![]() |
|
Blijft ze weleens slapen??
Ik zou volgens mij nooit van mn moeder bij mn vriendje mogen slapen, maar ja, aangezien wij best ver bij elkaar vandaan wonen is dat gewoon best wel onmogelijk. En dan lekker bij elkaar in bed kruipen... De laatste keer dat ik hem zag, dachten we ja, nu zou het weleens kunnen, maar toen was ik ongesteld, en dat lijkt me nou niet zo prettig de eerste keer. Maar binnenkort zie ik hem weer, dus wie weet ![]() kus
||
Citaat:
kus
|
Nee, tuurlijk is dat niet raar.. Ik ben nu 17 en hartstikke maagd, en ik zit er niet mee.. en ik denk dat er nog wel veel meer zijn die zo oud zijn of misschien nog wel veel ouder. Als je er een beetje naar toe leeft dan geniet je er ook meer van
kus
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() LAAT op je zestiende? Absoluut NIET dus he. Ik ben nu zeventien en een van de heel weinigen uit mijn klas die al ontmaagd zijn. 't Zijn er misschien drie of vier van de 26? De meeste mensen die ik ken zijn rond hun zeventiende ontmaagd, maar een paar vroeger. Maar, zoals ik ooit al in een ander topic zei, het schijnt ook een beetje met je schooltype te maken hebben - vmbo doet eerder wat dan havo, en havo eerder dan vwo... Zoiets. VWO pas rond de zeventien, mavo al bij vijftien. Weet niet of het waar is, maar bij mijn klas klopt het dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou juist graag willen dat mijn vriendjuh het nog nooit gedaan had!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik dan m'n eerste keer met hem zou hebben, heb ik liever dat het voor ons ALLEBEI de eerste keer is......hij heeft het nu al met z'n ex gedaan ![]() Het is (naar mijn mening dan) toch specialer als het voor beiden de eerste keer is. Verderz vinnik het niet leuk dat hij zoiets speciaals met z'n ex heeft gedeeld en niet met mij ![]() nou zo is t toch wel goed uitgelegd? ![]() En verder wat ik hierboven schreef, als je het allebei nog nooit gedaan hebt dan kun je samen zitten klooien, en nu ben ik de enige die zit te klooien ![]() ![]() snappie? xxx Alicia |
![]() |
|
ha alicia, ksnap jou wel. bij mij ligt het probleem er ook nog wel dat zij best wel verlegen is en daarom moet ik vaak het initiatief nemen(is al 1,5 maand zo)vind ik op zich niet erg maar word er wel heel onzeker van en ga ook zeker weten het idee krijgen dat zij niet verder wil gaan en dan ga ik denken(=fout) dat ze nix meer met me wil...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan is het net alsof hij alleen maar opgewonden van me wordt als ik hem opgewonden máák en niet gewoon uit zichzelf. Dus daar word ík dan weer onzeker van ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij: "Waar is mn portemonnee?"
Ik: "Slik...!" Hij: "Of wil je niet?" Ik: "Euh......" Hij: "Ja of nee?" Ik: "Kweenie..." Hij: "Je moet het wel zeker weten. Het maakt mij niet uit hoe lang ik nog moet wachten." Ik: "Ik wil wel, maar ik ben zo zenuwachtig dat ik al mn spieren aanspan." Hij: "Wil je het proberen dan?" Ik: "......................ja......." Vervolgens kreeg je een hoop gestuntel met condoom enzo. Het was ook zo dat ik me zo zat aan te spannen dat t toch niet wou lukken.... maarjah kheb me wel ziek gelachen [Dit bericht is aangepast door absurdmoncher (22-03-2002).]
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit heb ik ook ![]() ![]() Ik begrijp het dus ook wel. Maar het heeft ook z'n voordelen hoor, en het betekent ook helemaal niet dat hij meer van zijn ex houdt dan van jou... Hij heeft immers iets met jou en het is UIT met zijn ex... Dus koppie omhoog en niet druk maken meissie ![]() Citaat:
![]() ![]() Nahja das dus allemaal niet zo!!! Hij KAN jou niet vergelijken, want je bent anders. En hij KAN niet van jou verwachten dat je "goed" bent als je het nooit hebt gedaan! Dus eigenlijk nix om je zorgen over te maken hoor! Hoewel ik weet hoe moeilijk het is.. Je kunt iets wel weten, maar voor je gevoel blijft het toch altijd...zo...jah kweenie... Nahja je begrijpt me wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() echt lief van je dat je dit zegt, ik heb er heel veel aan eerlijk gezegd!! ![]() ja ik begrijp idd precies wat je bedoeld... Tsja en verder: tis niet zo dat ik het heel binnenkort met hem ga doen ofzow, t zal nog wel ff duren...maar toch.....ik weet niet of anderen dat ook hebben, maar ik zit dan, omdat ik het nog nooit gedaan heb, toch wel erover na te denken als het echt serieus met een jongen gaat worden. Dan denk ik: tsja...misschien zou hij m'n eerste weleens kunnen gaan worden. En tsja dan zit ik opeens met een hoop vragen (over zijn ex bijv.). Gelukkig ben ik een tijdje geleden erachter gekomen dat ik daar heel open over kan praten met hem, en nu weet ik ook wat meer over z'n relate met z'n ex. (met haar kon hij nergens over praten...met mij wel ![]() ![]() Toch is het nog steeds een heel gevoelig onderwerp bij mij. Op dit moment ben ik vooral bang dat het lichaam van z'n ex veel mooier/perfecter was... ![]() Ze was ook nog eens 2 jaar ouder dan hij, terwijl ik een jaar jonger ben dan hij. Volgens mij keek hij veel meer tegen haar op.. ![]() naja ik zeur weer ![]() liefs, Alicia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
de 1e keer fromBALKAN :D | 2 | 20-02-2007 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikkramp na 1e keer? SunShine 18 | 4 | 06-01-2004 18:29 | |
Seksualiteit |
1e keer Verwijderd | 14 | 10-03-2003 10:39 | |