Ik vond dudek toch wel beter dan zoetebier hoor, okay, zoetebier maakt meestal een stabiele indruk, maar denk maar aan die 2 blunders tegen RBC
Nee Zoetebier kan aardig keepen, maar er zijn zat keepers die beter zijn.
als je blieft zeg!
als feyenoord suporter en voetbal liefhebber kots ik op zoetebier. vanavond dan een paar leuke reddingen laten zien en op de lijn idd best sterk maar zodra hij van die lijn af is een ballenjongen. stond ook echt met me smoel mad open toen hij als beste keep werd gekozen.
Ik vind dat hij Dudek idd doet vergeten. Dat komt omdat hij ook goed keept. Waarschijnlijk niet zo goed als Dudek, maar dat vergeet je sneller doordat Zoetebier het ook goed doet.
Nou ik vindt Zoetebier echt wel beter dan Dudek, nou ja veel zou het niet schelen, maar als je vorig jaar de Uefa cup en de wedstrijden in de competitie ziet, dan heeft die echt als een beer staan keepen, en ik sloeg vandaag toevallig de krant open "Alle lof voor Zoetebier" en dat vindt ik dat meer dan terecht, het is een goede betrouwbare keepen, alleen het meevoetballen is een minpunt, maar ik vindt beter dan Jerzy.
Spoeleh schreef: als je blieft zeg!
als feyenoord suporter en voetbal liefhebber kots ik op zoetebier. vanavond dan een paar leuke reddingen laten zien en op de lijn idd best sterk maar zodra hij van die lijn af is een ballenjongen. stond ook echt met me smoel mad open toen hij als beste keep werd gekozen.
elke feyenoordfan moet trots zijn op hem dankzij hem hebben we de uefa cup daaar valt niet aan te twijfelen
Hmm ik vind Zoetebier best een goeie keeper hoor. Dudek in z'n beste jaren heeft ie nog niet overtroffen (en dat zal ws niet lukken ook), maar vergeet niet dat Dudek in z'n laatste jaar ook niet al te best stond te keepen.
Echt vergeten zal je dudek nooit, als je je herinnert waar hij Feyenoord allemaal doorheen heb gekeept, maar ik denk niet dat er veel zijn die de Goey al vergeten zijn
Zoetebier vind ik een van de beste keepers van de Nederlandse competitie