Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2002, 17:27
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Hey!

Ik zit met een rare vraag! Heb er geen groot probleem mee ofzo maar vraag me gewoon af of ik de enige ben.......

Oke, ik ben een meisje en word zo ver ik weet alleen maar verliefd op meiden! Heb ik geen probleem mee maar als ik denk an wat ik opwindend vind komen daar niet alleen meiden in voor. En dat terwijl ik me nog noooooit aangetrokken heb gevoeld door een jongen! Raar? JA! Hoe komt dit nou?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 17:31
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Het kan de puberteit zijn, hormonen enzo, maar dat vraag ik me toch wel af, als je je alleen nog maar aangetrokken hebt gevoeld tot meisjes. Het zou heel goed kunnen dat je op meisjes valt, en misschien ook op jongens. Misschien ben je biseksueel, misschien word je alleen verliefd op meisjes maar wil je wel seks met jongens? Probeer er wat over na te denken...
Kun je je opzich voorstellen dat je ooit verliefd zou worden op een jongen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 18:06
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Kun je je opzich voorstellen dat je ooit verliefd zou worden op een jongen?

hou je er wel rekening mee dat ze ook een meisje is? kweet wel dat dat berrichtje universeel kan worder opgevat

en weer ontopic
als ik eerlijk mag toegeven, denk ik ook wel eens aan jongens, niet zo verschrikkelijk uitgebreidt ofzow, maar de gedachte komt wel in me op... en ik ben tot nu toe alleen nog maar op meiden gevallen kweet zelf ook niet wat ik van mezelf kan verwachten... maar ik denk dat aantrekkings kracht bij sommige mensen naar beide zijden van de sexe gaat...
Oud 19-02-2002, 19:07
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
hou je er wel rekening mee dat ze ook een meisje is? kweet wel dat dat berrichtje universeer kan worder opgevat

Hmm ja...maar dat is wat ik zeg...Ik denk ook wel eens na over jongens, en seks met een jongen lijkt mij zeker niet ondenkbaar, maar als ik mezelf afvraag of ik ooit verliefd kan worden op een jongen, dan denk ik van niet. Daarom noem ik mezelf ook maar hetero...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 19:26
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Precies! Dat is wat ik bedoel, kan me namelijk absoluut niet voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op een jongen! Maar om met een jongen te vrijen is weer iets heel anders. Is dat soms "lust" en de andere "liefde?"
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 20:21
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Droppie schreef:
Precies! Dat is wat ik bedoel, kan me namelijk absoluut niet voorstellen dat ik verliefd zou kunnen worden op een jongen! Maar om met een jongen te vrijen is weer iets heel anders. Is dat soms "lust" en de andere "liefde?"
denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben, ik bedoel je kan met iedereen naar bed, maar houden? dat doe je niet van iedereen... en er zit imho niet dezelfde romantiek en/of spanning in een one-night-stand (om sex met een jongen voor jou even een naam te geven) als in een relatie waar je elkaar vertrouwd en van elkaar houdt... of niet soms?
Oud 19-02-2002, 20:48
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Hmm
Ik herken dit ook wel
alhoewel ik ook niet zomaar een one-night-stand met een jongen zou hebben
het is meer dat het ik er neutraal tegenover sta
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 22:21
Verwijderd
Dat maakt allemaal niks uit. Ik (= meid) ben voor zover ik weet hetero, nooit verliefd geweest op meiden, niet tot aangetrokken. Maar dat betekent niet dat het niet opwindend kan zijn om daar over te fantaseren (voor zover dat nut heeft bij mij). Ergens opgewonden door raken heeft volgens mij niet zo veel te maken met het geslacht van wat je ziet/voorstelt, maar meer wat ze doen...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 00:49
dj_reggy
dj_reggy is offline
Oud 20-02-2002, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Droppie schreef:
Hey!

Ik zit met een rare vraag! Heb er geen groot probleem mee ofzo maar vraag me gewoon af of ik de enige ben.......

Oke, ik ben een meisje en word zo ver ik weet alleen maar verliefd op meiden! Heb ik geen probleem mee maar als ik denk an wat ik opwindend vind komen daar niet alleen meiden in voor. En dat terwijl ik me nog noooooit aangetrokken heb gevoeld door een jongen! Raar? JA! Hoe komt dit nou?
hey dit heb ik precies andersom.......!!!
(alleen verliefd op jongens, maar sexfantasieen over....)
Maar t boeit me niet zoveel, we zouden hooguit bi kunnen zijn, maar volgens mij moet je dan behalve opgewonden van het betreffende geslacht, er ook verliefd op kunnen worden. (das tenminste mijn definitie van bi).

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten