![]() |
|
![]() |
nou niet zelluf betrapt...maar wel iemand betrapt
was gister..kmoest iets ame broer vrage...kloppik daar op de deur en doe um ope gaater opeens heel snel een handje onder de dekens vandaan en zittie daar met zun rooie kop...."sjit wat moesik ook alweer vrage?" dat daggik dan...en make dsattik snel wer weg was
|
![]() |
Ben zeker als eens betrapt geworden. Sommige mensen vinden het heel normaal om zomaar binnen te komen als een slaap kamer deur dich is. In de meeste gevallen was het gewoon mijn moeder. Maar na een paar flinke scheld woorden weet ze hoop ik wat ze moet doen als mijn deur dicht is.
Ha, ik moet er niet aan denken dat ik 'bezoek' krijg als ik met mijn vriendin in bed lig. Dan zou ik die toch echt meteen de kamer uitwerken.
|
Ik volgens mij echt heel vaak. Ik zit namelijk onder het dakraam, en in de zomer is dat open, en dan als ik die frisse buitenlucht ruik, dan begin ik weleens, maar ik kwam er laatst achter dat het raam spiegelt.
![]() Verder deed ik het als klein jongetje nog weleens in de douche met de deur open, ik d8 dat niemand me toch door die transparante douchedeuren kon zien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
betrapt worden bij het masturberen?? grumpfie | 76 | 28-08-2013 22:23 |