Advertentie | |
|
![]() |
|
tja je kunt er niet echt iets aan doen lijkt mij..
Het is meer iets tussen dat meisje en haar vader.. die moeten daar samen eerst eens redelijk over praten.. tja je kunt proberen eens met die vader in contact te komen en hem te vertellen dat je echt geen kwade bedoelingen hebt, maar ja of hij je wil ontvangen is weer een ander verhaal natuurlijk.... Vind het trouwens niet gek dat haar vader er niet tevreden mee is, ik weet niet hoe oud het meisje is, maar zeker als ze nog jong is kan ik het me goed voorstellen dat die vader bezorgd is! Tegenwoordig (oma Eef.. ![]() Tja het gebeurt niet iedereen en niet iedereen is zo, maar ik vind het wel reden tot bezorgdheid! (niet dat jij nou gelijk een verkrachter bent ofzo hoor, of dat die pa jou daar misschien van verdenkt, maar ik kan me zijn bezwaren dus wel indenken!)
Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 18:54. |
![]() |
||
Citaat:
gewoon laten merken dat je respect voor hem en z'n regels heb. als hij merkt dat je blijft proberen zal hijzelf ook wel merken dat je echt iets om z'n dochter geeft |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het niet weten.. ik zit eigenlijk met een soortgelijk probleem.
De ouders van mijn vriend hebben een totaal verkeerde indruk van me, heb ik van mijn vriend gehoord.. tegen mij doen ze normaal maar achter mijn rug om babbelen ze.. Voelt een beetje ongemakkelijk als ik daar thuis kom, en het zit me gewoon dwars dat het achter mijn rug om gezegt word want ik kan me nu ook niet verdedigen of laten zien dat die indruk verkeerd is. En een eerste indruk veranderd niet snel heh.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Toen hij de foto zag, had die echter zoiets van "ach ja, ziet er eigenlijk best braaf en sympathiek uit" ![]() Lees: 'ongevaarlijk' ( ![]() Een maand geleden ofzo bood het vriendje aan ons te helpen met de renovatie van het huis en heeft dat ook gedaan. Sindsdien is hij min of meer 'geaccepteerd' en mag hij zelfs langskomen (ook al is dit nog steeds in beperkte mate).. De foto zien hoeft dus niet per sé negatief te zijn. Rest mij eigenlijk de vraag: welke foto heeft hij gezien? ![]() |
![]() |
|
Ik denk ook niet dat JIJ er iets aan kunt doen. Het enige wat je kunt doen is je vriendin aansporen er met haar vader over te praten. Dat hij jou eerst moet ontmoeten, voordat hij kan zeggen dat ze niet met je mag afspreken.
Maarjah, ik kan vaders reactie natuurlijk ook wel voorstellen. Als je dochter met een "wildvreemde" afspreekt en hij heeft alleen een foto van jou gezien.... Succes ermee!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |