later wel een patch of iets uit voor het spel dat je het wel gewoon kan spelen op een TNT maar dan met software T&L als ze nou ook gewoon een opengl mode in het spel hadden kon je het dus wel spelen ![]() |
![]() |
|
je kan het proberen met dit progje??????
hier downloaden als deze niet werkt met spiderman probeer dan de nieuwste versie te downloaden downloaden open het progje vink Force SW tNL en dan klik je op select van please select a exe/bat file dan zoek je spiderman.exe op dan dubbel klik erop ![]() en dan op run klikken Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 13:18. |
![]() |
||
Citaat:
posed by modern 3D Games and other Applications on several current mainstream 3D Cards. Basic functionality will equip non-T&L cards with a software substitute. Advanced functionality will enable User selectable 3D Features not available in many older Cards. Yet, this is presently achieved not by Emulation but by NUL-Rendering. This means, advanced 3D Features the Card is not capable of, are reported as available in Hardware, but have their calls intercepted and the respective 3D Features will not be rendered. These functions are based upon the premise and ideas, that : - 3D Games can be launched, that otherwise would fail due to lack of Hardware support. - No 3D Game should solely rely on a few, isolated rendering features, and therefor loss of image quality by NUL-Rendering 'should' be minimal and acceptable in most cases. Before using this Program, make sure all other Programs are closed. Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 13:13. |
![]() |
|
Het kan wel mischien lukken maar je hebt een goeie CPU voor nodig aangezien je een P2/3 heb is het nog een twijfelgeval
mischien als je die TnL aanvinkt kan ie veel energie van je CPU opzuigen (emulation van de TnL ) ( das kut ) en dan blijf je weer met een probleem tis dan onspeelbaar. |
![]() |
|
|