Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() je vergist je; ik vond Gift verschrikkelijk! (op enkel nummers na dan; Again&Again, Mentobe, I) ![]() ik heb welcome trouwes nog nie helemaal gehoord, maar wat ik heb gehoord, verschilt niet zo heel veel met Gift maar zoals ik al zei: leuk om naar te luisteren maar ik blijf et geen goede band vinden! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Blink gaat tegenwoordig meer over andere dingen dan vrouwen en pubersex ![]() NFG zi nog steeds op dat pad volgens mij ![]() NFG heeft wel coole covers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat jij dit persoonlijk gaat nemen zegt wat over jou; dat je (uit arrogantie? gebrek aan relativatievermogen?jou vreemde gevoel voor humor?) neerkijkt op de muzieksmaak van andere mensen. en dit zie ik vaker bij jou op muziek. als jij in elk topic ruzie gaat zoeken vind ik dat zielig. dat ik hap is misshien nog zieliger, maar ik kan gewoon niet blijven aanzien hoe irritant jij eigenlijk doet. om inhoudelijk terug te komen op je vraag; Taproot is leuke muziek om te horen - grappig dus maar voor mij voegt de muziek niet echt toe aan wat er zoal bestaat. kijk - deftones, linkin park, static-x, stuck mojo wat taproot voor mij is: melodieuze emo/nu-metal...more of the same dus... ik vind de zang van taproot ten eerste al vrij saai; aanhoudend gejengel, zlfs kattegejank met een neiging naar Jon Davis... riffs, breaks, songstructuur, tempowisselingen; alles al een keer gehoord. waar dan? faith no more, deftones, korn noem maar op in dit daglicht vind ik taproot onbenullig; ik vind het WEL leuke muziek om naar te horen, maar hé, dat vind ik van k-otic, spice girls en van britney spears ook einde flame. Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 01:02. |
![]() |
||
Citaat:
ow jee. Het forummen. Volgens mij gaat het er niet zozeer om of ik ruzie zoek (wat ik ook zinloos vind, waar is jouw relativeringsvermogen in dit geval?), maar jij hebt misschien wel iets tegen me, wat me overigens ook geen zak uitmaakt. het iseen forum. Irritant, ik? Relativeringsvermogen deel 2, het is allemaal niet ernstig bedoeld, ik doe niemand pijn en wil de wereld ook niet overnemen. Vreemd gevoel voor humor? Iedereen heeft zo zijn eigen smaak he, dus wat is vreemd? Ik kijk niet neer op andermans muzieksmaak, dat is klinklare bullshit en wil bewijs waar ik dat doe. Ik respecteer ieders muzieksmaak (behalve Schlagerzangers, daar moet je een boete wegens wansmaak voor krijgen).
||
![]() |
Citaat:
er zijn echt wel mensen die kevlar (KVLR) leuk vinden ![]() nee je humor kan ik vaak wel waarderen, maar die gaat naar mijn smaak soms net iets te ver... als je zo provocerend reageert op dit topic dat duidelijk nutteloos is bedoeld; daar raak ik gvd helemaal psychd van |
Advertentie |
|
![]() |
|
|