![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gaat het samen met een pijn zoals die bij een blaasontsteking? Eigenlijk, nu ik het nog eens lees, lijkt een probleem aan de rechter-urineleider me niet geheel uit te sluiten. Wat het probleem is kan ik zo ook niet zien, dat zou via een urinetest moeten worden uitgezocht. Vraag je huisarts om een verwijzing naar het priklab. (Veel huisartsen doen zelf ook urinetests.) Wanneer daar iets uit komt wat op een mogelijk probleem wijst, zou ik (dringend) vragen om een verwijzing naar de uroloog. |
![]() |
|
![]() |
Zit je in het midden van je menstuatie cyclus??Want dan kan het 'middenpijn' zijn, dat is dat je ovulatie aan de gang is en het 'eitje' dus uit je eierstok komt, daar kun je behoorlijke buikpijn van krijgen, dat duurt meestal maar +/- 2 dagen dus als het langer duurt denk ik dat het toch iets anders is.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is dan de milt. ![]() Neem aan dat je de oorzaak daarvan wel kent... Maar is het bij jou ook alleen bij inspanning? Ik ben er met m'n eerdere post maar vanuit gegaan dat je die klachten ook in rust hebt. Klopt dat? Heb je die pijn alleen in rust of ook bij inspanning? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het nog steeds, maar wel minder en soms gewoon een paar uur vrijwel niet. Daarna neemt de pijn weer toe en die zit echt alleen rechts in mijn buik, hij trekt niet echt naar mijn onderrug of ergens anders naartoe.
Ik heb idd een tijdje terug vrij lang blaasontsteking gehad, eerst een week, toen weer even niet, en vervolgens kwam het heel erg terug -> antibiotica hielp niet, is vanzelf (na veel drinken, vitamine C etc) weggegaan. De pijn is niet echt te vergelijken, toen voelde ik soms steken onder mijn navel, nu is het echt meer naar rechts, wel onder mijn navel. Ik heb het zowel bij rust als bij inspanning. Overigens ben ik de week voor ik last kreeg ongesteld geweest, ik ben aan de pil (voor als die info wat kan helpen) én ik ga maandag naar een andere arts. In ieder geval SUPER bedankt voor het reageren, ik zal maandag na mijn doktersbezoek even zeggen hoe dat ging etc... Súper bedankt!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had dat ook zo met blaasontsteking laatst, had de eerste kuur niet geholpen en de 2e dacht ik dat ook niet zo'n succes was omdat ik ook nog buikgriep kreeg.. maar tis getest en ik heb het niet meer, maar ik heb er ook wel een maand mee gelopen. Ik had erna ook rechts pijn in me buik, lopen ging niet zo lekker, maar na de test was het over, misschien had ik me gewoon te druk gemaakt.. iig succes!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maandag weer geweest, naar een andere dokter.
Ze heeft even naar m'n klachten geluisterd en gevoeld, volgens haar was het niets om me zorgen over te maken. Het is een zwelling van iets, dat duwt dan weer tegen mijn darmen en dat voel ik dus. Heel vaag wel, maar de zwelling neemt na verloop van tijd zelf af, water drinken helpt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |