Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 19:56
Sushigirl
Sushigirl is offline
Hai, ik heb middelblond haar en wil het blonder maken.
Geen schadelijke/bleek middelen.
Ik wil ook weer niet witblond hoor. Nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2002, 20:37
Hardcore
Hardcore is offline
Vogelpoep. Nee uhm... Mischien dat de kapper iets weet?
Oud 04-10-2002, 20:47
mystic girl
mystic girl is offline
als je je haar blonder wilt laten maken kan het niet anders dan met blondeersel, als je blond haar hebt kun je het wel gewoon donker maken maar niet andersom.
misschien gewoon highlights?
Oud 04-10-2002, 21:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Als je niet met verf aan de slag wil,zou je blond-spray kunnen proberen,dan word je haar iets lichter
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:46
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Als je niet met verf aan de slag wil,zou je blond-spray kunnen proberen,dan word je haar iets lichter
das toch ook schadelijk? (weet ik niet hoor)

zijn er geen huis tuin en keuken middeltjes?
met cola in je haar in de zon liggen? of is dat een fabel?
citroenzuur dan?
als er dan zon was tenminste :/

ik ben erg nuttig
Oud 04-10-2002, 21:51
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Avelon schreef:
das toch ook schadelijk? (weet ik niet hoor)

zijn er geen huis tuin en keuken middeltjes?
met cola in je haar in de zon liggen? of is dat een fabel?
citroenzuur dan?
als er dan zon was tenminste :/

ik ben erg nuttig
Ja blond-spray schadelijk,minder schadelijk dan de meeste bleek en blondeer middelen,en als je het bij 1 keer sprayen laat dan zie je(nog) geen plukken haar uitvallen ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:02
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja blond-spray schadelijk,minder schadelijk dan de meeste bleek en blondeer middelen,en als je het bij 1 keer sprayen laat dan zie je(nog) geen plukken haar uitvallen ofzo
je weet nooit hoe poreus iemands haar is
Oud 04-10-2002, 22:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Avelon schreef:
je weet nooit hoe poreus iemands haar is

Daar heb je een punt
Mijn haar zou waarschijnlijk spontaan afbreken
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 01:28
Verwijderd
Blonde mensen oké.
Maar mensen die het gáán blonderen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:46
Verwijderd
Ehm..citroensap?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:05
Verwijderd
gewoon blondeer middel, moet je maar ff aan je kapper vragen denk ik. dat spul heet volgens mij waterstofperoxide, hoe langer je dat in je haar laat zitten, hoe lichter het wordt.

nu ik een vraag, als je het heel lang laat zitten, wordt het dan wit (echt spierwit), of moet je dan nog iets anders erover heen plakken??
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
Blonde mensen oké.
Maar mensen die het gáán blonderen?
Haha . Citroensap helpt trouwens wel je haar wat minder rossig te maken.. ..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 13:18
rodina
rodina is offline
Dan stap je de eerste de beste drogist binnen die heeft schappen vol met haarverf, en als je het lief vraagt willen ze je ook nog wel eens helpen.

En anders vraag een kapper om advies.
Oud 05-10-2002, 18:28
Paulaah
Paulaah is offline
Citroensap en dan in de zon gaan liggen.. of met een fohn schijnt te helpen..
Zelf nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee of het werkt..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Paulaah schreef:
Citroensap en dan in de zon gaan liggen.. of met een fohn schijnt te helpen..
Zelf nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee of het werkt..
Hoeft niet eens in de zon te gaan liggen.. gewoon zo nu en dan wat in je haren spuiten .. (ik heb het gewoon in zo'n verstuifer gegoten) ... Word het vanzelf wel wat blonder.. Erg hard gaat het niet trouwens.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:31
Pink panter
Pink panter is offline
blondere is ALTIJD schadelijke middelen voor je haar. Ik ben zelf ook blond , ookal laat ik het verven bij de kapper this nooit goed voor je haar!
Oud 05-10-2002, 20:18
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Pink panter schreef:
blondere is ALTIJD schadelijke middelen voor je haar. Ik ben zelf ook blond , ookal laat ik het verven bij de kapper this nooit goed voor je haar!
ja precies, alles wat met kleuren ofzo te maken heeft is altijd wel iets schadelijk en trouwens als je dit n keer doet heeft dit nog niet zo heel veel effect hoor.
Oud 05-10-2002, 21:57
seann
seann is offline
Je wilt je haar wel blonder maken, maar vergeet je niet bij het volgend stil te staan:

Vele onschuldige dieren hebben een k*t leven gehad, en moeten lijden omdat sommige mensen zo nodig cosmetica willen gebruiken dat wel veilig moet zijn voor de mens.

Daarom vinden veel mensen dat ze het recht hebben om te proviteren van goede eigenschappen van dieren. En dan heb ik het niet alleen maar over genen en zo maar metname het karakter van bijvoorbeeld een konijn, een konijn bijt niet snel dus van deze goede karakereigenschap maak je eigenlijk misbruik.

Door chemische troep in zijn ogen te smeren en op zijn tanden te poetsen, en uit te smeren over zijn vacht.

Krijg je niet net als mij last van je geweten????
Of laat dit leed je goud???
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
seann schreef:
Je wilt je haar wel blonder maken, maar vergeet je niet bij het volgend stil te staan:

Vele onschuldige dieren hebben een k*t leven gehad, en moeten lijden omdat sommige mensen zo nodig cosmetica willen gebruiken dat wel veilig moet zijn voor de mens.

Daarom vinden veel mensen dat ze het recht hebben om te proviteren van goede eigenschappen van dieren. En dan heb ik het niet alleen maar over genen en zo maar metname het karakter van bijvoorbeeld een konijn, een konijn bijt niet snel dus van deze goede karakereigenschap maak je eigenlijk misbruik.

Door chemische troep in zijn ogen te smeren en op zijn tanden te poetsen, en uit te smeren over zijn vacht.

vlug, zet je computer uit, die gebruikt electriciteit en om dat op te wekken onstaat er heel veel vervuiling en komt er een broeikas effect en gaan we allemaal naar de hel..
en gebruik jij papier? of heb jij iets van hout in je kamer? schaam je! dat wordt van bomen gemaakt, hele oerwouden eraan, en al die zielige dieren dan?
misschien moeten we allemaal ook maar spontaan vegetarier worden omdat we die dieren niet willen laten lijden, hoewel ze tegenworodig toch een veel minder pijnlijke dood hebben dan 4000 jaar geleden toen de mensheid ze dode met speren, die beeste waren niet meteen dood en leden veel meer!!

neej jij bent zo goed, jij doet al die dingen niet, jij gaat liever geld inzamelen voor greenpeace ofzo dan een beetje te skaten, want dat zou alleen maar tijdverspilling zijn, terwijl je zoveel nuttigere dingen zou kunnen doen
ga nu maar snel naar florida om te protesteren tegen het kennedy space center midden in dat natuur gebied, om er vervolgens achter te komen dat dat natuurgebied daar (nog) is juist dankzij dat lanceer gebied!!

jij gaat liever voetballen, een sport waarbij de echte trouwe fans elkaar dood meppen omdat hun club aan het verliezen is, nouja misschien is dit ook wel iets goeds, weer iemand minder om de natuur te vervuilen en de lieve konijntjes te pijnigen...

*schakelt over naar niet afkraak mode*

ik snap je punt wel, maar je kan het soms ook wel overdrijven.
ik ben ook tegen dierproeven maar dit spul is er ondertussen al zo lang en het ziet er ook niet naar uit dat het gaat verdwijnen want het wordt gewoon super veel gebruikt, dus kan je het net zo goed ook zelf gaan gebruiken (maar volgens jou zal dit wel weer geen goede reden zijn, want immers als er geen vraag naar is wordt het ook niet ontwikkeld, maaaaar het is nu al onwikkeld)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:32
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
seann schreef:

Loop niet de paus uit te hangen,want als je even goed nadenkt doe jij zelf ook genoeg dingen die niet goed zijn voor dit milieu.(Leren schoenen/jassen,haarspray/gel,mentos)
Plus dat er genoeg cosmetica artikelen zijn die niet op dieren getest zijn,dus voordat je even interessant gaat lopen doen...zoek dan ff uit waar je het over hebt,staat wat charmanter.

