Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2002, 00:14
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 04:35
GRRR
GRRR is offline
j a garrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 04:37
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
j a garrrrrrr
zuiplap......

MAar ontopic: Vindt hem wel stoer, alleen beetje te rozig zo, en simpel. Beetje meer kleine details? Die tekentjes vindt ik ook niet so superb
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 09:31
Verwijderd
gefeliciteerd sweetsterretje

uh Ulf zou je 'm opnieuw kunnen uploaden want webdeveloping zuigt aan alle kanten.. ('k zie een rood kruisje)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 17:17
Christel
Christel is offline
ik zal het proberen, doe ik er meteen ook een met wat minder warme kleuren

die zijn er enkel om het geheel vertrouwd over te doen komen...

en simpel, oke, maar dat geeft in dit geval misschien kracht?
Oud 05-10-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Christel schreef:
ik zal het proberen, doe ik er meteen ook een met wat minder warme kleuren

die zijn er enkel om het geheel vertrouwd over te doen komen...

en simpel, oke, maar dat geeft in dit geval misschien kracht?
Mijn zusje vergeten uit te loggen, dat was ik dus

aub

Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 19:12
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
hmm.. hij is zo wel beter; ik vind alleen dat in futark geschreven 'dood' een tikkeltje overdone hoor
Oud 05-10-2002, 21:16
Verwijderd
hmm... ik ben er niet echt kapot van, die tweede is wel een stuk beter maar ik stoor me mateloos aan dat Stylize>Wind effect
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
hmm.. hij is zo wel beter; ik vind alleen dat in futark geschreven 'dood' een tikkeltje overdone hoor
eeeh, tis shock-art?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 08:51
sylph.temp
sylph.temp is offline
Hey, jij kan mij vast wel helpen met Photoshop. Ik wil al heeel erg lang foto-art werken maken, alleen lukt het met de programma's die ik nu heb niet. Nou heb ik photoshop (in het engels) en ik snap er nix van!!! Bestaat dat ook in het nederlands? En zou je me willen uitleggen hoe ik foto's manipuleer?
Hehe, ik ben wel net slim genoeg om uit te vinden wat al die dingen in de menu's betekenen, maar ik kan nergens iets vinden zodat ik stukjes uit foto's kan knippen en ergens anders plakken enzow. Die van jou is trouwens extreem mooi!! Alvast bedankt...

Liefs + Kus Sylph
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 12:38
m€isje
m€isje is offline
mooi
Oud 08-10-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef:
Hey, jij kan mij vast wel helpen met Photoshop. Ik wil al heeel erg lang foto-art werken maken, alleen lukt het met de programma's die ik nu heb niet. Nou heb ik photoshop (in het engels) en ik snap er nix van!!! Bestaat dat ook in het nederlands? En zou je me willen uitleggen hoe ik foto's manipuleer?
Hehe, ik ben wel net slim genoeg om uit te vinden wat al die dingen in de menu's betekenen, maar ik kan nergens iets vinden zodat ik stukjes uit foto's kan knippen en ergens anders plakken enzow. Die van jou is trouwens extreem mooi!! Alvast bedankt...

Liefs + Kus Sylph
selectietool>copy > paste? (krijg je 'm als nieuwe layer)

volgens mij is er ook een nederlandse photoshop maar de engelse ben je zo aan gewend
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef:

Liefs + Kus Sylph
verspreid over het internet staan zat tutorials om mee te beginnen (de meesten zijn voor photoshop 6, dan is het wel handig om photoshop 6 te hebben) en omdat jouw versie in het engels is raak je niet in de war gezien de tutorials ook in het engels zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten