Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 13:13
Herrie
Herrie is offline
Ik heb een leuk meisje via Internet ontmoet (again ). Ze ziet er uit, haar emails zijn zo lief. Ik heb al ruim 10 uur met haar aan de phone gezeten en nog steeds vinden we elkaar meer dan leuk

Volgende week ga ik 10 dagen naar haar toe (ze woont nl. nog al ver weg). Ik ga haar dan dus voor de 1e keer IRL ontmoeten Ze heeft me uitgenodigd om bij haar thuis te logeren (ze woont al 3 jaar op zichzelf)

Ik weet uit m'n vorige ervaring dat het tegen kan vallen, maar dit voelt gewoon zo anders en zo veel beter. Natuurlijk kan het IRL tegen vallen en daar ben ik me van bewust. Ik probeer dan ook niet te hoge verwachtingen te hebben.

Nu is zij op 16 oktober jarig (wanneer ik dus daar ben). Ik heb echt geen flauw idee wat ik voor haar moet kopen, omdat ik niet weet wat ik er van moet verwachten.....

Heeft iemand suggesties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 13:44
Roos
Roos is offline
Een mooie grote bos bloemen met een lief kaartje erbij. Of een zelf samengesteld cd'tje met nummers die jij/zij leuk vindt.

Ik zou het simpel houden. Bij bloemen gaat het meer om het gebaar, dat is leuk.
Oud 05-10-2002, 13:53
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Een mooie grote bos bloemen met een lief kaartje erbij. Of een zelf samengesteld cd'tje met nummers die jij/zij leuk vindt.

Ik zou het simpel houden. Bij bloemen gaat het meer om het gebaar, dat is leuk.
Bloemen vond ik eigenlijk meer iets voor de 1e ontmoeting. Ze woont 2000 km hier vandaan (ja is veel te ver I know).

Dus ik ga met het vliegtuig. Ik wou haar dus eigenlijk al een bos rozen geven als ik daar aankom

De nummers die zij leuk vindt heeft ze allemaal zelf al.
Ik zou r natuurlijk wel een cd met nummers kunnen geven die ik leuk vind

Ik wil d'r iets speciaals geven, maar toch niet te.... Iets wat je ook als erg goede vrienden zou kunnen geven zeg maar....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:38
moenbase
moenbase is offline
Ze woont toch in Roemenië of niet?

Koop je een tegoed-bon bij Douglas; dan moet ze wel een keertje naar jou komen.
Oud 05-10-2002, 15:46
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ze woont toch in Roemenië of niet?

Koop je een tegoed-bon bij Douglas; dan moet ze wel een keertje naar jou komen.
Hehe Die's leuk Hmmz ik zou natuurlijk een luchtje voor d'r kunnen kopen (TAX FREE op Schiphol )
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:22
BCR
BCR is offline
Wow! Straks valt ze heel erg tegen, heb je mooi je geld verspild aan die vliegreis!
Maar succes
Oud 05-10-2002, 17:39
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Wow! Straks valt ze heel erg tegen, heb je mooi je geld verspild aan die vliegreis!
Maar succes
Zou kunnen, maar ik heb echt al lang met r gesproken (zeg zo'n 10 uurtjes) en een hele berg mailtjes verstuurd (zeg maar gemiddeld 1,5 A4 tje per dag, 5 weken lang....)

Ik hoop dat ze niet tegenvalt. Ik zal m'n bevindingen op het forum posten
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:14
Last Resort
Last Resort is offline
ik had mijn vriendin een kettingkje met een klein hartje gegeven, maar zij was 15, misschien dat jouw girl daar beetje te oud voor is.......
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:22
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:
ik had mijn vriendin een kettingkje met een klein hartje gegeven, maar zij was 15, misschien dat jouw girl daar beetje te oud voor is.......
Ik zat ook wel aan sieraden te denken.

Ik weet de maat van d'r vingers niet, dus een ring valt af. Een ketting zou wel kunnen, maar zulke cadeaus zijn meer b/f g/f cadeaus..... En ik heb atm nog niets met haar....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 21:54
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ik zat ook wel aan sieraden te denken.

Ik weet de maat van d'r vingers niet, dus een ring valt af. Een ketting zou wel kunnen, maar zulke cadeaus zijn meer b/f g/f cadeaus..... En ik heb atm nog niets met haar....
een mooi armbandje ofzo, en dan niet gelijk met hartjes enzo, maar gewoon een simpel, maar mooi armbandje.. of een ketting, what-so-ever.(heb ik van mn vriend gekregen namelijk ).. ik was er echt heel blij mee....

En ik vind het niet echt zozeer iets wat je alleen aan je vriendin geeft..
Maar goed, als je dat toch te veel bf/gf vind, dan uhmzzz..
Ik zal eens ff denken..
een lekkere parfum, een leuke knuffel.. een cd die ze graag wil hebben (weet niet of jij dat van haar weet, mjah)..
Tja of neem haar daar mee uit eten ofzo...
Geef haar een leuke kaart en nodig haar daarin uit voor een etentje ofzo...
Oud 06-10-2002, 02:10
moenbase
moenbase is offline
Een cd is, vind ik zelf, te afgezaafd. Ik bedoel; cd'tjes brandt je voor hooguit €1 á €2. Dat is te makkelijk dus.
Misschien kun je iets vinden dat specifiek uit jou stad komt. (heb geen zin om bij je info te kijken waar je vandaan komt nee ) Iets van een Euromast in het klein. Of een stuk (Goudse) kaas. Iets (echt) Hollands dus. Een miniatuur molentje?

Ik zou zeggen: alles behalve een cd/cassettebandje/plaat/ander-opslag-medium.

Succes ermee!!!
Oud 06-10-2002, 07:26
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Misschien kun je iets vinden dat specifiek uit jou stad komt. (heb geen zin om bij je info te kijken waar je vandaan komt nee ) Iets van een Euromast in het klein. Of een stuk (Goudse) kaas. Iets (echt) Hollands dus. Een miniatuur molentje?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 11:09
Mysterons
Mysterons is offline
parfum
Oud 06-10-2002, 15:55
heldin
heldin is offline
ik zou geen parfum geven, een luchtje is zoo persoonlijk, kans is groot dat ze het helemaal niet lekker vindt. ik zou als ik jou was toch iets geven waarmee je zeker goed zit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:01
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
mijsje schreef:
ik zou geen parfum geven, een luchtje is zoo persoonlijk, kans is groot dat ze het helemaal niet lekker vindt. ik zou als ik jou was toch iets geven waarmee je zeker goed zit.
Is waar, alhoewel het met mijn smaak wel goed zit

Maar heb je andere suggesties dan? Zeggen dat je dingen niet met doen en geen alternatieven geven is een beetje erg makkelijk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:32
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Je moet gewoon een roze strik om je hoofd binden en een lekker parfum opspuiten die je haar dan cadeau geeft. En misschien een paar scheermesjes?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:48
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:
Je moet gewoon een roze strik om je hoofd binden en een lekker parfum opspuiten die je haar dan cadeau geeft. En misschien een paar scheermesjes?
Ja, ontharingscreme heeft ze gisteren geprobeerd Dat was eens maar nooit meer, dus scheermesjes is geen slecht idee

Neuh, lijkt me niets voor d'r verjaardag... Ach ik ga van de week wel ff de stad in Misschien kom ik wel wat leuks tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten