Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2001, 18:39
belle_bella
belle_bella is offline
Vind ik nu van mezelf dat ik iets te grote borsten heb, zijn er nog meiden...

Ik heb het gevoel dat jongens het er altijd over hebben dat grote borsten wel mooi staan, en dat meisjes wel 's wat grotere borsten willen...

Heb je kleine borsten kan je nog altijd een Push up dragen of laten vergroten maar...

... als ik in de spiegel kijk denk ik
'hmmm, wordt maar eens beetje afvallen?'

Ik ben nie eens dik of zo, maar jah
nog mensen die 't gedacht herkennen?
x
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 18:53
Lindansje
Lindansje is offline
er zijn bepaalde beha's, minimizers heten die, die laten je borsten een cup kleiner lijken

ik denk zelf weinig over de grootte van mijn borsten na, het kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk
Oud 09-12-2001, 23:34
Secreet
Secreet is offline
ik ken het...ik heb er altijd een hekel aan gehad, het was irritant met vechten(deed vechtsporten), het was vervelend op de basisschool en middelbare school was helemala hel...

maar geloof me, het is erg aantrekkelijk om grote borsten te hebben, en eigenlijk niets om je voor te schamen, het kan erg irritant zijn maar je kunt er ook je voordeel mee halen...met de juiste kleding.
Als je er echt erg mee zit hebben ze bij bekende lingerie zaken wel speciale bh's ed voor, maar eigenlijk zou ik toch zeggen: niet doen, wees trots op wat je hebt...
Oud 10-12-2001, 02:04
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Secreet schreef:
ik ken het...ik heb er altijd een hekel aan gehad, het was irritant met vechten(deed vechtsporten), het was vervelend op de basisschool en middelbare school was helemala hel...

maar geloof me, het is erg aantrekkelijk om grote borsten te hebben, en eigenlijk niets om je voor te schamen, het kan erg irritant zijn maar je kunt er ook je voordeel mee halen...met de juiste kleding.
Als je er echt erg mee zit hebben ze bij bekende lingerie zaken wel speciale bh's ed voor, maar eigenlijk zou ik toch zeggen: niet doen, wees trots op wat je hebt...
Hier sluit ik me helemaal bij aan.. En nog ff benadrukken.. met de juiste kelding kun je een hoop bereiken...
Oud 10-12-2001, 07:06
Koen
Koen is offline
Wederom past dit beter op Lichaam & Gezondheid.

Verplaatst: Sexualiteit -&gt; Lichaam & Gezondheid.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 14:17
Starrie
Starrie is offline
ik denk soms ook wel es... waarom heb ik nou niet een cupmaatje kleiner. ik heb nu cup c niet dat dat zo erg is, maar ik ben bang dat het nog doorgroeit. als het zo blijft is het wel oke.
Oud 11-12-2001, 15:25
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik vind ook dat ik grote borsten heb, morgen wordt ik veertien en ik heb cup 80B. Ik vind het best veel voor mijn leeftijd. Mijn moeder vind mijn borsten heel normaal, maar ik wil ze wel kleiner.
Oud 11-12-2001, 17:03
miep
miep is offline
ik heb nooit echt grote borsten gehad... maar nu ben ik af gaan vallen.. en zijn m'n borsten NOG kleiner

tsja! niet iedereen is perfect he! maar afvallen helpt vast wel@!
Oud 11-12-2001, 17:06
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Ik vind ook dat ik grote borsten heb, morgen wordt ik veertien en ik heb cup 80B. Ik vind het best veel voor mijn leeftijd. Mijn moeder vind mijn borsten heel normaal, maar ik wil ze wel kleiner.

Da's normaal man... De meeste meisjes die ik ken van jou leeftijd, hebben B of C...

Ik heb nu 75C (bij sommige bh's D) en dat is niet leuk. Soms staat het wel mooi met shirtjes, maar met sporten is het toch wel een probleem...

Love
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 15:37
*~*DutchGirl*~*
ik ben ook absoluut niet blij met de mijne...
ik ben 16 en ik heb D80 en geloof me, ik zou graag willen ruilen met mensen die b of c hebben, heb je tenminste ook nog KEUZE uit je BH'S
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 18:24
Verwijderd
ik heb het gelukkig niet maar mijn stiefzusje ( 13) heeft wel beetje probleempjes meej. er komen soms van die onbekende jongens naar haar toe en vragen verkering.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 21:38
Verwijderd
een vriendin van mij heeft echt hele grote borsten, maar gaat daar zelf telkens de nadruk op leggen. strakke truitjes met grote inkijk. ze trekt ook bh's aan waar aan alle kanten iets uitpuilt. verder loopt ze op straat keihard te roepen dat iedereen naar haar tieten kijkt...
mij probeert ze bh's met vulling aan te smeren. vermoeiend is dat.
------------------
zeg nooit nooit

[Dit bericht is aangepast door La Chupacabra (16-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 11:44
Zorkman
Zorkman is offline
denk da te kleine borsten leuker is dan te grote...
allez moestekik e meisken zijn zou'k daar toch voor kiezen
niks as last me te grote borsten, maja, der zullen ook wel veelk jonges zijn die daarop vallen zeker
Oud 17-12-2001, 15:44
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Klein maar fijn is nog altijd het mooiste vind ik Ben eigenlijk heel blij met de mijne, juist goed...En ben der ook zeker van dat ze niet meer zullen groeien

Regels voor berichten