![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me bestwel vaagjes.... Bovendien is t volgens mij praktisch onmogelijk om niet aan zelfbevrediging te doen voordat je je eerste serieuze vriend/vriendin tegenkomt. Tenzij je die tegenkomt voordat je jezelf gaat ontdekken, maarjah dat is ook weer niet goed lijkt me (blablablablablaaa). Verderz vind ik de eerste keer om door iemand anders klaar te komen sowieso speciaal. |
![]() |
|
Volgens mij kan ik deze rickert toch echt niet snappen, volgen en begrijpen,
Jij zegt: als je niet mastrubeert is je eerste keer lekkerder dan wanneer je wel zou mastruberen. Oke ik ben het hier niet mee eens, maar stel een even heel hypothetisch, jij hebt gelijk, en wanneer je dus je eerste keer klaarkomt hebt heb je zo'n ontiegelijk lekker gevoel, zelfs een lekkerder gevoel, een beter orgasme dan wanneer je je al die tijd lekker zelf hebt liggen "verwennen". Oke stel het was zo, dan zeg ik dat trekken ook heel lekker is, en als je al die lekkertjes bij elkaar neemt, nou man dan heb je toch wat lekkers. En bovendien heeft mastruberen een verdere een diepere betekenis en functie dan het klaarkomen. Daar moet je ook aandenken. Trek ze. ![]() |
![]() |
|
![]() |
en als je (althans geld voor mij)voor het eerst klaarkomt door jezelf dan houdt dat niet in dat je dat dus gelijk dagelijks gaat dioen.
Ik bijvoorbeeld had het een keer gedaan ,kwam klaar en heb het vervolgens niet meer gedaan de volgende keer was pas 3 jaar later door m'n vriend en ook daar had ik moeite mee en voelde ik me schuldig over
|
Ik moet minstens 1 keer per dag mastuberen anders loop ik de hele dag met een stijve rond (niet fijn). Niet dat ik het erg vind maar straks lukt het niet meer bij vrouwen.
Maar goed, dat is dan weer mijn probleem. [Dit bericht is aangepast door Pholon (19-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe vaak doe jullie dit nou?? ice-dive | 14 | 21-03-2002 12:01 |