![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lelijkst bij vrouwen vind ik vormloze spijkerbroeken (die dus niet strak om de kont zitten, maar bijvoorbeeld weer wel om de bovenbenen, bah), tuinbroeken, bretels, enorme truien, etc.. Bij mannen/jongens vind ik zwarte of witte kleding mooi, wijde broeken, wijde shirts, open blouses, en wat ik soms heel mooi vind is een lange leren jas.. ![]() Cat
|
heb je pearl harbour gezien? dan zie op een gegeven moment als ze tussen die parachutes zijn josh harnett met een wit strak shirtje aan, en dan een beetje gespierd daaronder... *kwijllllllllll*
niet te strakke broek, net niet skater, spijker... en dan zo'n wit, nat strak shirtje... O!! IK KOM!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ja.. ik vind dit eigenlijk meer lifestyle.. kleding en zo..
heeft eigenlijk niet zozeer iets met sexualiteit te maken Chanel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wanneer ben je een "slet"? Hydrodynamikaas | 119 | 25-08-2008 22:30 | |
Lifestyle |
Sexy Lifestyle CharismaticBass | 46 | 06-03-2005 11:24 | |
Lifestyle |
Wat vinden jongens sexy kleding bij een meisje? ActualFantasy | 82 | 24-05-2004 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Sexy Hotdog Ieke | 0 | 06-04-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Islam: hoe is 'sexy kleding' in overeenkomst met de hoofddoek? Knutselsmurfie | 104 | 08-03-2004 17:23 | |
Lifestyle |
Wat vind je sexy? Black Sugar | 112 | 02-07-2002 18:31 |