![]() |
||
Citaat:
als jíj het wil, en als je er de kans voor hebt natuurlijk ![]() maar je ervoor schamen is niet nodig, echt niet.
|
![]() |
Ik was 15 toen ik voor het eerst met een jongen zoende op vakantie. Ik heb de hele week met hem doorgebracht en ook al vind ik hem achteraf niet knap ofzo, ik heb er zeker geen spijt van! (nu 4 jaar later heb ik al met heel erg veel jongens gezoend en nu ik een vaste relatie heb, heb ik daar toch wel een beetje spijt van. Het zijn er nl. wel erg veel...)
Maar ff over de vraag: Hoe moet ik tongzoenen? Dit gaat gewoon op gevoel. Jullie drukken je lippen tegen elkaar en 'hapt' misschien eerst een beetje zoals in de film. Je laat je tong dan langzaam een stukje uit jou mond en als hij dat ook doet kunnen jullie een beetje met elkaars tong spelen (langzaam rondjes draaien bv) Zorg dat je niet je hele tong in zijn mond stopt, want dan krijgt íe kokneigingen...Maar het belangrijkste is je gvoel en relax! Doe het pas als je de jongen een beetje kent, zodat je ook evt. tegen hem kan zeggen dat je nog nooit hebt ge(tong)zoend. Je hoeft je hier echt niet voor te schamen, want iedereen heeft het moeten leren. Veel zoenplezier toegewenst! -x- |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
eerste echte zoen van mij was op me 18e.. ben zelfs blij dat ik tot dan toe heb gewacht
|
mijn zus is 17 oer paar maandjes 18 en heeft nog nooit gezoend met een jongen ... vindt ze ook wel kut
![]() sommige meisje vinden haar ook af en toe maar raar..en dat vindt ik kut voor haar..want zodra je der kent is ze heel aardig enzo sorry voor het afdwalende verhaal maarjah moest ik ff kwijt xxxgirly
|
hey,
je hoeft je dus echt niet te schamen. Mijn broer is bijna 18 en heeft ook nog nooit gezoend. Er zijn er veel op jou leeftijd die dat nog nooit gedaan hebben. Vooral wachten en ga er (zoals anderen al zeggen) geen druk achter zetten. Ikzelf was bijna 13 toen ik voor het eerst zoende. En ik was er helemaal niet trots op, ik vertelde het niemand. Sorry ik dwaalde ff af ik wilde alleen maar zeggen dat het absoluut niet raar is.
|
Verwijderd
|
mijn 1e zoen was op mijn 14e en nu bennik net 15
de 1e keer was met een meisje dattik net 3 dagen osso kon, von het niet eng eigenlijk meer leuk dat het gebeurd was, nu hebbik er totaal geen moeite meer mee enzo, maare als je 16 ben en nog nie gezoend is eg GEEN ramp het komt allemaal vanzelf, wat geeft het nou alsset nog ff duurt ![]() je ben nog maar in je jeugd :-) [Dit bericht is aangepast door -Archangel- (07-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah. mijn zus is 19 en heeft ook nog nooit een vriend gehad, dus ook nooit gezoend e.d. ik heb zo het idee dat ze gewoon meer uit moet gaan (en dan bedoel ik niet persé uit als in discotheek ofzo, maar gewoon, niet altijd thuis zitten), want ze is echt niet lelijk ofzo. maarja. ze is wel een beetje dom ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
het heeft bij mij 18 jaar geduurt, en als ik er zo op terugkijk vind ik het niet eens zo erg, ik zoen liever alleen met in mijn ogen bijzondere mensen dan dat ik aan iedereen ga lopen lebberen, ik heb er iig nooit een probleem van gemaakt.
[Dit bericht is aangepast door Black Rainbow (10-03-2002).] |
![]() |
|
ik heb trouwens best spijt van een aantal zoensessies van mezelf hoor.. zo'n 10 zomaar zoenen paar daagjes weet je, 3 "echte" vriendjes gehad, heb nu mn superlieve vriendje (bijna halfjaar) en das echt de eerste waarvan ik zeg ja ik ben blij dak met hem zoen.
mn eerste was onenightstand met stomme jongen van school, ik zo dronken dak bijna niets meer wist, is echt niet leuk ofzo hoor, khad het liever anders gehad
|
![]() |
Ik zoende voor t eerst op m'n 15e, en ik was inderdaad een van de weinigen in de klas die nog niet gezoend had. Maar ik ben ook een van de weinigen die kan zeggen dat ik er klaar voor was toen ik zoende, en ik ben zeker een van de weinigen die kan zeggen dat ik de eerste keer voor mezelf zoende, en niet om 'stoer' te zijn, of om erbij te horen. Dus ik ben juist trots op mezelf dat ik wat langer gewacht heb, en wat jongens heb afgewezen die ik niet wilde, want ervoor wilde ik gewoon nog niet...
|
![]() |
Nee. Wanneer je met iemand flirt, knuffelt, zoend, seks hebt of wat dan ook bepaal je zelf. Voor iedereen is het anders. Iedereen begint met zoenen wanneer ze 11 of 12 zijn, opzich niks mis mee maar daardoor gaat de leeftijdsgrens behoorlijk dalen. En dan ben je 15 en heb je het gevoel alsof je heel veel achter bent terwijl dat helemaal niet zo is. Wacht tot je verliefd bent, geloof me die zoen gaat duizenden keren lekkerder worden als waanneer je met iemand zoend alleen omdat je klas vind dat je moet zoenen.......in langere termijn kan het je toch niks meer schelen wat de middelbare school er van vind welk vriendje of welke vriendin je hebt, wanneer je seks hebt, wanneer je gaat trouwens........dat zijn jou beslissingen en niemand kan ze voor nemen!
Good Luck! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |