Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 20:37
ShiningStar
ShiningStar is offline
ik heb net (maar dan ook net) een vriendje!! ik ken hem al heel lang en ik weet dat hij meer van me wilt dan alleen zoenen! ik heb hem al duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil en hij accepteert dit natuurlijk wel!
maar ik weet niet.. misschien wil ik wel verder gaan.. maar ik durf het gewoon niet!
ik ben onzeker over mn eigen lichaam en ik vind het ook eng wat je nou bij hem moet doen en hoe het gaat enzow..
zijn er meer mensen die hier last van hebben?!! heeft iemand tips?!
thnx
kus
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 20:54
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

ik ken die onzekerheid wel. Maar als jullie wat langer bij elkaar zijn, dan ga je hem vertrouwen en dan durf je het wel denk ik. Hoop ik tenminste voor je. Ga iig geen dingen doen waar je nog niet aan toe bent.

Kus
Oud 18-03-2002, 07:31
Verwijderd
ik ken die onzekerheid ook.......
Je moet er echt heel goed over nadenken en pas "verder gaan" als je echt heel zeker weet dat je het wilt. Dus niet doen in een opvlieging en al helemaal niet omdat hij het wil.
Verder zou ik sowieso w8en to je het wat langer met hem hebt. Tis toch vaag dat hij je nu al laat merken dat ie meer van je wil als je het nog maar net hebt....

Ik heb zelf het probleem dat ik nu wel wat verder wil gaan, maar echt puur uit onzekerheid niet durf. (In tegenstelling tot vorig jaar, toen wou ik het echt niet. 6 maanden reltie gehad en alleen gezoend...)

Nou veel suc6
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 12:22
chanel
chanel is offline
liefde en relatie>>>>>>>> seksualiteit

Chanel
Oud 18-03-2002, 15:02
hotstuff
hotstuff is offline
tja....als je alleen zoent en je wil verder kun je altijd hem eerst gewoon je aan laten raken en dan onder je trui
gewoon zijn hand pakken en die erop neerleggen.......later kun je em steeds verder onder je kleren alten gaan als je dat wil....asl je merkt dat je t nog steeds nie fijn vind moet je dat gewoon zegge......hijn moet jou ook een -plezier doen en als jij iets nie leuk vin en hij blijft t doen is t ook nie leuk voor jou he!!hij vind je tog leuk??dan vind ie wat onder je kleren zit ook leuk!!als ie dat nie vind heeft hij ongelovelijk pech!!iedereen is mooi van zichzelf!!
Oud 18-03-2002, 19:23
my baby
my baby is offline
PRECIES HOTSTUFF!

zo denk ik er ook over hij moet je nemen zoals je bent - -> wil ie dat nie ken ie oprotten!

doe nix wat je nie wil

kus my baby
Oud 18-03-2002, 21:29
Rosie
Rosie is offline
Heey mensen,
ik wil even reageren op alle mensen hier. (DUH)

Als eerste, ik heb een ahlf jaar een vriend en we hebben het (nog) niet gedaan. Maar het zit er aan te komen. Pas sinds een maand ofzo gaan we verder..
Ten tweede, je moet er niet te veel over nadenken, op het moment zelf dan voel je wel van, vind ik het niet leuk of wel? Ga ik verder of niet? Laat ik het toe of niet?
Dat kan je van te voren niet echt weten vind ik zelf persoonlijk, dat is iets wat je voelt.
En verder, als jij het niet wilt heeft je vriend voorlopig nog even wat pech want dan zal hij geduld moeten hebben. Luister naar jezelf en je lichaam.

Succes en veel plezier..

Kuzzjes Rosie
Oud 18-03-2002, 21:35
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
gewoon wachten
tijd is alles
de essentie van de ziel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 12:21
Starrie
Starrie is offline
die onzekerheid heb ik ook gehad.
Een tijdje geleden was ik er ook nog niet aan toe om het te doen hierdoor. Maar mijn vriend had me voordat we het deden al vaker naakt gezien en me verteld dat hij me mooi vond enz.
Daarna wilde ik nog niet verder gaan maar niet door onzekerheid, want hij had me toch al gezien, maar ik was bang voor de pijn en dat ik niet zou weten wat ik moest doen.
Toen we een half jaar wat hadden was ik zo vertrouwd met hem dat ik zeker wist dat ik eraan toe was. En ik kan je zeggen het valt allemaal heel erg mee. Hij was op 't moment nog zenuwachtiger dan ik (en hij had al ervaring)

Zit er dus niet over in over wat je allemaal bij hem moet doen dat gaat vanzelf en laat hem gewoon het initiatief nemen.
En ik denk niet dat je onzeker hoeft te zijn want als je vriend je niet mooi zou vinden zou hij niet verder willen gaan (dan zouden jullie niet eens een relatie hebben!)
Oud 19-03-2002, 16:27
L'Amour
L'Amour is offline
je hoeft echt niet onzeker te zijn. zeker als je al wat langer met hem hebt, en hij wil op je wachten, is dat een teken dat hij echt gek op je is. En als je gek op iemand bent, vindt je hem/haar alleen maar geweldig en mooi, dus zal hij jou ook zeker mooi vinden, al vind je dat zelf niet.
Maar houdt een ding in de gaten, zorg dat je het echt wil, en dan gebeurt het gewoon
Oud 20-03-2002, 17:53
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
het gaat vanzelf, en je moet het alleen doen als je er aan toe bent, onthou dat heel goed !!!
Oud 21-03-2002, 12:06
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ik heb geen tips voor je, maar praat er over, probeer dingen je ziet vanzelf hoe het verder gaat
Oud 27-03-2002, 13:21
ShiningStar
ShiningStar is offline
Bedankt guys... jullie hebben helemaal gelijk!
maaruh.. hij heeft het al (na een week!!) uitgemaakt!!
en hij zegt 20 duizend keer dat het NIET is omdat ik niet verder wil.. komt dan ook erg geloofwaardig over moek zeggen!
maar het was daarna (vraag me niet hoe het kan!) nog heel gezellig en als het aan was geweest.......
maar goed: hij was me niet waard zullen we maar denken (hoe clicheee... )
maar wel klote!
maar jullie hebben echt gelijk!! zo moet iedereen er eigenlijk over denken!
kusXXX
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten