Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
he marlies,
wat leuk dat je frans studeert, ik heb namelijk een paar vraagjes. -wat heb je er allemaal voor vakken bij? (of hoe zeg je dat, welke vakken heb je) -waar doe je het - en ja, wat wl je ermee worden, ik ga het zelf ook studeren, over een paar jaar haha, maar goed, ik weet het wel zeker en wil er graag wat meer over weten. oja: is het ook leuk? xx maddie |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus colleges spreekvaardigheid/luistervaardigheid, teksten lezen en grammatica en woordverwerving. Maar de andere vakken zijn Inleiding Letterkunde en Middeleeuwse letterkunde. Binnenkort komt daar Inleiding Taalkunde, Toneel en Civilisation (cultuurkunde bij) Ik heb nu de studiegids niet bij de hand dus er kan ook nog meer bij zitten, maar dat merk ik vanzelf wel ![]() Ik weet nog niet wat ik er mee ga worden. Ik ben deze studie gaan doen omdat Frans en Frankrijk mij boeit. Ik heb het naar mijn zin met en in deze studie en we zien wel wat er van komt.
|
![]() |
|
|