Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2002, 13:05
Fallen One
Fallen One is offline
Ik heb een vriendin. ik ken haar al een jaar via internet. al gemeet enzo. maar haar vader vond dat nooit leuk.
nu is ze binnenkort jarig en geeft een feestje maar van vader mag ik niet komen, en ze mag me niet eens meer zien

wat kan ik hieraan doen??
Oud 28-09-2002, 13:23
miro
miro is offline
kut voor je. Wat je eraan kunt doen? Je moet haar vader laten merken dat je het echt meent, dat je alleen maar goede bedoelingen hebt. Laat dat meisje aan dr vader vragen of je een keer gewoon mag langskomen, als hij thuis is. Hij moet je natuurlijk wel een kans geven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:46
Verwijderd
Als mezelf iets dergelijks overkwam had ik het ook zelf met hem willen oplossen. Dus ik en hem alleen. Had willen weten wat ie tegen me had en waarom. Dan zou ik tenminste weten wat ik "fout"doe en er aan kunnen werken om t op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 13:50
miro
miro is offline
Citaat:
Wes schreef:
. Had willen weten wat ie tegen me had en waarom. Dan zou ik tenminste weten wat ik "fout"doe en er aan kunnen werken om t op te lossen.
Ik denk dat het voor ouders best wel moeilijk is als je dochter zomaar met een "vreemde" jongen van internet afspreekt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:

Ik denk dat het voor ouders best wel moeilijk is als je dochter zomaar met een "vreemde" jongen van internet afspreekt.
Ben ik met je eens, maar ben zelf met het idee opgevoed van niet bevooroordeeld zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:29
Verwijderd
Je bent eenentwintig. Heeft hij echt nog zo veel over je te zeggen?

*mompelt iets over uit huis gaan*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Je bent eenentwintig. Heeft hij echt nog zo veel over je te zeggen?

*mompelt iets over uit huis gaan*
*mompelt iets over dat het over de vader van het meisje gaat....*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:04
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik ken het, heb in dezelfe situatie gezeten, het is mij ook nooit gelukt om het te veranderen, dus ik kan je niet helpen. Ik ga nog gewoon met haar om, alleen kan ik nooit bij haar thuis komen en kunnen we alleen afspreken zonder dat haar ouders het weten.
klote situatie, maar je kan er weinig tegen doen, alleen hopen dat ze na een tijd inzien dat je geen vieze kerel bent die alleen op sex uit is (dat is dan bij mij het probleem).
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
*mompelt iets over dat het over de vader van het meisje gaat....*
Oooooooooooh!! Nou begrijp ik het
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 17:32
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Wes schreef:
Als mezelf iets dergelijks overkwam had ik het ook zelf met hem willen oplossen. Dus ik en hem alleen. Had willen weten wat ie tegen me had en waarom. Dan zou ik tenminste weten wat ik "fout"doe en er aan kunnen werken om t op te lossen.
Wow, Wes weer op het forum?! Dat is erg lang geleden!!

Sorrie voor mn offtopci geblaat...
Oud 28-09-2002, 18:35
Verwijderd
Ik vrees eerlijk gezegd dat je er niet veel aan kunt doen. Althans: jij niet. Dit is meer een kwestie vader-dochter. Een enigzins relevant gegeven dat ik hier mis: hoe oud is / wordt zij eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:52
PardonMe
PardonMe is offline
tja je kunt er niet echt iets aan doen lijkt mij..
Het is meer iets tussen dat meisje en haar vader.. die moeten daar samen eerst eens redelijk over praten..
tja je kunt proberen eens met die vader in contact te komen en hem te vertellen dat je echt geen kwade bedoelingen hebt, maar ja of hij je wil ontvangen is weer een ander verhaal natuurlijk....

Vind het trouwens niet gek dat haar vader er niet tevreden mee is, ik weet niet hoe oud het meisje is, maar zeker als ze nog jong is kan ik het me goed voorstellen dat die vader bezorgd is!
Tegenwoordig (oma Eef.. ) hoor je toch best veel verhalen, moord dit, verkrachting dat..
Tja het gebeurt niet iedereen en niet iedereen is zo, maar ik vind het wel reden tot bezorgdheid!
(niet dat jij nou gelijk een verkrachter bent ofzo hoor, of dat die pa jou daar misschien van verdenkt, maar ik kan me zijn bezwaren dus wel indenken!)

Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 21:46
Fallen One
Fallen One is offline
Citaat:
******** schreef:
Een enigzins relevant gegeven dat ik hier mis: hoe oud is / wordt zij eigenlijk?
16 en wordt 17
+ een niet zo'n leuk verleden
Oud 28-09-2002, 22:04
Dminor
Dminor is offline
Heb je eigenlijk wel duidelijk kennis gemaakt met die vader? Als hij door jouw gedrag richting hem toe inziet dat je een prima jongen bent, lijkt het me dat hij geen bezwaar meer moet hebben.
Oud 28-09-2002, 22:18
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Heb je eigenlijk wel duidelijk kennis gemaakt met die vader? Als hij door jouw gedrag richting hem toe inziet dat je een prima jongen bent, lijkt het me dat hij geen bezwaar meer moet hebben.
idd, je moet ervoor zorgen dat je gewoon een gesprek met em kan hebben, het liefst zonder het meisje zodat je gewoon openlijk kan praten.
gewoon laten merken dat je respect voor hem en z'n regels heb.
als hij merkt dat je blijft proberen zal hijzelf ook wel merken dat je echt iets om z'n dochter geeft
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 22:26
Evilqueen
Evilqueen is offline
Ik zou het niet weten.. ik zit eigenlijk met een soortgelijk probleem.

De ouders van mijn vriend hebben een totaal verkeerde indruk van me, heb ik van mijn vriend gehoord.. tegen mij doen ze normaal maar achter mijn rug om babbelen ze..

Voelt een beetje ongemakkelijk als ik daar thuis kom, en het zit me gewoon dwars dat het achter mijn rug om gezegt word want ik kan me nu ook niet verdedigen of laten zien dat die indruk verkeerd is.

En een eerste indruk veranderd niet snel heh..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 01:11
Fallen One
Fallen One is offline
Citaat:
Dminor schreef:
hij heeft me slechts op foto gezien
Oud 03-10-2002, 17:50
running spirit
running spirit is offline
Citaat:
Fallen One schreef:
daarom mag ie je niet
Oud 03-10-2002, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Fallen One schreef:
Daar heb je het al. DUH. Natuurlijk mag hij je dan niet, dat zou geen enkele fatsoenlijke ouder leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Fallen One schreef:
16 en wordt 17
+ een niet zo'n leuk verleden
Een niet zo'n leuk verleden?

Citaat:
Krummeltje schreef:
Daar heb je het al. DUH. Natuurlijk mag hij je dan niet, dat zou geen enkele fatsoenlijke ouder leuk vinden.
Mwoah, mijn pa had een hekel aan de vriend van mijn zusje toen hij hem nog niet kende. Dit voornamelijk om 2 redenen. Ten eerste omdat ze hem haast een jaar geheim gehouden heeft. Ten tweede omdat hij 4 jaar ouder is dan mijn zusje.

Toen hij de foto zag, had die echter zoiets van "ach ja, ziet er eigenlijk best braaf en sympathiek uit"

Lees: 'ongevaarlijk' ( )

Een maand geleden ofzo bood het vriendje aan ons te helpen met de renovatie van het huis en heeft dat ook gedaan. Sindsdien is hij min of meer 'geaccepteerd' en mag hij zelfs langskomen (ook al is dit nog steeds in beperkte mate)..

De foto zien hoeft dus niet per sé negatief te zijn. Rest mij eigenlijk de vraag: welke foto heeft hij gezien?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 11:01
BAC
BAC is offline
Ja sukt behoorlijk. Ken het niet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 14:02
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk ook niet dat JIJ er iets aan kunt doen. Het enige wat je kunt doen is je vriendin aansporen er met haar vader over te praten. Dat hij jou eerst moet ontmoeten, voordat hij kan zeggen dat ze niet met je mag afspreken.

Maarjah, ik kan vaders reactie natuurlijk ook wel voorstellen. Als je dochter met een "wildvreemde" afspreekt en hij heeft alleen een foto van jou gezien....

Succes ermee!
Reageren

Regels voor berichten