Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon blondeer middel, moet je maar ff aan je kapper vragen denk ik. dat spul heet volgens mij waterstofperoxide, hoe langer je dat in je haar laat zitten, hoe lichter het wordt.
nu ik een vraag, als je het heel lang laat zitten, wordt het dan wit (echt spierwit), of moet je dan nog iets anders erover heen plakken?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Je wilt je haar wel blonder maken, maar vergeet je niet bij het volgend stil te staan:
Vele onschuldige dieren hebben een k*t leven gehad, en moeten lijden omdat sommige mensen zo nodig cosmetica willen gebruiken dat wel veilig moet zijn voor de mens. Daarom vinden veel mensen dat ze het recht hebben om te proviteren van goede eigenschappen van dieren. En dan heb ik het niet alleen maar over genen en zo maar metname het karakter van bijvoorbeeld een konijn, een konijn bijt niet snel dus van deze goede karakereigenschap maak je eigenlijk misbruik. Door chemische troep in zijn ogen te smeren en op zijn tanden te poetsen, en uit te smeren over zijn vacht. Krijg je niet net als mij last van je geweten???? Of laat dit leed je goud??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en gebruik jij papier? of heb jij iets van hout in je kamer? schaam je! dat wordt van bomen gemaakt, hele oerwouden eraan, en al die zielige dieren dan? ![]() ![]() misschien moeten we allemaal ook maar spontaan vegetarier worden omdat we die dieren niet willen laten lijden, hoewel ze tegenworodig toch een veel minder pijnlijke dood hebben dan 4000 jaar geleden toen de mensheid ze dode met speren, die beeste waren niet meteen dood en leden veel meer!! neej jij bent zo goed, jij doet al die dingen niet, jij gaat liever geld inzamelen voor greenpeace ofzo dan een beetje te skaten, want dat zou alleen maar tijdverspilling zijn, terwijl je zoveel nuttigere dingen zou kunnen doen ga nu maar snel naar florida om te protesteren tegen het kennedy space center midden in dat natuur gebied, om er vervolgens achter te komen dat dat natuurgebied daar (nog) is juist dankzij dat lanceer gebied!! jij gaat liever voetballen, een sport waarbij de echte trouwe fans elkaar dood meppen omdat hun club aan het verliezen is, nouja misschien is dit ook wel iets goeds, weer iemand minder om de natuur te vervuilen en de lieve konijntjes te pijnigen... *schakelt over naar niet afkraak mode* ![]() ![]() ik snap je punt wel, maar je kan het soms ook wel overdrijven. ik ben ook tegen dierproeven maar dit spul is er ondertussen al zo lang en het ziet er ook niet naar uit dat het gaat verdwijnen want het wordt gewoon super veel gebruikt, dus kan je het net zo goed ook zelf gaan gebruiken (maar volgens jou zal dit wel weer geen goede reden zijn, want immers als er geen vraag naar is wordt het ook niet ontwikkeld, maaaaar het is nu al onwikkeld) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Plus dat er genoeg cosmetica artikelen zijn die niet op dieren getest zijn,dus voordat je even interessant gaat lopen doen...zoek dan ff uit waar je het over hebt,staat wat charmanter. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en kom niet zeuren dat wij ook wel van groenten kunnen leven, dat kan een leeuw ook, die moet het alleen aanleren. wel ben ik van mening dat een dier een goed en vrij leven moet hebben gehad voordat het gedood word en niet heel zn leven in een of ander klein, donker hokje heeft gezeten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
het grote HAAR en KAPSEL topic innogen | 500 | 02-08-2010 02:35 | |