Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop dat ze niet tegenvalt. Ik zal m'n bevindingen op het forum posten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet de maat van d'r vingers niet, dus een ring valt af. Een ketting zou wel kunnen, maar zulke cadeaus zijn meer b/f g/f cadeaus..... En ik heb atm nog niets met haar.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik vind het niet echt zozeer iets wat je alleen aan je vriendin geeft.. Maar goed, als je dat toch te veel bf/gf vind, dan uhmzzz.. Ik zal eens ff denken.. een lekkere parfum, een leuke knuffel.. een cd die ze graag wil hebben (weet niet of jij dat van haar weet, mjah).. Tja of neem haar daar mee uit eten ofzo... Geef haar een leuke kaart en nodig haar daarin uit voor een etentje ofzo...
|
Een cd is, vind ik zelf, te afgezaafd. Ik bedoel; cd'tjes brandt je voor hooguit €1 á €2. Dat is te makkelijk dus.
Misschien kun je iets vinden dat specifiek uit jou stad komt. (heb geen zin om bij je info te kijken waar je vandaan komt nee ![]() Ik zou zeggen: alles behalve een cd/cassettebandje/plaat/ander-opslag-medium. ![]() Succes ermee!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar heb je andere suggesties dan? Zeggen dat je dingen niet met doen en geen alternatieven geven is een beetje erg makkelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Neuh, lijkt me niets voor d'r verjaardag... Ach ik ga van de week wel ff de stad in ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
hoeveel betaal jij voor rijles ? MightyMarcel | 62 | 13-08-2004 17:06 | |