Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 17:41
rickert
rickert is offline
is zelfbevrediging eigenlijk niet zonde dat je al voor je 1e keer met vrouw of man al vaak klaargekomen bent en daardoor 1e x minder bijzonder is???

ik zelf vind eigenlijk van wel... maar wat vinden jullie?

en wie van jullie durft eigenlijk eerlijk er voor uit te komen dat ie het met zichzelf doet???
Oud 18-03-2002, 17:52
JFK
JFK is offline
Ikke!
En volgens mij iedereen wel!
Oud 18-03-2002, 17:54
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Onzin, je weet ten eerste een beetje wat je kan verwachten, wat dat betreft zal het niet tegenvallen. Bovendien is het vooral bij vrouwen zo dat ze niet zo maar klaarkomen. Wel zo handig om te weten of het uberhaupt lukt en zo ja: hoe.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:46
Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Wie niet?!!!!
Oud 18-03-2002, 18:51
mathfreak
mathfreak is offline
Als je met iemand naar bed gaat is het heel goed mogelijk dat je, vanwege het intieme contact dat je met elkaar hebt, intenser klaarkomt dan wanneer je klaarkomt door masturberen. Je kunt tijdens het masturberen wel fantasieën hebben over iemand met wie je graag naar bed zou willen en daarbij ook lekker klaarkomen, maar het klaarkomen is dan volgens mij niet zo intens als wanneer je werkelijk met die persoon naar bed zou gaan.
Wat je vraag betreft over er eerlijk voor uit te komen dat je masturbeert: ik masturbeer zelf 1 tot 2 keer per dag en voel me daar prima bij.
Oud 18-03-2002, 19:13
Faery
Faery is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Als je met iemand naar bed gaat is het heel goed mogelijk dat je, vanwege het intieme contact dat je met elkaar hebt, intenser klaarkomt dan wanneer je klaarkomt door masturberen.
You got that one right
Oud 18-03-2002, 19:27
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
rickert schreef:
is zelfbevrediging eigenlijk niet zonde dat je al voor je 1e keer met vrouw of man al vaak klaargekomen bent en daardoor 1e x minder bijzonder is???
en wie van jullie durft eigenlijk eerlijk er voor uit te komen dat ie het met zichzelf doet???
sterker nog...masturberen zorgt ervoor dat je beter en lekkerder kunt vrijen als je daar eenmaal aan begint omdat je al bij jezelf hebt ontdekt wat je lekker vind. het is vaak al moeilijk genoeg om de eerste keer te bedenken wat de ander lekker zou vinden (want je hebt nog geen ervaring en je bent vaak heel zenuwachtig) dus als je dan van jezelf ook al niet eens weet wat je lekker vind dan wordt het wel erg moeilijk om van je eerste keer een hele lekkere wip te maken.
met jezelf vrijen valt (vind ik) niet te vergelijken met vrijen met een partner. het is allebei lekker maar het blijft heel anders, dus omdat je het een doet is het ander zeker niet minder of 'verknalt'.

ik heb een vriendin en zelfs ik doe het soms met mezelf (paar keer per maand of zo) omdat ik er gewoon zin in heb en m'n vriendin er dan bv. niet is of gewoon even geen zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 20:47
Verwijderd
ik doe het heel soms. als me vriend er niet is...! maar meestal laat ik het ff overgaan en geniet ik er optimaal van als me vriend me er ff bij helpt !
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 09:35
Verwijderd
Citaat:
rickert schreef:

ik zelf vind eigenlijk van wel... maar wat vinden jullie?

vinnik niet zonde.............is toch alleen maar handig. anders doe je dingen met elkaar en dan weet je totaal niet wat je bij de ander moet doen....maarjah...dat weet ie zelf ook niet.
Lijkt me bestwel vaagjes....
Bovendien is t volgens mij praktisch onmogelijk om niet aan zelfbevrediging te doen voordat je je eerste serieuze vriend/vriendin tegenkomt. Tenzij je die tegenkomt voordat je jezelf gaat ontdekken, maarjah dat is ook weer niet goed lijkt me (blablablablablaaa).
Verderz vind ik de eerste keer om door iemand anders klaar te komen sowieso speciaal.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:02
cyrillic
cyrillic is offline
WHAHAHAHAHA Wie durft er voor uit te komen... ROFL
Het kan geen kwaad om eerst wat andere topics te lezen hoor...

