Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach, die top 40 covers zijn vaak K*T, maar minder K*T als een ander top 40 nummer. Want als 't covers zijn kun je tenminste mee zingen. Dat maakt 't al leuker. En je moet niet vergeten dat veel mensen in NL die muziek luisteren houden van simpele muziek. En waarom zou je als muziekant niet aan die wens voldoen? NL is een kapitalistisch land. Waar vraag is ontstaat vanzelf aanbod. Ik zie 't probleem niet. O wel, als je werkt en je moet de hele dag naar die muziek luisteren en je vind dat K*T, dan is dat wel K*T ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
of een van die vele amerikaanse death metal covers van Slayer- Raining Blood, zijn er toch minstens 50 van. sorry voor deze totaal nutteloze reply |
![]() |
|
sommige covers zijn echt fuck, en anderen vinnik beter... naja.. ten errst.. DOOD aan madhouse... god zeg... maar die van atomic kitten vink beter dan die van blondie (debbie harry heb een kutstem) en die trancedoos dan? met time after time? je mag van mij alle s gaan coveren, maar vna cyndi moet je aflbijven! stom kalf!
![]()
|
Oeh, madhouse nog maar 1 keer genoemd. Das nog best goed voor ze. Zal ik ze eens gi-gan-tisch afkraken? Niet dak dat kan ofzo, maar ik kan t wel proberen...
Die Buse is echt een reusachtige doos met dr gecoverde liedjes. Ik ben niet superfan van Madonna, maar ik vind dat ze op zn minst gerespecteerd kan worden. Ze is nog lang niet dood ofzo. En dan Holiday! Madonnas grote doorbraak! Daar blijf je toch vanaf! Net als like a prayer/virgin trouwens. Beide superliedjes, maar nu gewoon totaal verkloot. Als je dan iets covert, doe het dan goed (denk: Kelly Osbourne)! En in de hitkrant zei die achterlijke theemuts ook nog dat ze zelfgeschreven liedjes beter vind! Denk eens na, dat is ook leuk voor dr baby (of heeft ze die nog niet? Wel toch?). Probeer dan tenminste zelf iets te schrijven. Ik vind het gewoon belachelijk dat iemand hits kan scoren met liedjes van een zangeres die nog niet eens gestopt is met zingen. En dan weet ze ook nog eens niks over Madonna. Djiezus, woorden schieten te kort, maar ik heb typekramp want ik heb dit in zo'n 3 minuten getypt dus ik ga maar eens kappen. Ik denk dat mijn mening wel duidelijk is. Toch? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|