ik moet even mijn hart luchten of je der op antwoord op geeft of niet maakt niet zo veel uit maar gewoon even m'n shit eruit gooien.......
het gaat al een paar jaren kut tussen m'n ouders en de laatste paar maanden word het echt erg, het loopt uit de hand. dikke ruzies m'n ma is al een keer weggelopen voor een paar dagen, en ze willen mij aan hun kant hebben. is echt heel vervelend. ik heb geprobeert om erover te praten maar het kan ze nix schelen, sterker nog m'n ma leeft zich alleen maar meer uit. en dan gaat het op school ook nog kei kut, heel veel mot met leraren en zo en dan nog m'n vriendin die zit te zeiken dat ik niet genoeg aandacht voor haar heb en dat ik iets moet opgeven van m'n leven maar ik kan dat niet ik ben 24 uur per dag bezig met m'n passie en m'n sport American Football en ik schijn er nog goed in te zijn ook en ik ben ook al gescout om naar america te gaan dus ik kan dat niet op geven. maar ze dwingt me en ik wil haar ook niet kwijt....ik kan echt geen kant meer op................