![]() |
|
Groepsex lijkt me alleen iets met 2 meisjes en dan moeten we met dat andere meisje heel goed bevriend zijn en me vriendin zou het dan ook willen (duh!). Maar voor de 1e lijkt me niks, eerst eens wat meer ervaring opdoen met mijn eigen meisje
![]()
|
Verwijderd
|
Leg je nu verschil in "groepen" en trio's??
Kwil toch wel eens weten met hoe een grote groep of da jij sex wil gaan hebben? ![]() Maar het lijkt me nix, nu in ieder geval zekers nog nie. Als ik al eens trio zou willen denk ik dat ik da met een ander meisje erbij zou willen (kwil weten hoe of da is ![]() Hoewel ik dan wel jaloers zou zijn als zij bezig is met mijn vriend. Maar met andere jongen, heb ik geen behoefte aan, keb genoeg aan mijn vriend. En kan me voorstellen da mijn vriend het nie fijn vind als ik bezig ben met een ander ![]() Nouja maakt ook nie uit. Jij moet zelf weten wat je doet, maar als eerste keer zou ik het niet doen... om eerlijk te zijn In ieder geval veel plezier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
schizofrenie Verwijderd | 59 | 01-06-2003 15:38 | |
De Kantine |
de beste mopjes: hier! fruitvliegje | 144 | 21-03-2003 20:50 | |
Software & Hardware |
[IRC] jaja ! van ouds IRC funny's L@CuTu$ | 17 | 08-10-2002 05:08 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 | |
Seksualiteit |
Wie heeft ooit met meerdere personen sex gehad?? Dingetje19 | 38 | 07-05-2002 19:25 |