Ha vrienden,
je leert hier nog eens wat op het forum zeg! Niet te geloven, maar tot voor gisteren had ik nog nooit van het begrip bukkake gehoord. Toen ik 't woord voor het eerst zag
dacht ik dat er ergens diep in het oerwoud een nieuwe makaken soort ontdekt was, maar toen ik verder las zag ik dat het gewoon een groep gasten is
die een zelfbewuste jonge meid onderspuiten.
Ook heb ik dankzij forum geleerd dat er ook zoiets bestaat als vrouwelijke ejaculatie. Je raadt natuurlijk al waar ik naar toe wil. Ik ben op het idee gekomen om een 'omgekeerde bukkake' te gaan organiseren. Dus dat een man wordt ondergespoten door een groep ejaculerende vrouwen en het dan ook nog opeet. Hierbij roep ik alle ejaculerende vrouwen op om deel te nemen aan de grootste en voorzover bekend eerste 'omgekeerde bukkake' ter wereld. Ik heb de samenstellers van het Guiness Book of World Records uitgenodigd en ze zullen naar alle waarschijnlijkheid aanwezig zijn voor een fotoreportage Wil jij dus ook beroemd worden en meehelpen geschiedenis te schrijven, zorg dan dat je er bent aanstaande donderdag.
Groetjes,
barry
|