De eerste keer minder speciaal, yeah right Dat zal je vriedinnetje leuk vinden als je direct haar buik onderspuit.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:34
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
ik denk dat het niet te vergelijken is de eerste keer sex is eerder speciaal omdat je iemand in je voelt /in iemand bent dat alleen is al heel intens en trouwens weinig (metnamemeisjes)komen de eerste keer klaar
Oud 19-03-2002, 18:35
Oen
Oen is offline
Volgens mij kan ik deze rickert toch echt niet snappen, volgen en begrijpen,
Jij zegt: als je niet mastrubeert is je eerste keer lekkerder dan wanneer je wel zou mastruberen.
Oke ik ben het hier niet mee eens, maar stel een even heel hypothetisch, jij hebt gelijk, en wanneer je dus je eerste keer klaarkomt hebt heb je zo'n ontiegelijk lekker gevoel, zelfs een lekkerder gevoel, een beter orgasme dan wanneer je je al die tijd lekker zelf hebt liggen "verwennen".
Oke stel het was zo, dan zeg ik dat trekken ook heel lekker is, en als je al die lekkertjes bij elkaar neemt, nou man dan heb je toch wat lekkers.
En bovendien heeft mastruberen een verdere een diepere betekenis en functie dan het klaarkomen. Daar moet je ook aandenken.

Trek ze.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
JFK schreef:
Ikke!
En volgens mij iedereen wel!
Spreek voor jezelf. Persoonlijk vind ik het niks uitmaken. Ik vind dat het beter is wat ervaring te hebben, omdat je je dan ook in de ander beter kunt inleven.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:41
guinevieve juniper
guinevieve juniper is offline
en als je (althans geld voor mij)voor het eerst klaarkomt door jezelf dan houdt dat niet in dat je dat dus gelijk dagelijks gaat dioen.
Ik bijvoorbeeld had het een keer gedaan ,kwam klaar en heb het vervolgens niet meer gedaan de volgende keer was pas 3 jaar later door m'n vriend en ook daar had ik moeite mee en voelde ik me schuldig over
Oud 19-03-2002, 18:54
Pholon
Pholon is offline
Ik moet minstens 1 keer per dag mastuberen anders loop ik de hele dag met een stijve rond (niet fijn). Niet dat ik het erg vind maar straks lukt het niet meer bij vrouwen.
Maar goed, dat is dan weer mijn probleem.

[Dit bericht is aangepast door Pholon (19-03-2002).]
Oud 19-03-2002, 20:09
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Pholon schreef:
Ik moet minstens 1 keer per dag mastuberen anders loop ik de hele dag met een stijve rond (niet fijn). Niet dat ik het erg vind maar straks lukt het niet meer bij vrouwen. Maar goed, dat is dan weer mijn probleem.
he? wat bedoel je daar nou mee? dat je bang bent dat het straks niet meer lukt bij vrouwen omdat je teveel masturbeert? zet dat dan maar gauw uit je hoofd want dat heeft geen enkele invloed op elkaar hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 13:59
Verwijderd
Het is niet zonde en wie doet het nou niet?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 14:01
rickert
rickert is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Het is niet zonde en wie doet het nou niet?
hehe ikke!!

Oud 20-03-2002, 15:09
Romeo
Romeo is offline
Citaat:
rickert schreef:
hehe ikke!!

saai?

[Dit bericht is aangepast door Romeo (20-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 15:27
rickert
rickert is offline
Citaat:
Romeo schreef:
saai?

neej ik kan gewoon goed liegen!

[Dit bericht is aangepast door Romeo (20-03-2002).]
Oud 20-03-2002, 17:42
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik doe er ECHT niet aan...

en euhm...

dat moet iedereen voor zichzelf weten...
als ik het met mezelf zou doen, dan vind ik dat echt nie fijn ofzow, niks an !!!
Oud 20-03-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
rickert schreef:
Dat zou ik ook zeggen XD
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 12:00
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
*komt er eerlijk voor uit, waarom zou je er over liegen?*

Regels voor berichten