Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk eens op www.dell.nl of www.dell.be.
Daar heb je keus zat en kun je veel aanpassingen doen. Is goed en betrouwbaar merk. Ik heb zelf vorige week eentje gekocht. ![]() Acer Aspire 1300 XV voor 1400 hier vind mijn config: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=211856 Voor 2000 vind je laptops genoeg Koop zeker 1 met een pentium of athlon processor. Geen Duron of Celeron. |
![]() |
|
www.mediamarkt.de
Daar heb ik de mijne vandaan, ligt een beetje aan de aanbieding, maar dan bespar je ook zo 500 euro, je moet er wel voor naar Duitsland willen, maar voor die 500 euro wou ik dat wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een Celeron/Duron lijkt mij echter snel genoeg voor een laptop. Internetten en tekstverwerken (wat je voornamelijk doet met een laptop) gaan prima met zo'n processor. Films kijken is ook geen probleem. Spelletjes draaien ook aardig, de videokaart is toch de bottleneck en de processor niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ceileron is achtâhhaald. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor jullie reacties, maar ja, ik ben er nog niet veel wijzer van geworden..
Ik heb zelf nog eens rondgekeken en kwam tot de conclusie dat ik de Sony Vaio laptops de mooiste en de beste vond.. Heeft iemand ervaring met dit soort laptops???!?!?!? Alvast bedankt hé! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zien er best wel goed en goedkoop uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Accu laptop laadt niet meer op Elin3 | 19 | 10-12-2014 11:47 | |
Software & Hardware |
Laptop nodig voor studie gamedesign - Suggesties? Verwijderd | 10 | 23-08-2013 22:02 | |
Software & Hardware |
Zelf Sony VAIO laptop samenstellen Elin3 | 52 | 09-08-2013 21:31 | |
Software & Hardware |
Laptop kopen Verwijderd | 3 | 25-12-2009 22:20 | |
Software & Hardware |
Advies gevraagd mbt. keuze uit 1 laptops. patroesj | 12 | 28-09-2007 19:12 | |
Software & Hardware |
[school] Laptop Probleem. ice-dive | 12 | 30-01-2004 16:24 |