![]() |
||
Citaat:
![]() bah.... (IMHO)
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien is het geen plasdrang die je krijgt, maar misschien is dat wel de drang die je krijgt omdat je gaat klaarkomen, kan dat niet ??? dat je het door elkaar haalt.
Anders weet ik het ook niet, ik heb wel altijd een plasdrang na het neuken.
|
ik denk niet echt dat t een plasdrang is... ik heb alleen echt dat ik moet plassen als ik en mn vriend neuken. voor de rest gewoon een lekker gevoeltje... Maar als ik dan toch moet plassen en t op hou is t veel lekkerder!!! alleen zo moeilijk, maar o zo lekkerrrr...
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
denk je echt, jij ligt net met je hoofd tussen haar benen en je wordt ontzettend geil van je vriendin, omdat ze schreeuwt: Ohhh Ruben heerlijk, ga door gaaa doooor, o je bent zo geweldig, aaa mmmmmmmmmmmm jaaaaa en ze komt echt bijna klaar en jij hebt ook een enorme stijve, en dan krijg je opeens vocht in je gezicht maar dan schreeuwt ze weer: ga dooor aaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaa nou dan stop je echt niet om tijd te maken voor het schrikken! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het lijkt me niet zo fris om in zijn gezicht te urineren en al helemaal niet als jullie in bed liggen ofzo... onder de douche is het best leuk om lekker tegen hem aan te gaan staan en hem tussen zn benen te pissen hihi
![]() Maar dat plasgevoel: probeer eens gewoon door te gaan. Het lijkt me dat als je naar de WC bent geweest er moeilijk nog een lading kan komen.. Misschien likt hij op de verkeerde plaats(en)? Praat erover met je vriend en probeer dingen uit. Succes ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Of zegt 'ie nou niets meer? |
![]() |
|
ff voor de verduidelijking: ik plas dus niet tijdens de sex he. Ik vind t alleen lekkerder als ik moet plassen, omdat dat gewoon een ander gevoel geeft. Maar ik plas mn vriendjuh dus niet onder... (voor t geval dat iemand dat dacht hier)
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat dacht ik niet hoor... ik kan echt wel lezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze plast toch niet ofwel? Ik heb nooit gezegd dat ik iets tegen plassex heb, alleen dat je dergelijke fetishes beter niet op je eerste al vertelt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jongens? iets nieuws vanavond? Acorn | 44 | 16-02-2002 15:12 |