![]() |
|
Ik denk ook wel is aan andere dingen.. en soms zeg ik dat dan ook gewoon.. tenminste dat was het geval bij me ex.. En dan zei die weer dat het daardoor minder goed ging de sex.. dus.. het werd wel minder naar verloop van tijd.. om over andere dingen te praten.. tijdens de sex, dat is ook erg demotiverend natuurlijk..
|
![]() |
Nee...
Nou ja, misschien wel: 'zou iemand ons kunnen horen?', maar dat is ook wel logisch. Verder dwalen mijn gedachten, als im gelikt word, wel eens af naar één of twee meiden die ik op één of andere site heb gezien, maar dat is dan alleen een fantasie. Het is niet zo dat ik dan denk; was die meid nu maar hier i.p.v. hij. Het is gewoon een extraatje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, soms kan ik er niets aan doen, dan raak ik in een soort van absurde droom ofzo.. Dan zie ik hele rare stellages voor me, waar dan een balletjes van af rolt en zo een hele kettingreactie veroorzaakt.. Maar dan droom ik dus min of meer..
En natuurlijk kan ik soms ook ineens denken aan dingen die ik nog moet doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik nou eens morgen de stad in ga.. dan kan ik meteen langs de hema om nog wat sokken te halen. Ja, das wel handig ja. En dan door naar de v&d waar die ene mooie broek hing. Kijken of ze hem nu wel in mijn maat hebben. Waar zal ik mijn fiets dan neerzetten? Bij de hema of de v&d?
"Wat is er schat..? Nee hoor, gewoon doorlikken!" Of ik zet mn fiets gewoon ergens daartussen. Oh wacht, er is natuurlijk ook nog een bewaakte fietsenstalling. Hoeveel zou dat kosten? Even denken. Oh, dat lukt makkelijk, en als ik nou eens...
|
![]() |
gheghe ik heb er gelukkig tijdens de sex geen last van.. maar vaker als ik thuis ben en er is geen vriendje en ik wil aan masturbatie gaan doen
![]()
||
Citaat:
ik niet .. ben een geile hond die op zo,n moment helemaal in een roes raakt en denk alleen maar aan sweet lovin ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'goh, het bed kraakt zo wel erg hard, gelukkig is z'n moeder niet thuis'
'kan ik nog op tijd komen voor de open dag van school zometeen...?' 'hmm... ik hoop dat het zometeen goed gaat als ik pannekoeken ga bakken...' 'au, mijn knieën doen wel een beetje pijn op deze manier' aldus enkele gedachten tijdens de laatste keer ![]() maar het grootste deel van de tijd denk ik toch wel zuiver aan sex... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ontopic) file parkeren terwijl je een blowjob krijgt is wel lastig....., en verder geen afdwalende gedachten. ![]() |
![]() |
|
![]() |
*even offtopic* Het is bewezen dat vrouwen beter kunnen fileparkeren dan mannen, omdat ze het vaker moeten doen omdat ze meestal alleen maar korte afstanden afleggen..
*ontopic* Nee, ik heb voor zover ik weet geen afdwalende gedachtes tijdens de sex..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |