![]() |
|
![]() |
Moet ik me nou heel erg schamen dat ik op een en dezelfde dag eerst: een receptie van een bruiloft-> whoppah naar het magazijn met vriend.
->na de receptie-> in een park op een bankje ->Bij hem thuis vlak voordat zn moeder ons riep voor het eten -> Savonds in de disco (wist ik veel dat een vriendin me kon zien? oepss....) -> al naar huislopend kon ons dronken lijf het ff niet meer houden en maar weer... en daz het ergste nog niet... een paar dagen later was het uit.... luvs evuh
|
schoolkamp in de eerste en tweede is altijd lkeuk.. maar tis minder als je op beide van die jaren door mede leerlingen betrapt word, en zekers als ze van het ander egeslacht zijn... hahaha
vervelend, aangezien je schoolcarriere tocvh minstens 5 jaar duurt en je zoiets met je meesleept.. hehehe.... ik ben verdorven.... jullie ook trouwens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hebben jullie weleens in een tijdschrift gestaan? Kabouter | 85 | 03-12-2004 16:46 | |
De Kantine |
Is er bij jou wel eens ingebroken? Of is een poging daartoe weleens gedaan? telluriet | 58 | 30-08-2004 01:28 | |
De Kantine |
Wie heeft er weleens een ban of waarschuwing gehad? en waarvoor? OceanSoul | 91 | 14-05-2003 00:02 | |
Seksualiteit |
Wie is er weleens in zijn kont genomen? dark spirit | 28 | 26-11-2002 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Wie is dit weleens overkomen...... Sheridan | 24 | 17-04-2002 10:08 |