![]() |
|
![]() |
je kan kiezen:
vertellen, en de mogelijkheid hebben om hem kwijt te raken. of de rest van jullie relatie met dit schuldgevoel blijven zitten. Als je het hem verteld en bij elkaar blijven, dan ben je eerlijk geweest, kan je weer verder zonder dat eeuwige klote-schuldgevoel. Als je het hem niet vertelt blijf je je waarschijnlijk ook zo klote voelen. Hij blijft dan wel bij je, maar jij zal je wel anders gaan gedragen enzo tegenover hem. En als hij er dan later alsnog achter komt, kun je er zeker van zijn dat je hem kwijtraakt. Succes ermee. -xxx-
||
![]() |
Citaat:
Maar volgens mij heb je de beslissing al genomen, je verteld het niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) stom 2) ongelooflijk stom 3) onbegrijpelijk onbetrouwbaar (als je je nieteens aan je eigen woord houdt) en daar houdt het ver op..
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet zeggen.. Als je zeker weet dat je hem anders kwijt raakt.. Tenzij de kans groot is dat hij het via via te horen krijgt.
En t ligt er ook aan wie die andere jongen is. Als het iemand was voor 1 avondje die je toch nooit meer ziet vind ik dat het niet waard om je vriend kwijt te raken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naar mijn idee klinkt het nu net alsof je het niet wil zeggen voor jezelf (omdat hij voor jou steun is enzo) en dat vind ik geen goede reden. Je moet eerlijk zijn tegenover hem, en niet niks zeggen omdat jij je er kut door zou voelen. het is ![]() |
![]() |
|
Ik redeneer zo:
Als jij er zeker van bent dat je je huidige relatie niet kwijt wilt, hou het dan voor je. Als je het hem vertelt, dan zadel je HEM ook met het probleem op. Als je het voor je houd, dan heeft hij nergens last van en is het jouw probleem om er mee te leven. Maar voor je houden betekend dus ook aan NIEMAND vertellen. Als hij het later van een ander hoort, dán is de klap het ergst. (Ik moest van mijn zus horen dat m'n ex vreemd was gegaan.)
||
![]() |
Citaat:
Als je bent vreemd gegaan, moet je daar ook de consequenties van accepteren. ALs je het niet vertelt, zal ie er waarschijnllijk toch wel ooit achterkomen en dan doet het waarschijnlijk nog meer pijn dat je tegen hem gelogen hebt!
|
![]() |
Ik ben ook een keer vreemdgegaan, dit vond ik ook heeeel kut van mezelf, maar ik ben nu met de jongen waar ik mee vreemd gegaan ben. Ik had tegen mijn (nu ex) vriend gezegd dat er niks was gebeurd maar dat ik verliefd was geworden op iemand anders. Ik vond het zo laf van mezelf dat ik het niet gezegd had dat ik het naar een paar maanden toch verteld heb, het komt dus toch wel uit meestal! Ik denk dus dat je het wel moet vertellen, je gaat niet voor niets vreemd hoor er zit dan al iets niet goed. wees eerlijk..eerlijkheid duurt het langst
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb totaal geen medelijden met je!
Ik hoop dat ie je dumpt! Vreemdgaan is dom, respectloos en het laat zien dat je niet genoeg van je vriend houdt! Als je nu ook nog tegen hem gaat liegen vind ik je helemaal een triest figuur... Als je al niet trouw kan blijven aan je eigen principes, hoe kun je dan een relatie aangaan? Dan kun je hem ook niet trouw zijn! Damn! Ik heb met hem te doen... Maar jij... nahja ik kan er niet eens over uit... Je bent er zelf bij! tot op het ALLERLAATSTE moment kan jij iets doen... Ik hoop echt dat ie je dumpt, want als je er mee wegkomt kan hij er donder op zeggen dat je het hem weer flikt! |
![]() |
|
![]() |
Geef ze nu nog ni meer schuldgevoelens! ze weet waarschijnlijk best wel dat ze in fout is!
Ik heb mijn ex-vriend ook een keer bedrogen, en ik heb het hem nooit verteld, en hij is het nooit te weten gekomen. Als hij het was te weten gekomen had ik gewoon gezegd dat dat echt niets waar was. Oké het is wel liegen, maar ik wou echt niet uit elkaar gaan door zo'n fout! Later bleek hij een ongelooflijke eikel te zijn dus had ik het misschien toch beter gezegd ![]() kussie -x-
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ZIJ vroeg zelf om advies, dus die kan ze krijgen ook. Bovendien had ze deze reacties kunnen verwachten en is het geheel terecht! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Probleem Jennifer.ys | 8 | 04-11-2015 18:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Liefde & Relatie |
Erg groot probleem phoenix20 | 25 | 12-06-2006 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 |