Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral dat. Een jongen mag wel zeggen dat hij verliefd is, maar alleen als het meisje dat wil. Als hij het uit zichzelf zegt, is hij bij voorbaat al verloren. Dan is hij te makkelijk. Ook met huilen. Een jongen mag huilen als het meisje in de problemen zit. Of als ze het uitmaakt. Maar als hij het ergens anders om doet, dan is hij té slap. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat voor jongens bij een meisje hetzelfde geldt.. Dat het best irritant kan zijn als zij om elk klein dingetje moet huilen.. oftewel overgevoelig is.. Wat ik bijvoorbeeld onder een té slappe jongen versta is een jongen die me wel kan vertellen hoe lief hij me vind enz enz, maar me niet kan vertellen als ie iets niet prettig of irritant vindt uit angst dat ik dan gekwetst ben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest gewoon ff zeiken, sorry
![]() Overgevoeligheid is nooit leuk, of het nu bij een jongen of bij een meisje voorkomt. We zitten allang niet meer in het tijdperk dat jongens die huilen mietjes zijn (tenminste, wij beschaafde mensen met enige vorm van opleiding niet meer). |
![]() |
|
ehmzz ik wil geen harde bikkel..
maar iemand die wel gevoel toond en af en toe als ie zich kut voelt best mag huilen.. wat is er mis mee?? opkroppen kom je ook niet verder mee. Heb liever dat ik weet wat er in hem omgaat dan dat opeen sde bom knapt ofzo
|
Ik hou wel van jongens die 'ijskoud' lijken maar warm zijn van binnen. Ja die hebben wel wat... Kost wel moeite om de warme kant te leren kennen, maar een btje meisje weet hoe ze die te zien krijgt
![]() Kuzzje IK ![]()
|
Ik ga voor 'hard' van buiten, lief van binnen, dat trekt mij aan. Ik wil iemand waar ik doorheen kan en dan de lieve kant leer kennen. Zolang de jongen niet meer huilt dan ik, vind ik het niet erg, en Wouter, er zijn meisjes die juist graag horen dat een jongen hun leuk vind of verliefd op hem is... ik wil de bevestiging, ik ben niet ontzettend zeker van mezelf uit en wil altijd alles weten...
Ik ga voor de gevoelige dus, want de niet gevoelige is naar mijn idee niet helemaal eerlijk ![]()
|
Ik ben een keer met een hele gevoellige jongen gegaan. Te erg gewoon, ik ben gewoon iemand die daar niet goed tegen kan. Gevoelig in de zin van, niet tegen kritiek kunnen, gevoelens heel erg uiten, zo dat ik er een btje een naar gevoel van kreeg. Daarnaast was ie superafhankelijk wat daar ook mee te maken had.
Ik heb nu een vriend die eigenlijk zijn gevoelens niet vaak toont. Maar af en toe als we alleen zijn... Het maakt hem voor mij extra speciaal. Soms zou ik wel willen dat ie wat vaker zijn gevoelens uit, en in het begin had ik er ook best wel moeite mee. Maar nu hecht ik er juist extra veel waarde aan als hij zijn gevoelens toont aan mij. (wat ie ook vaker doet) |
![]() |
|
Verwijderd
|
"stumper"
Zo werd ik al eens omschreven ![]() Daarnaast ben ik totaal onervaren, nog nooit gezoend en wat dan ook .. lichamelijk contact vind ik ook eng ![]() Is dat een afknapper of niet? Zijn er meiden die het schattig vinden? Of ben ik gewoon kansloos? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toch lijk je mij niet onaardig als ik zo je reply's hier op het forum lees. Je komt over als ene intelligent persoon denk ik.... (Maar ja, ik ben hetero en ik val dus niet op jongens, dus ik kan denk ik niet zo goed daarover oordelen...) Ik denk dat je dat aan de vrouwelijke forumleden moet overlaten ![]() Laatst gewijzigd op 30-09-2002 om 07:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Iemand die gevoelig is hoeft dat niet zodanig naar buiten te brengen. Iemand die zijn emoties liever niet toont, maar liever opkropt, hoeft toch (naar mijn mening) niet minder gevoelig te zijn voor iets? Misschien zie ik het fout, maarja... Ik ben ook maar een mens... *huil*
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, onzekerheid kan lastig zijn als er wantrouwen uit voort komt, of als je 24/7 bezig bent iemand te vertellen dat ie niet lelijk/waardeloos/stom/saai enz enz is. Dat wordt erg vermoeiend.. |
![]() |
|
Bij iemand wie ik al langer ken, daar praat ik best mee over mijn gevoelens, tja en huilen... mmmz, weet niet eens meer wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb, dus zal wel niet overgevoelig zijn... ik ben niet bang om te zeggen wat ik ergens van vind en of ik iets wel of niet prettig vind... ik kan goed tegen kritiek en voel mij niet meteen aangevallen als iemand kritiek heeft, ik heb wel zelfvertrouwen en daardoor ben ik ook niet bang om mijn gevoelens te laten blijken aan degene die er ook interesse in tonen, als je mij niet goed kent, tja dan zie je toch meer een beetje mijn euhmzzz.. tja stoere kant
ik praat dus niet veel over mijn gevoelens alleen als ik het echt kwijt moet en dan meestal wel op het goede moment aan de goede mensen... dit zijn dan wel weinig mensen... mmmz, als ik ff teruglees zal ik wel een stoere gevoelige jongen zijn ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb inderdaad best lang nodig eer ik iemand vertrouw. Het is echter heel moeilijk daar aan te werken ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je echter elke keer dat ik bijv. zonder jou een avondje uitgaat helemaal freaked of ik wel trouw blijf, kan dat heel moeilijk zijn. Je wil toch graag vetrouwd worden, dat de ander weet dat je echt niets zal flikken.. Of in ieder geval niet heel moeilijk tegen je gaat doen (bijv. extreem jaloers of je verbieden naar dingen toe te gaan of de hele tijd checken enz enz) |
![]() |
|
![]() |
Ikben dan wel geen meisje maar k ga toch ff antwoorden.
Ikzelf ben iemand die redelijk makkelijk praat over wat me bezighoudt, al dan niet emotioneel. Gewoon over hoe het gaat, wat je bezighoudt. Een vriendin (als in vriendschap) van me is meer iemand die alles opkropt, maar heel weinig verteld. Ik kan niet spreken over een relatie aangezien ik nog steeds single ben, maar in een vriendschap vind ik dat af en toe wel erg jammer. En verder: zoals met alle karaktereigenschappen verschilt dat natuurlijk per persoon wat iemand aantrekt in de ander, maar dat lijkt me logisch
|
ertussenin. persoonlijk vind ik iemand die je eerst helemaal moet 'pellen' voordat je hem doorhebt, meestal veel interessanter. ik val meer op het mysterieuze soort.
ik kan zelf een enorme zeikerd zijn en zeuren over dingen, maar van een jongen zou ik het denk ik toch wel vervelend vinden als ie mij constant aanspoorde om 'dingen te uiten' en overal diepere psychologische betekenissen achter zocht van: zit je iets dwars ofzo? ik hou niet zo van dat gezeik eigenlijk. aan de andere kant kan het op den duur ook enorm gaan irriteren als iemand nooit zegt wat ie denkt en dat dan steeds ontaardt in ruzies enzo, maar goed dat is dan ook wel weer extreem. iemand die met mate wat loslaat vind ik eigenlijk meestal wel heel intrigerend. veel beter dan dat iemand constant zit te lullen, maar eignelijk niks zinnigs zegt.
|
Ik heb liever een 'ongevoelige' jongen, eenbeetje stoer toch, ik wil dan ook een gevoel van bescherming voelen van zijn kant want ikzelf kan soms best emotioneel zijn en mezelf herkennen in hem is minder leuk, dus eigenlijk een tegenpool ofzo.
Alhoewel.. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Toen A.S. op vakantie ging, was ik ook nog heel rustig. Pas toen ik min of meer erachter kwam dat ik haar een hele tijd niet zou zien én die topic van haar zag waarin ze vertelde dat 3 jongens haar leuk vinden, begon ik erg wantrouwend te worden. Onder andere omstandigheden had ze er weinig van gemerkt.. |
![]() |
|
Ik ben misschien wel gevoelig, maar laat het nooit blijken.
Ik vind het juist heel lief als een meisje heel erg gevoelig is. En ik zou het ook heel erg speciaal vinden om alles weer opnieuw op te bouwen [wat Dusjcrib al zei]. Opnieuw de aanraking bij dat persoon. Alsof ze van glas is, zo teer. Dan zou ik ook maanden kunnen wachten op de 1e zoen, als de zoen maar speciaal is. Dat is wat telt, want zij is dan de moeite waard voor mij om 'verder' mee te willen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben hoogbegaafd kwa m,n Ecu , ipv m,n Icq , volgens mij vriendin ..
ze vind het prettig dat ik gevoeling ben . het is niet iets waar ikzelf voor heb gekozen in ieder geval ,, want soms heb ik er erg veel moeite mee ,, om me goed te blijven voelen tussen al die gevoelens door . maar ja .. ze vind het prettig en zou geen ander willen vertelt ze me .. ze vind het fijn dat ze met mij kan praten net zoals ze bijv. met dr beste vriendin kan praten ,. maar ja .. moet ik dit nu oppakken als een complimentje , of een belediging ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het maakt niet uit wat of hoe je bent, als iemand je niet accepteert voor wie je bent, is ze je niet waard. Het maakt dus IMO niet uit of er meer of minder vrouwen sentimenteel of gevoelig leuk vinden. Je hebt maar 1 iemand nodig als het goed is. Het aantal dat jou leuk vind is dus totaal onbelangrijk, tenzij je populair wilt doen over hoeveel meiden je wel niet leuk vinden (vind ik erg fout). Sorry dat ik niet echt op je vraag in ga, maar ik wilde het toch even kwijt.
|
Verwijderd
|
Fuck EQ. Ten eerste is dat een nietszeggend begrip, ten tweede kun je er niet hoogbegaafd op zijn. Op IQ wel: dat wil gewoon zeggen dat je ontzettend snel bepaalde patronen herkent. Vanaf een bepaalde snelheid/manier van inzicht noemt men je dan hoogbegaafd.
Maar hoe kun je hoogbegaafd zijn op EQ? Ben je dan zo ontzettend lief en aardig dat alle meisjes voor je vallen en alle jongens met je willen hangen? Het is gewoon kul, EQ. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, iemand die constant overal om huilt is natuurlijk nooit leuk, zowel meisjes als jongens... Voor de rest: hoe liever, gevoeliger en schattiger, hoe beter! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hou van dat soort jongens... Je moet alleen geen vriendin hebben die dan net zo verlegen is, of je moet dan zelf wat meer initiatief gaan tonen. Wat ik me trouwens afvraag: hebben de mensen die op hun twintigste ofzo nog nooit gezoend hebben, enig idee waardoor dat komt? Ik bedoel, zelfs de meest lelijke (van binnen vooral) mensen in mijn omgeving hebben constant relaties, en mijn beste vriendin, een hele lieve meid, gebeurt dat gewoon niet. Dat snap ik niet. Jullie? |
![]() |
|
Ik vind dat een jongen ook moet kunnen praten over zijn gevoelens en hoeft echt niet altijd de stoere held uit te hangen.
Liever iemand die mij een beetje zal begrijpen, en iemand die ik kan begrijpen dan een ijspegel! Dus ja liever een jongen die gevoelig is, dan iemand wie het allemaal niks kan schelen.. Dat zijn dan wel een beetje 2 uitersten, maar een balans tussen die 2 zou ook mooi zijn ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb via google gezocht naar 'avatars' ennuh tja zat deze toen uiteindelijk ook bij.... Hihi ik vond hem wel leuk, want hij lijkt best wel op mij.. Het broertje van mijn vriend vroeg ook al hoe ik eraan kwam, want hij vond dat het precies mij was.. ![]() hihi nou ja precies ben ik het dus niet, maar heb er wel wat van weg.. dus van het wel toepasselijk.. Maar goed, gewoon gezocht via Google dus.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Willen meiden perse dat hun partner verliefd is ? Warsocket | 77 | 04-12-2005 11:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |