Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 15:10
vinnonl
vinnonl is offline
is het vreemd als je met 16 jaar nog nooit met iemand bent geweest in mijn klas vinden ze van wel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 15:12
Black Sugar
Black Sugar is offline
Nee.
Oud 09-01-2002, 15:18
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
het is tegewoordig wel raar maar niet idioot!
hey doe gewoon jezelf het komt wel en ga het vooral niet te erg willen dan vaal je sneller! ga ook niet zomaar met de eerste best gast kijk ff!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 15:18
penny wise
penny wise is offline
ik ben er 14 en heb het ook nog nooit gedaan en ik schaam mij een beetje
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 15:25
skyscraper
skyscraper is offline
Waarom zou je je in hemelsnaam schamen als je 14 bent en je hebt nog nooit gezoend, dat komt allemaal wel hoor, zit tog geen druk achter
Oud 09-01-2002, 15:25
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
penny wise schreef:
niet doen! waarom zou je! alles op zen tijd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 16:13
Witch Lover
Witch Lover is offline
uhuhhuhu geen zorgen om maken..
Oud 09-01-2002, 16:35
Trebbor
Trebbor is offline
Citaat:
penny wise schreef:
dit is dus echt zooooo overbodig..als je 14 bent moet je je hier nog helemaal niet druk om maken..als het gebeurt, gebeurt het wel. als je je nou schaamt laat je je alleen maar opjutten waardoorje er misschien later spjt van hebt (verkeerde gast ofzo)
Oud 09-01-2002, 17:51
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik denk dat je je hier pas druk over moet gaan maken als al je vrienden kinderen krijgen bij wijze van spreken. En dan nog is het niet hopeloos.
Oud 09-01-2002, 18:03
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik denk dat je je hier pas druk over moet gaan maken als al je vrienden kinderen krijgen bij wijze van spreken. En dan nog is het niet hopeloos.
precies

als jíj het wil, en als je er de kans voor hebt natuurlijk
maar je ervoor schamen is niet nodig, echt niet.
Oud 09-01-2002, 18:58
miss Elise
miss Elise is offline
ik was 16 toen ik voor 't eerst met een jongen zoende. Een heleboel vriendinnen hadden ook die leeftijd, en sommige hebben nog nooit gezoend. Ik vin 't nie gek dus.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:58
Vinzz
Vinzz is offline
nee, hoeft echt niet vreemd te zijn! ..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:07
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Niks geks mee vind ik, ik ken genoeg mensen van 16 die nog nooit gezoend hebben. Gewoon afwachten, en idd. niet zomaar met iemand zoenen 'om het zoenen', krijg je spijt van.
Oud 09-01-2002, 21:09
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
oh ooo.. nou we toch hierover besig sijn.. mn vriendje wil tongen met me maar k heb dat nog nooit gedaan.. geen idee hoe t moet..

Help??

Oud 11-01-2002, 11:37
LarissaAlexandra
LarissaAlexandra is offline
Ik was 15 toen ik voor het eerst met een jongen zoende op vakantie. Ik heb de hele week met hem doorgebracht en ook al vind ik hem achteraf niet knap ofzo, ik heb er zeker geen spijt van! (nu 4 jaar later heb ik al met heel erg veel jongens gezoend en nu ik een vaste relatie heb, heb ik daar toch wel een beetje spijt van. Het zijn er nl. wel erg veel...)

Maar ff over de vraag: Hoe moet ik tongzoenen?

Dit gaat gewoon op gevoel. Jullie drukken je lippen tegen elkaar en 'hapt' misschien eerst een beetje zoals in de film. Je laat je tong dan langzaam een stukje uit jou mond en als hij dat ook doet kunnen jullie een beetje met elkaars tong spelen (langzaam rondjes draaien bv) Zorg dat je niet je hele tong in zijn mond stopt, want dan krijgt íe kokneigingen...Maar het belangrijkste is je gvoel en relax! Doe het pas als je de jongen een beetje kent, zodat je ook evt. tegen hem kan zeggen dat je nog nooit hebt ge(tong)zoend. Je hoeft je hier echt niet voor te schamen, want iedereen heeft het moeten leren.
Veel zoenplezier toegewenst! -x-
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:21
Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
waarom zou jij je schamen..toen ik ontgroent werd d8 ik zo..was dit alles waar ik en iedereen zich druk om maakte? je leven is nog steeds ut zelfde als daarvoor...echt waar..!!! nix om je voor te schamen!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 13:27
@pie
@pie is offline
Citaat:
vinnonl schreef:
is het vreemd als je met 16 jaar nog nooit met iemand bent geweest in mijn klas vinden ze van wel
hmz et zal best raar wezen :-)

eerste echte zoen van mij was op me 18e.. ben zelfs blij dat ik tot dan toe heb gewacht
Oud 06-03-2002, 17:06
sunna
sunna is offline
ik was ook pas 15! maar ik was met mn beste vriendin wel bijna de enige in de klas...
Oud 06-03-2002, 17:38
girl4you
girl4you is offline
mijn zus is 17 oer paar maandjes 18 en heeft nog nooit gezoend met een jongen ... vindt ze ook wel kut ..en ik vindt af en toe ook wel kut voor der...ze heeft pas 1 vriendje gehad maar dat was in groep 8 ofzo...ze is toch niet de lelijkste maarjah ze is wat kinderachtig en dat komt door haar geestelijkheid ofzo...geestelijk heeft ze 3 jaar achterstand en zit ze dus op mijn leeftijd ong. 15.
sommige meisje vinden haar ook af en toe maar raar..en dat vindt ik kut voor haar..want zodra je der kent is ze heel aardig enzo

sorry voor het afdwalende verhaal maarjah moest ik ff kwijt

xxxgirly
Oud 06-03-2002, 18:11
AMDFreak
AMDFreak is offline
Mahja.. schijt aan die andere vriendinnen van je.. jij doet het straks wel in 1x heel erg cool! je zal waarschijnlijk ook heel erg close zijn met je eerste en beste vriendje... waar andere waarschijnlijk jaloers van worden..

ennehh... just relaxx!!
Oud 06-03-2002, 18:30
Starrie
Starrie is offline
hey,
je hoeft je dus echt niet te schamen. Mijn broer is bijna 18 en heeft ook nog nooit gezoend. Er zijn er veel op jou leeftijd die dat nog nooit gedaan hebben. Vooral wachten en ga er (zoals anderen al zeggen) geen druk achter zetten.
Ikzelf was bijna 13 toen ik voor het eerst zoende. En ik was er helemaal niet trots op, ik vertelde het niemand.
Sorry ik dwaalde ff af ik wilde alleen maar zeggen dat het absoluut niet raar is.
Oud 06-03-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
vinnonl schreef:
Dan zit jij in een kansloze klas..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:07
XxBaBYGurLxX
XxBaBYGurLxX is offline
kvin nie raar hoor...kwas ook dik 15 toen ik me eerste vriendje kreeg..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:17
AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
XxBaBYGurLxX schreef:
kvin nie raar hoor...kwas ook dik 15 toen ik me eerste vriendje kreeg..

Precies ik ook.. alleen dan wel andersom van geslachtsdeel
Oud 07-03-2002, 14:41
Verwijderd
mijn 1e zoen was op mijn 14e en nu bennik net 15

de 1e keer was met een meisje dattik net 3 dagen osso kon, von het niet eng eigenlijk meer leuk dat het gebeurd was, nu hebbik er totaal geen moeite meer mee enzo,

maare als je 16 ben en nog nie gezoend is eg GEEN ramp het komt allemaal vanzelf, wat geeft het nou alsset nog ff duurt
je ben nog maar in je jeugd :-)

[Dit bericht is aangepast door -Archangel- (07-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 14:59
highlight
highlight is offline
nope
Oud 07-03-2002, 15:13
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
Citaat:
vinnonl schreef:
da's niet zo raar hoor ik kreeg m'n eerste echte zoen op m'n 17e verjaardag pas

Oud 07-03-2002, 19:15
Martin Dude
Martin Dude is offline
ik vind het niet raar, totaal niet, ik was 18.5 toen ik mijn 1e meiss mocht zoenen

gewoon rustig wachten, komt vanzelf wel
Oud 07-03-2002, 19:18
jelmer van hoff
jelmer van hoff is offline
komt vanzelf niet forceren valt het alleen maar onwijs tegen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 21:30
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik ben bijna 18 en heb ook nog nooit gezoend (heb ik ook 's een topic over gehouden) maja kvind het zelf best wel kut
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 17:03
[-tacini girlke-]
[-tacini girlke-] is offline
ja ik vind het wel erg. Een vriendin van me is bijna 15 en ze heeft nog nooit een jongen gehad, zelfs nog niet gezoend...

veel mensen denken dat ze lesbi's is !!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 17:14
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
[-tacini girlke-] schreef:
ja ik vind het wel erg. Een vriendin van me is bijna 15 en ze heeft nog nooit een jongen gehad, zelfs nog niet gezoend...

waarom is dat nou weer erg?

mjah. mijn zus is 19 en heeft ook nog nooit een vriend gehad, dus ook nooit gezoend e.d. ik heb zo het idee dat ze gewoon meer uit moet gaan (en dan bedoel ik niet persé uit als in discotheek ofzo, maar gewoon, niet altijd thuis zitten), want ze is echt niet lelijk ofzo. maarja. ze is wel een beetje dom *grin*
Oud 09-03-2002, 11:55
Verwijderd
Citaat:
[-tacini girlke-] schreef:

Hoezo idioot? Ik was 15 1/2, een vriendin van mij 16, nog eentje 17, een ander 14, nou en? Die lui zijn niet goed bij hun hoofd. Niet iedereen doet zomaar iets met iemand...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 18:49
cerys
cerys is offline
Citaat:
penny wise schreef:
WTF?! waar slaat dat nou weer op.. er zijn echt niet zoveel mensen van 14 die het WEL gedaan hebben hoor!
Oud 10-03-2002, 18:57
Roxanne
Roxanne is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
WTF?! waar slaat dat nou weer op.. er zijn echt niet zoveel mensen van 14 die het WEL gedaan hebben hoor!

Vinnik ook, tmaakt eg nie uit hoe oud je ben. Ik was bijna 13 maar k ken genoeg mensen die nog nooti gezoend hebben en al onwijs oud zijn.

Oud 10-03-2002, 19:15
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
het heeft bij mij 18 jaar geduurt, en als ik er zo op terugkijk vind ik het niet eens zo erg, ik zoen liever alleen met in mijn ogen bijzondere mensen dan dat ik aan iedereen ga lopen lebberen, ik heb er iig nooit een probleem van gemaakt.

[Dit bericht is aangepast door Black Rainbow (10-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:26
cerys
cerys is offline
ik heb trouwens best spijt van een aantal zoensessies van mezelf hoor.. zo'n 10 zomaar zoenen paar daagjes weet je, 3 "echte" vriendjes gehad, heb nu mn superlieve vriendje (bijna halfjaar) en das echt de eerste waarvan ik zeg ja ik ben blij dak met hem zoen.

mn eerste was onenightstand met stomme jongen van school, ik zo dronken dak bijna niets meer wist, is echt niet leuk ofzo hoor, khad het liever anders gehad
Oud 10-03-2002, 19:29
Conqueror1
Conqueror1 is offline
ja tuurlijk is dat vreemd! ik wil nu niet al je zelfvertrouwen af nemen maar het is wel een beetje raar!!!
Oud 10-03-2002, 19:31
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik 15.. heb ook nog nooit gezoend.. (so what)
Moniek die ik zaterdag ga ontmoeten in real life is 13, en heeft wel gezoend.. (so what?)

En ik doe "het" liever met de ware dan dat ik "het" eerst al bij 4 andere heb gedaan...
Oud 11-03-2002, 13:22
Yolcu
Yolcu is offline
Ik zoende voor t eerst op m'n 15e, en ik was inderdaad een van de weinigen in de klas die nog niet gezoend had. Maar ik ben ook een van de weinigen die kan zeggen dat ik er klaar voor was toen ik zoende, en ik ben zeker een van de weinigen die kan zeggen dat ik de eerste keer voor mezelf zoende, en niet om 'stoer' te zijn, of om erbij te horen. Dus ik ben juist trots op mezelf dat ik wat langer gewacht heb, en wat jongens heb afgewezen die ik niet wilde, want ervoor wilde ik gewoon nog niet...
Oud 11-03-2002, 14:38
dwerg
dwerg is offline
ik vind het nie raar hoor
Oud 11-03-2002, 17:04
Shannia
Shannia is offline
Hmm das bes ziek vin ik Niet lullig bedoeld maar eigenlijk in de trend van: JE WEET NIET WAT JE MIST
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 17:06
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Nee. Wanneer je met iemand flirt, knuffelt, zoend, seks hebt of wat dan ook bepaal je zelf. Voor iedereen is het anders. Iedereen begint met zoenen wanneer ze 11 of 12 zijn, opzich niks mis mee maar daardoor gaat de leeftijdsgrens behoorlijk dalen. En dan ben je 15 en heb je het gevoel alsof je heel veel achter bent terwijl dat helemaal niet zo is. Wacht tot je verliefd bent, geloof me die zoen gaat duizenden keren lekkerder worden als waanneer je met iemand zoend alleen omdat je klas vind dat je moet zoenen.......in langere termijn kan het je toch niks meer schelen wat de middelbare school er van vind welk vriendje of welke vriendin je hebt, wanneer je seks hebt, wanneer je gaat trouwens........dat zijn jou beslissingen en niemand kan ze voor nemen!
Good Luck!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 17:30
cerys
cerys is offline
Citaat:
Conqueror1 schreef:
ja tuurlijk is dat vreemd! ik wil nu niet al je zelfvertrouwen af nemen maar het is wel een beetje raar!!!
he lullo, was dat sarcastisch bedoeld of ben je gewoon een beetje heel erg dom :/
Oud 13-03-2002, 07:47
tracy-day
tracy-day is offline
wat maakt dat nu uit??? ik was ook pas 14 hoor.
zo erg is dat nou ook weer nie.
je kan beter ff w8en, tot je een leuke jongen/meisje hebt ontmoet.
dusssssss......maak je geen zorgen!!!!!
Oud 13-03-2002, 08:29
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
onzin
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 09:27
Crazyhorse20
Crazyhorse20 is offline
Citaat:
vinnonl schreef:
Dan ben ik ook vreemd want ben 20 en nog nooit met iemand geweest

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 09:28
Crazyhorse20
Crazyhorse20 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
oh ooo.. nou we toch hierover besig sijn.. mn vriendje wil tongen met me maar k heb dat nog nooit gedaan.. geen idee hoe t moet..

Help??

Ik heb ook geen ID hoe dat mnoet, wil niet te klungelig overkomen bij mn toekomstige vriendin. Dus tips zijn welkom

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 09:30
Crazyhorse20
Crazyhorse20 is offline
Citaat:
LarissaAlexandra schreef:

Maar ff over de vraag: Hoe moet ik tongzoenen?

Dit gaat gewoon op gevoel. (...) Veel zoenplezier toegewenst! -x-
Oh tenx very much, hier kan ik zeker mn voordeel mee doen binnenkort
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 09:31
Crazyhorse20
Crazyhorse20 is offline
Citaat:
tracy-day schreef:
wat maakt dat nu uit??? ik was ook pas 14 hoor.
zo erg is dat nou ook weer nie.
je kan beter ff w8en, tot je een leuke jongen/meisje hebt ontmoet.
dusssssss......maak je geen zorgen!!!!!

Precies je moet het wel doen vanuit liefde en niet zomaar om het gedaan te hebben op een bepaalde leeftijd. Diegene die je leven zo speciaal maakt komt ooit op je pad en dan komt die kus vanzelf wel

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten