Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 15:16
dutchcrunch2002
dutchcrunch2002 is offline
Hoi

Ik ben op dit moment bezig subsidie te regelen voor een film die ik ga regisseren en (co-)produceren. Als je interesse hebt in een achter de schermen functie e-mail mij dan zo snel mogelijk. Helaas mogen hier alleen jongeren tot 19 jaar oud uit N-Brabant aan meedoen (dit is een eis van de subsidieverschaffers, niet van mij).

Het gaat om een drama. Mijn uitleg hiervoor is simpel; er is niet genoeg geld voor actie en niet genoeg talent op alle fronten voor comedie. Het verhaal ga ik nog even niet veraden, mail maar gewoon.

Ik heb nodig:

Producent
Muziekproducent
Schrijver(s)
Storyboarder(s)

Cameraman
Lichtpersoon
Geluidpersoon
Setbouwers
Loopjongens
Cateringpersoon

Ik ben te bereiken via MSN en e-mail, gewoon dutchcrunch2002@hotmail.com

Groetjes,
Rik Visser

P.S. Om dit moment zijn we nog in pre-productie, dus we hebben nog geen acteurs nodig. Stuur ook nog geen solicitaties voor een acteur rol (behalve als je beroemd bent.)

Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 08:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 15:25
disaster
disaster is offline
kvind de zin alleen als je beroemd bent wel mooi

maarrehm is t niet handig erbij te zetten watvoor film et is ofzow? lijkt me wel een criteria voor of je er aan mee wilt doen of niet...

ik voeldoe overigens niet aan de eisen, dus...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:29
dutchcrunch2002
zo beter disaster?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:37
disaster
disaster is offline
Citaat:
dutchcrunch2002 schreef:
zo beter disaster?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:58
rozijntje
rozijntje is offline
ik kan spijtig genoeg niet meewerken omdat ik in belgie woon, maar ik zou toch nog willen vermelden dat je dus drama kiest "bij gebrek aan talent". nu, ik weet niet op welk vlak je dat talent bedoelt, maar het is dus veeeeel moeilijker om dramatisch goed te spelen dan om komisch goed te spelen. tis maar dat je het weet, lang niet iedereen kan goed drama spelen.
Oud 09-10-2002, 17:39
dutchcrunch2002
Nee, eigenlijk is comedie spelen veel moeilijker dan drama. Omdat je zowel je dramatische kant moet kunnen vertonen in een comedie als je grappige. Bij een drama hoef je slechts je dramatische talenten in te schakelen en dat is erg makkelijk als het om een situatie gaat die je vaak mee maakt.

Bijv. Zou ik een verhaal over een tuinman schrijven, dan kan die tuinman makkelijk in een drama spelen over de pijnen die een tuinman moet doorstaan. Een comedie over tuinieren zou hij echter waarschijnlijk niet kunnen.

Groetjes,
Rik

P.S. Het was slechts een grapje, niet iets om een serieuze discussie over te beginnen. Laat dit dan ook het laatste bericht zijn hierover.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten