![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik drink wel hoor (wat een vergelijking? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
mijn eerste keer was in de duinen(ja met dat KUT zand)
Ik was helemaal naar de tering er zij was ook super lam. en we waren een beetje aan het kloten en toen vroeg ze in het spaans of ik condooms had. nou die dingen waren veel te krap ![]() en haar gaatje ook ![]() eerste keer was kut ja ![]()
|
![]() |
mijn eerste keer was in de duinen(ja met dat KUT zand)
Ik was helemaal naar de tering er zij was ook super lam. en we waren een beetje aan het kloten en toen vroeg ze in het spaans of ik condooms had. nou die dingen waren veel te krap ![]() en haar gaatje ook ![]() eerste keer was kut ja ![]()
|
Mijn eerste keer was ik zelf heel zenuwachtig en hij ook dus alles ging lichtelijk stuntelig. Maar als het eenmaal lukt ist gewoon genieten
![]() ![]()
|
![]() |
mijn eertse keer?
geloof ik wel 2 en een half uur bezig geweest en het bed was zeikes nat van al dat zweet (ikke zweet best wel)... kweet nog goed dat ik voordat ik het met haar deed, erg bang was dat ik te snel zou komen ofzow... maar eenmaal bezig had dat me zo belemmerd dat het wel 2 en een half uur duurde voordat ik kwam... dat was eigenlijk de grootste fout die ik had kunnen maken... die gedachte zat toen dus permanent vast ![]() ![]() ![]() ![]() xxx liefie, lig je lekker te slapen in me bed? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
mijn eerste keer? (kan er eindelijk over meepraten
![]() Het was niet te gek of super lekker maar wel egt heeeel lief. dus de eerste keer valt egt niet altijd tegen! Ben blij dat het zo is gegaan
||
![]() |
Citaat:
Hier ben ik het helemaal mee eens!! De eerste keer zul je gewoon niet vergeten, offie nou kut of lekker was... En idd. je leert elkaar steeds beter kennen enzo, dus de keren erna worden alleen maar beter!! Kus Julia
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic, #164 Roosje | 483 | 20-07-2011 15:41 | |
De Kantine |
Saain und Zeit #1223 Verwijderd | 500 | 25-11-2010 23:39 | |
Verkeer & Vervoer |
Fietsgewoontes Balance | 69 | 15-12-2005 23:12 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 | |
ARTistiek |
een onafgemaakt verhaal (1e hoofdstuk) Chloe Siere | 2 | 04-09-2001 19:44 |