Citaat:
misschien moeten we allemaal ook maar spontaan vegetarier worden omdat we die dieren niet willen laten lijden, hoewel ze tegenworodig toch een veel minder pijnlijke dood hebben dan 4000 jaar geleden toen de mensheid ze dode met speren, die beeste waren niet meteen dood en leden veel meer!!
Omdat ze 4000 jaar geleden met veel meer pijn dood werden gemaakt,geeft dat ons nu het recht om ze nu wel op te eten omdat ze nu minder pijn lijden?Wat dacht je ervan om ze gewoon helemaal geen pijn te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 22:15
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Je kunt ook heel lang in de zon gaan staan, wordt je haar ook wat blonder van . . . maar ja zon in NL

En ff over dat dierproeven, er is heus ook wel diervriendelijke blonderingsrotzooi . . .
Oud 08-10-2002, 06:30
Verwijderd
Wanneer je blond(er) wilt worden, kan dat alleen maar door je haar te bleken. Bij verven wordt het gebleekt, maar ook wanneer je blondspray of citroensap gebruikt. Zelfs wanneer je in de zon/zee/ het zwembad gaat, wordt je haar gebleekt....
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:07
Hotboy15
Hotboy15 is offline
ik heb het ook geblondeerd (gebleekt)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Hotboy15 schreef:
ik heb het ook geblondeerd (gebleekt)
...
ze vroeg om tips ruksok, niemand interesseert zich in je geblondeerde schaamhaar (als je die al hebt).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:10
Hotboy15
Hotboy15 is offline
hee ruksokje!! wat doe jij hier? ik mag antwoorden wat ik wil, dat doe jij toch ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 15:11
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Citaat:
Hotboy15 schreef:
hee ruksokje!! wat doe jij hier? ik mag antwoorden wat ik wil, dat doe jij toch ook?
Doe het dan wel op een goede manier, en lees de topic goed door, dan zie je wat de bedoeling is, niemand intresseert zich ervoor of jij je haar hebt geblondeerd, maar geef dan tenminstte tips....
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:12
Hotboy15
Hotboy15 is offline
OK: een tip van mij persoonlijk, als je het gaat blonderen zorg dan dat het niet op je hoofd-huid komt dat spul, want dat doet ongelofelijk pijn.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Omdat ze 4000 jaar geleden met veel meer pijn dood werden gemaakt,geeft dat ons nu het recht om ze nu wel op te eten omdat ze nu minder pijn lijden?Wat dacht je ervan om ze gewoon helemaal geen pijn te doen.
ik denk niet dat je hier eigelijk over 'recht' kan spreken als het om de natuur gaat wat altijd zo geweest is, maar waarom zouden wij geen vlees mogen eten, terwijl we dieren minder pijn doen bij het doden ervan dan een leeuw ook vlees eet en het dier letterlijk de keel doorbijt.
en kom niet zeuren dat wij ook wel van groenten kunnen leven, dat kan een leeuw ook, die moet het alleen aanleren.
wel ben ik van mening dat een dier een goed en vrij leven moet hebben gehad voordat het gedood word en niet heel zn leven in een of ander klein, donker hokje heeft gezeten.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
...
ze vroeg om tips ruksok, niemand interesseert zich in je geblondeerde schaamhaar (als je die al hebt).

Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Hotboy15 schreef:
Zomaar jat je prototype's scheldwoord. *schudt afkeurend met hoofd*

(wat een lol.)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:25
Bluesummers
Bluesummers is offline
gewoon blonderen.. mijn haar is een paar keer achter elkaar geblondeerd, omdat k het blauw wilde, en het leeft nog steeds..
Oud 11-10-2002, 22:15
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
gewoon blonderen.. mijn haar is een paar keer achter elkaar geblondeerd, omdat k het blauw wilde, en het leeft nog steeds..
da wil ik oowk ma dan blond..ma kun je ut zelf blonderen dan ( keb zelf donker blond haar) wordt t dan nie groen ofzow? omdat je t lichter maakt
Reageren

Regels voor berichten